Поредният избор на Е38
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Поредният избор на Е38
aristocrat написа: За мен сигурността е на първо място в случая и това беше едно от нещата, заради които реших да сменям е46-цата. Можем да кажем, че и комфорта е на почти същата стълбичка заедно със сигурността и затова предпочитам 7 серия пред някоя джипка ...
Сравнението е просто убийствено....



И не на последно място.... ТАЗИ КОЛА ИСКА ПОДДРЪЖКА за да те слуша винаги и навсякъде. ТЯ НЕ Е ЕВТИНА. Ако търсите евтина кола, която да вдига 200 + си вземете някой Голф 3 или съответния Сеат и го "надуйте" и търчете колкото можете... даже няма да горите толкова гориво... все пак тежат около 1000 килограма. И пак Е38 не е състезателен автомобил, той е топ-лимузина с ДОБРА динамика.
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- aristocrat
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: 15.04.2012
Re: Поредният избор на Е38
Колега, нищо против теб, но не мисля, че изобщо постът ти е на място. Не знам какво общо имат с темата голфовете и вървежа, при положение, че изрично съм писал, че не ме интересува вървежа.
Също не знам какво общо има това дали колата е евтина и каква ѝ е поддръжката? Има ли кола, която не иска поддръжка? Ако имаш предвид, че трябва да се пазарува само от Дару, за да те слуша колата, аз нямам намерение да си купувам ново е38, а и не вярвам ти да пазаруваш оттам.
Колата тежи по-малко спрямо това, което си описал. Няма пълни 1800 кг, което не е 2 тона, но да не издребняваме, макар че 200 килограма по принцип си е солидна разлика и такава е разликата между 3 и 5 серия например.
Не виждам защо смяташ, че теглото на колата е проблем при сигурността, като е тъкмо обратното? За каква инерция говорим, че не ми е ясно...
И да, за мен джипът е по-сигурен от гледна точка на това, че при страничен удар, си по-високо и от това, че джиповете/СУВ (за които аз говоря) са по-тежки от Е38 и при евентуален челен сблъсък ще имат по-голямо преимущество...
Това, че са по-високи и по-лесно се преобръщат е по-скоро плод на незнанието на разни шАфьори, които си мислят явно, че щом са в джип, няма какво да им се случи. За местата, където са затънали разни джипове, не ми се мисли тогава как биха минавали оттам БМВ-та...
Именно понеже аз не се смятам за голям шофьор, предпочитам да имам ДСЦ, за да ми помогне в рискова ситуация, не виждам смисъл в това "ДСЦ не те прави шофьор" какво точно си искал да кажеш?
Моллов, ако от завода колата излиза със сив/син/черен салон, няма да е достатъчно да се сменят само седалките и корите, понеже останалите елементи няма да са бежови, а това са доста пластмаси + таван. Като се сметне и че не знам дали се намират бежови табла с ляв волан на части, за да се смени и дали изобщо е оправдано $ да се прави такава интервенция. Ако колата е например с бежов салон, но без чупещи седалки, тогава нещата вече стоят по съвсем друг начин, но пък ще трябва да се търси и място на стария салон и да виси в продажба... Занимавка си е
Поне това са моите виждания, ако имаш по-практична идея, ще се радвам да я чуя
Също не знам какво общо има това дали колата е евтина и каква ѝ е поддръжката? Има ли кола, която не иска поддръжка? Ако имаш предвид, че трябва да се пазарува само от Дару, за да те слуша колата, аз нямам намерение да си купувам ново е38, а и не вярвам ти да пазаруваш оттам.
Колата тежи по-малко спрямо това, което си описал. Няма пълни 1800 кг, което не е 2 тона, но да не издребняваме, макар че 200 килограма по принцип си е солидна разлика и такава е разликата между 3 и 5 серия например.
Не виждам защо смяташ, че теглото на колата е проблем при сигурността, като е тъкмо обратното? За каква инерция говорим, че не ми е ясно...
И да, за мен джипът е по-сигурен от гледна точка на това, че при страничен удар, си по-високо и от това, че джиповете/СУВ (за които аз говоря) са по-тежки от Е38 и при евентуален челен сблъсък ще имат по-голямо преимущество...
Това, че са по-високи и по-лесно се преобръщат е по-скоро плод на незнанието на разни шАфьори, които си мислят явно, че щом са в джип, няма какво да им се случи. За местата, където са затънали разни джипове, не ми се мисли тогава как биха минавали оттам БМВ-та...
Именно понеже аз не се смятам за голям шофьор, предпочитам да имам ДСЦ, за да ми помогне в рискова ситуация, не виждам смисъл в това "ДСЦ не те прави шофьор" какво точно си искал да кажеш?
Моллов, ако от завода колата излиза със сив/син/черен салон, няма да е достатъчно да се сменят само седалките и корите, понеже останалите елементи няма да са бежови, а това са доста пластмаси + таван. Като се сметне и че не знам дали се намират бежови табла с ляв волан на части, за да се смени и дали изобщо е оправдано $ да се прави такава интервенция. Ако колата е например с бежов салон, но без чупещи седалки, тогава нещата вече стоят по съвсем друг начин, но пък ще трябва да се търси и място на стария салон и да виси в продажба... Занимавка си е

Поне това са моите виждания, ако имаш по-практична идея, ще се радвам да я чуя

- 7BREYTON
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 15.04.2007
- Кара: Entwicklung 38
- Мечтае да кара: B12
Re: Поредният избор на Е38
Фейсовите би трябвало да имат по нови модули ... LCM и т.н.
чети тук Model history http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_7_Series_%28E38%29
Смяната на цвета на салона е играчка но ако почетеш и знаеш какво правиш не е ядрена физика.
4те кори се сменят елементарно, както и седалките , особенно задните, жабка , лаисната над нея и от ляво на волана е елементарно ... единствено средната конзола е повече играчка. Казвам горното от опит. Корите сум ги свалял пъти, сменял съм мокета дори, предни задни седалки - никакъв проблем ... средната конзола се отказах но с повече ентусиазъм (и време) всичко става.
Така че ако намериш читава с черен салон и си намериш бежов ... можеш дори да не пипаш средната конзола и таблото отдолу и само да смениш корите и седалките което става за 2 часа ... да не говорим че става 2 цветен салон като на индивидуалите
)))
[img]
http://i212.photobucket.com/albums/cc81 ... Medium.jpg[/img]
чети тук Model history http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_7_Series_%28E38%29
Смяната на цвета на салона е играчка но ако почетеш и знаеш какво правиш не е ядрена физика.
4те кори се сменят елементарно, както и седалките , особенно задните, жабка , лаисната над нея и от ляво на волана е елементарно ... единствено средната конзола е повече играчка. Казвам горното от опит. Корите сум ги свалял пъти, сменял съм мокета дори, предни задни седалки - никакъв проблем ... средната конзола се отказах но с повече ентусиазъм (и време) всичко става.
Така че ако намериш читава с черен салон и си намериш бежов ... можеш дори да не пипаш средната конзола и таблото отдолу и само да смениш корите и седалките което става за 2 часа ... да не говорим че става 2 цветен салон като на индивидуалите

[img]
http://i212.photobucket.com/albums/cc81 ... Medium.jpg[/img]
Последна промяна 7BREYTON на 01 Дек 2014, 23:22, променена общо 1 път
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Поредният избор на Е38
aristocrat написа: Ако колата е например с бежов салон, но без чупещи седалки, тогава нещата вече стоят по съвсем друг начин, но пък ще трябва да се търси и място на стария салон и да виси в продажба... Занимавка си е![]()
Поне това са моите виждания, ако имаш по-практична идея, ще се радвам да я чуя
Ето, значи има доста лесен вариант... стария салон лесно може да се продаде, ако бързаш и цената е правилната


- aristocrat
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: 15.04.2012
Re: Поредният избор на Е38
Гледал съм го това в Уики-то. Ама не смятам, че тия неща оправдават разликата в цената общо взето.
Съвсем страничен въпрос - много ми е странно как може търгашите да искат толкова много пари за фаровете на фейсови Е38, които са БЕЗ ксенон?! Просто е потресаващо, като се има предвид цената на нефейсов фар с ксенон...
Иначе съм си мислил вече и по въпроса за (с)чупещата седалка
По-голям проблем е може би самият бежов цвят, иначе въпросният тип седалки е много често срещан при 740.
Между другото да пусна едно линкче на една Е38-ца, която много ме радва и се надявам моята да е нещо подобно. Ангелските очи се връзват много добре и не стоят така грозно и не на място както белите според мен... И фейсовите бъбреци много я отварят също... А вътре интериорните лайсни, за да придобият такъв вид как и с какво се третират?
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=bSU07TcsHnY[/youtube]
Съвсем страничен въпрос - много ми е странно как може търгашите да искат толкова много пари за фаровете на фейсови Е38, които са БЕЗ ксенон?! Просто е потресаващо, като се има предвид цената на нефейсов фар с ксенон...
Иначе съм си мислил вече и по въпроса за (с)чупещата седалка

Между другото да пусна едно линкче на една Е38-ца, която много ме радва и се надявам моята да е нещо подобно. Ангелските очи се връзват много добре и не стоят така грозно и не на място както белите според мен... И фейсовите бъбреци много я отварят също... А вътре интериорните лайсни, за да придобият такъв вид как и с какво се третират?
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=bSU07TcsHnY[/youtube]
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Поредният избор на Е38
Колега, аз вече незнам какви мнения търсиш, само спориш с хората и тн. Търси си сива с бежов салон, 40-ка от 97 с ДСЦ и да заключваме темата.
пс: 40-ка с 1 човек вътре ( предполагам че си повече от 70 кила) и пълен резервоар минава 2-тона , празна е 1850 кг, със стандартните екстри за модела...
пс: 40-ка с 1 човек вътре ( предполагам че си повече от 70 кила) и пълен резервоар минава 2-тона , празна е 1850 кг, със стандартните екстри за модела...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- aristocrat
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: 15.04.2012
Re: Поредният избор на Е38
Първо - 40-ката е 1790 кг празна, а 728-цата е 1750, а колегата писа, че ПРАЗНА е 1950 кг, ако беше се зачел, щеше да видиш.
Второ - нормално е да споря, при положение, че задавам въпрос и очаквам адекватно мнение, а не остър поучителен тон с насмешка, който няма нищо общо с темата. Другите спорове са свързани с даване на неточна информация, трябва да си замълча ли? Нито съм се държал пренебрежително, нито съм целял да засегна някого, за разлика от някои други колеги, които ми обясняват, че Е38 било кола със скъпа поддръжка и ме пренасочват към Голф...
Аз така или иначе си търся, въпросът беше, че може да науча нещо ново. В крайна сметка темата може да е полезна и на други, които търсят Е38, понеже със сигурност не сме един или двама, а даването на невярна информация и замълчаването от моя страна едва ли ще им бъде в помощ...
Второ - нормално е да споря, при положение, че задавам въпрос и очаквам адекватно мнение, а не остър поучителен тон с насмешка, който няма нищо общо с темата. Другите спорове са свързани с даване на неточна информация, трябва да си замълча ли? Нито съм се държал пренебрежително, нито съм целял да засегна някого, за разлика от някои други колеги, които ми обясняват, че Е38 било кола със скъпа поддръжка и ме пренасочват към Голф...
Аз така или иначе си търся, въпросът беше, че може да науча нещо ново. В крайна сметка темата може да е полезна и на други, които търсят Е38, понеже със сигурност не сме един или двама, а даването на невярна информация и замълчаването от моя страна едва ли ще им бъде в помощ...
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Поредният избор на Е38
Максимална скорост 250 km/h
Дължина 4985 mm (i)
5125 mm (iL)
Ширина 1860 mm
Височина 1435 mm
Тегло 1710–2235 kg
Тези данни варират според конкретния модел, но теглото е точно това: от 1710 кг. до 2235 кг., моята е 1950 кг. /празна/.
Що се отнася до ДСЦ-то, просто ти казах, че наличието на ДСЦ не може да предотврати глупост на пътя.
За инерцията: Не знам до кой точно клас си приключил с физиката, но в природата няма нищо друго, освен инерция и маса. А тя е такъв фактор, който има много посоки и много измерения... които в крайна сметка могат да те "вкарат" в кибритена кутийка. Инерцията се определя от масата, която при 1000 кг е една, а при 2000 е друга, и не непременно по две.
Определено не те "пращам" при Голф, но тук в подфорума толкова много теми има за покупка на автомобил и в тях около 60% са разсъждения за скорост и разход, че просто казах, че не можем да "покрием" "изискванията" на ВАГ групата
Що се отнася до "джиповете", то исках да кажа точно това, че не колата прави шофьора! В този ред на мисли, да си купуваме "Камаз-и", те съвсем няма да усетят някакъв си удар с лек автомобил. Пък ако си с Т-85, можем и да минаваме в/у тях.
Аз не купувам всичко от "Даро", но голяма част от читавите части са си сума, и то сума, която е по-голяма от сумата за поддръжка на друг автомобил. Но голяма част от нещата просто няма от къде да се купят и тогава - "Даро".
Дължина 4985 mm (i)
5125 mm (iL)
Ширина 1860 mm
Височина 1435 mm
Тегло 1710–2235 kg
Тези данни варират според конкретния модел, но теглото е точно това: от 1710 кг. до 2235 кг., моята е 1950 кг. /празна/.
Що се отнася до ДСЦ-то, просто ти казах, че наличието на ДСЦ не може да предотврати глупост на пътя.
За инерцията: Не знам до кой точно клас си приключил с физиката, но в природата няма нищо друго, освен инерция и маса. А тя е такъв фактор, който има много посоки и много измерения... които в крайна сметка могат да те "вкарат" в кибритена кутийка. Инерцията се определя от масата, която при 1000 кг е една, а при 2000 е друга, и не непременно по две.
Определено не те "пращам" при Голф, но тук в подфорума толкова много теми има за покупка на автомобил и в тях около 60% са разсъждения за скорост и разход, че просто казах, че не можем да "покрием" "изискванията" на ВАГ групата



Що се отнася до "джиповете", то исках да кажа точно това, че не колата прави шофьора! В този ред на мисли, да си купуваме "Камаз-и", те съвсем няма да усетят някакъв си удар с лек автомобил. Пък ако си с Т-85, можем и да минаваме в/у тях.



Аз не купувам всичко от "Даро", но голяма част от читавите части са си сума, и то сума, която е по-голяма от сумата за поддръжка на друг автомобил. Но голяма част от нещата просто няма от къде да се купят и тогава - "Даро".
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

Re: Поредният избор на Е38
Фейса винаги е за предпочитане пред не-фейса
другото са бошлаф приказки и има достатъчно изписано затова. Колата си е 2 тона. Ако ще смяташ 40-50-100кг за някакво ФРАПАНТНО значение по-добре се насочи към 5та серия..аз мойта Е39ка дето е 1600кг си я знам, че тежи 2 тона пък камоли 7ма серия.

enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- waterboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 30.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e38 735i
- Мечтае да кара: вана
- Детайли за колата: M62
Re: Поредният избор на Е38
за протокола мойтa 735 преди фейса по талон ми е 1925 кг с газта сиг минава 2ката 

- peshev_e38
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 15.02.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38
Re: Поредният избор на Е38
Колега взимай Е38 и си свиркай. От 5 години карам този модел, изминал съм над 200 000км и съм изключително доволен! Без значение от мотора, Е38 никога няма да те остави на пътя...
- fizzy
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 31.08.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E31
- Детайли за колата: 520i 24V автомат
Re: Поредният избор на Е38
Баща ми купи Е38-ца преди няколко месеца. Поддръжката е наистина по-скъпа, но все пак караш най-доброто от БМВ нямаш право на оплакване.
Относно друсането ние сме с 16-ки и колата все едно плава. С по-големи джанти предполагам ще понадрусва. Разхода на бензин няма грешка! От германия на собствен ход ни е я докараха и даде 8-9. Градско също е добре. След като сложихме газовата (БРЦ) разхода скочи на 20 градско на газ. Което си е доста при положение, че четох теми в които колеги съобщават за разход 15-16 газ и то в София. Другото нещо са електрохроматичните стъкла за обратно виждане. Ненужно скъпи, крадат се и се развалят(нашите са покафявенели). 2.8 мотора ми се струва идеален за теб щом не се изсилваш. Хората из форума казват, че им била тромава, но след като съм карал Е34 2-ка преди това хич не ми е тромава и когато трябва набира
Това мога да споделя като мнение 



- aristocrat
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: 15.04.2012
Re: Поредният избор на Е38
Може би малко късно, но все пак да си напиша, че в крайна сметка взех 735. Сиво, с черен рекаро салон. Като изключим лошата поддръжка на предишния собственик съм ужасно доволен от колата. Признавам си, че имах известна доза скептицизъм дали няма да съжалявам, че съм избрал този модел и точно този екземпляр, но тъкмо напротив. С времето все повече започва да ми харесва колата и колегата asennikolov се оказа напълно прав, че след време какъвто и цвят да избереш, става любим. Супер доволен съм от колата (дано от много хвалене да не стане някой сакатлък) и я препоръчвам на бъдещи кандидат-купувачи на седмици.
Благодаря на колегите, които ми помогнаха да се ориентирам към и по отношение на модела (предполагам, че си знаят на кого съм досаждал и няма да ги изписвам, за да не става километричен постът
), а също така и на тези, които обърнаха внимание на темата.

Благодаря на колегите, които ми помогнаха да се ориентирам към и по отношение на модела (предполагам, че си знаят на кого съм досаждал и няма да ги изписвам, за да не става километричен постът



28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани