Дискусия - акумулатор е38?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
69 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- turbobanana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: 26.12.2007
Re: За колко време пада акумулатора на е38?
sambeto написа:turbobanana написа:Климатроника остава "буден" и съответно консумира ток около 15мин при загасена кола и това е абсолютно нормално, свързано е с REST ф-ята, особено добра при изчакване през зимата.
Тоя майстор да не е убил някоя добра екстра, щото "често се случва".
Преди ремонта мерихме консумацията на 16-тата и 25-тата минута,консумацията беше около 0.50 ампера.
След ремонта измерена по същото време е около 0.01 -0.015 ампера![]()
Ама понеже ми стана интересно,какво би могъл да "убие" откъм екстри такава процедура ?
REST-a
- ddinobot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: beyond the Milky Way
- Пол: Мъж
- Кара: SR1 NORMANDY
- Мечтае да кара: 320 turbo DRM
Re: За колко време пада акумулатора на е38?
Колеги, днес, както си слушах музика в колата на изгасен двигател, изведнъж акумулатора падна на 9V, съответно не можах и да запаля след това. Този акумулатор съм го зареждал около 2-3 пъти преди и се чудя дали му е дошло времето за смяна или нещо друго предизвиква проблема - как така изведнъж ще падне толкова бързо ?
- kamen4o81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: e38 725tds;740i M62B44
Re: За колко време пада акумулатора на е38?
Провери консумацията,да не би да е повече от колкото трябва ама според мен тоя акумулатор е пътник! Обикновено когато стане студено се проявяват!
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: За колко време пада акумулатора на е38?
Айде и аз в клуба на предалите се акумулатори
Вчера няма проблем днеска няма ток.
Уж е нов акумулатора пък не успя да изкара и месец при мене.

Вчера няма проблем днеска няма ток.
Уж е нов акумулатора пък не успя да изкара и месец при мене.

ATR-42/72
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: За колко време пада акумулатора на е38?

Одеве като свалях акумулатора е такива неща ми направиха лошо впечатление.
Чудех се защо не мога да дам ток онзи ден на един съсед, то просто не е стигал ток до изводите отпред.
Чудя се дали изобщо има и зареждане

ATR-42/72
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: За колко време пада акумулатора на е38?
От скритите менюта отиваш на номер 9 и при запален двигател гледаш какво става

- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: За колко време пада акумулатора на е38?
Smoocki написа:От скритите менюта отиваш на номер 9 и при запален двигател гледаш какво става
To вече ми е неудобно да питам

Какво са тия скрити менюта и как да стигна до тях и да ги отворя.То всичко пише на немски, дето не го разбирам и дума. Ако беше на англииски досега да съм се оправил 3 пъти.
Другия вариант е да меря като на ладата с мултицета на място докато работи и са включени консуматори да видя тогава какво зареждане дава, да премеря на изводите отпред + и - дали изобщо стига ток и така

ATR-42/72
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: За колко време пада акумулатора на е38?
DLVasilev написа:Smoocki написа:От скритите менюта отиваш на номер 9 и при запален двигател гледаш какво става
To вече ми е неудобно да питам![]()
Какво са тия скрити менюта и как да стигна до тях и да ги отворя.То всичко пише на немски, дето не го разбирам и дума. Ако беше на англииски досега да съм се оправил 3 пъти.
Другия вариант е да меря като на ладата с мултицета на място докато работи и са включени консуматори да видя тогава какво зареждане дава, да премеря на изводите отпред + и - дали изобщо стига ток и така
Ами събираш цифрите от ВИН-а (ако не знаеш какво е ВИН последните 7 символа от номера на рамата )
приерно DJ25687 което е 28 .Задършаш бутона на чек-а докато почне да ти показва номерата на фукциите ,влизаш примнерно на някое след 3 то меню и ти дава че е заключено тайното меню и ти показва 01 ,нацъкваш му 28 и потвърждаваш .После ти излиза пак 01 ,отиваш на 09 меню и влизаш в него.Ще ти излезе волтажа .Някъде тук имаше темата кое меню за какво е ,но като цяло върши доста добра работа

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: За колко време пада акумулатора на е38?
Точно така няма да стане. Колегата ти е обяснил за VIN номера- ако не ти се търси в талона можеш да го изкараш и на таблото, като натиснеш левият бутон. Самото отключване- натискаш и задържаш десният бутон на таблото докато се появи 01- първа функция на скритите менюта, после продължаваш да го натискаш докато отидеш на 19-та функция- отключване, после с левият бутон въвеждаш сумата от VIN номера- да кажем 28, после пак натискаш десният бутон и менютата са отключени. Вече са ти казали, че 9-то меню е волтметър и е доста полезна функция. 21-ва функция не я пипай- правиш рисет на ВС.
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: За колко време пада акумулатора на е38?
zvetiko написа:Точно така няма да стане. Колегата ти е обяснил за VIN номера- ако не ти се търси в талона можеш да го изкараш и на таблото, като натиснеш левият бутон. Самото отключване- натискаш и задържаш десният бутон на таблото докато се появи 01- първа функция на скритите менюта, после продължаваш да го натискаш докато отидеш на 19-та функция- отключване, после с левият бутон въвеждаш сумата от VIN номера- да кажем 28, после пак натискаш десният бутон и менютата са отключени. Вече са ти казали, че 9-то меню е волтметър и е доста полезна функция. 21-ва функция не я пипай- правиш рисет на ВС.
Моят борд се отключва от 2 ра функция на горе


- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: За колко време пада акумулатора на е38?
Aха, така обяснено го разбрах. Вина го пише на дясното бомбе на амортесьора принципно, в талоните също. Той е лесен.
Иначе тая информация на таблото ли излиза или на монитора? Защото ако излиза на таблото с тия пиксели само ще си загубя времето и най-вероятно без да искам на сляпо ще избера 21-ва функция
Иначе тая информация на таблото ли излиза или на монитора? Защото ако излиза на таблото с тия пиксели само ще си загубя времето и най-вероятно без да искам на сляпо ще избера 21-ва функция


ATR-42/72
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: За колко време пада акумулатора на е38?
Smoocki написа:zvetiko написа:Точно така няма да стане. Колегата ти е обяснил за VIN номера- ако не ти се търси в талона можеш да го изкараш и на таблото, като натиснеш левият бутон. Самото отключване- натискаш и задържаш десният бутон на таблото докато се появи 01- първа функция на скритите менюта, после продължаваш да го натискаш докато отидеш на 19-та функция- отключване, после с левият бутон въвеждаш сумата от VIN номера- да кажем 28, после пак натискаш десният бутон и менютата са отключени. Вече са ти казали, че 9-то меню е волтметър и е доста полезна функция. 21-ва функция не я пипай- правиш рисет на ВС.
Моят борд се отключва от 2 ра функция на горене е необходимо да стигам до 19 та функция .
Значи си му взел страха.

DLVasilev на таблото е.


- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: За колко време пада акумулатора на е38?
zvetiko написа:Smoocki написа:zvetiko написа:Точно така няма да стане. Колегата ти е обяснил за VIN номера- ако не ти се търси в талона можеш да го изкараш и на таблото, като натиснеш левият бутон. Самото отключване- натискаш и задържаш десният бутон на таблото докато се появи 01- първа функция на скритите менюта, после продължаваш да го натискаш докато отидеш на 19-та функция- отключване, после с левият бутон въвеждаш сумата от VIN номера- да кажем 28, после пак натискаш десният бутон и менютата са отключени. Вече са ти казали, че 9-то меню е волтметър и е доста полезна функция. 21-ва функция не я пипай- правиш рисет на ВС.
Моят борд се отключва от 2 ра функция на горене е необходимо да стигам до 19 та функция .
Значи си му взел страха.По принцип 19-та функция е за отключване и после ако желаеш, за заключване на ВС, при това не само за Е38.
DLVasilev на таблото е.Щом имаш някакви съмнения можеш най-напред да си оправиш пикселите, знаеш при кой, а после да видиш волтажа.

Aма напролет обаче. Писна ми от ремонти насред зима.
Цяла нощ зареждам акумулатора отивам там и к*р тате баница-кравата е мъжка. Пак не стига ток да завърти. Тръгнах от тдс-а да подавам, те па къси кабелите, а нямам хубави кабели в гаража и се нервирах и я оставих така. И клемите за акумулатора са разбити(минуса не може да стисне полюса хубаво), поне изчистих масата към купето, изпръсках под акумулатора с парафин консервационен, че някой не е вързал отвода за изпаренията и така

ATR-42/72
- badly_boy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 8.05.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: e38 730d
Re: За колко време пада акумулатора на е38?
Колеги нали знаете че консумация на ток при "заспала" кола може да има от много неща. При мен примерно беше от GSM модула. Не е лошо от време на време да се прави профилактично замерване си мисля...
Все пак нашите "нови" автомобили винаги има с какво да ни изненадат. Поздрави! 


- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: За колко време пада акумулатора на е38?
badly_boy написа:Колеги нали знаете че консумация на ток при "заспала" кола може да има от много неща. При мен примерно беше от GSM модула. Не е лошо от време на време да се прави профилактично замерване си мисля...Все пак нашите "нови" автомобили винаги има с какво да ни изненадат. Поздрави!
Ако тоя модул е под подлакътника вече съм го откачил


69 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани