Реле за климатик Е38
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Реле за климатик Е38
Здрасти, Keilly
Аз имам същия проблем с климатика (компресора и перката на климатика работят,но не се включват, до компресора достигат 9 волта постоянно)
Ти успя ли да отстраниш този проблем или да ми кажеш при кой да отида
Аз имам същия проблем с климатика (компресора и перката на климатика работят,но не се включват, до компресора достигат 9 волта постоянно)

Re: Реле за климатик Е38
Не съм намерила никакво решение, чета в нета, във форуми и къде ли не, никой не може да ми помогне. А в тези жеги не се издърва вече
ако откриеш някакво решение на проблема, моля те пиши ми
Сменях управлението, перката, компютъра на мотора, защтото ми казаха, че може да е от него и проблемът си остава. Ходих при всякакви майстори и НИЩО.......


- amgpower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 2.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
- Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ
Re: Реле за климатик Е38
Чудесно ставаме 3-ма с един и същои проблем.Моя компресор включва.вътре почва да духа студено,но перката отвън не работи.Изписва грешка в перката.И аз сменях перка не е от нея,бушони са здрави,като дам директно ток н а перката тръгва да върти и спира.Но на буксата не ми идва ток.Който има резултата нека да пише.
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Реле за климатик Е38
A перката от кой модел е /всъщност има ли перки с няколко скорости или са само с реостат през компютъра/? Ако е с реостат, трябва да я пробвате с диагностика, например "инпа" и там да задавате процентите на които да върти. Ако изпълнява, значи проблема не е в компютър-перка, а другаде...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- mfandakov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: 11.09.2010
- Местоположение: Кричим
- Пол: Мъж
Re: Реле за климатик Е38
Хора как може един климатик да не могат да ви оправят при кой ходите при някои лаици ли
,това е една не много сложна система подчинена на няколко модула,жалко че всички сте далече от Пловдив иначе на драго сърце бих се пробвал с тези случаи не съм майстор но тук просто няма нищо сложно и толкова трудно 


В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Реле за климатик Е38
mfandakov написа:Хора как може един климатик да не могат да ви оправят при кой ходите при някои лаици ли,това е една не много сложна система подчинена на няколко модула,жалко че всички сте далече от Пловдив иначе на драго сърце бих се пробвал с тези случаи не съм майстор но тук просто няма нищо сложно и толкова трудно
Яко ядове береме с тия климатици



- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: Реле за климатик Е38
Явно сме доста хора с проблем в климатика, както и при вас и при мен има едно постоянно напрежение в съединителя на климатика от порядъка на 7 волта, перката също ми работи. Забелязах обаче от схемата която е пуснал колегата по горе:

че, налягането на не работеща(не включена система) трябва да е между 1.9 и 2.3 бара, а пък този климатикаджия при който ходих ми каза че нормалното налягане е 1.5 - 1.8 бара и ми направи колата на 1.7 налягане, но ако съдим от схемата при това положение климатика няма да тръгне никога, защото нямам нужното минимално налягане в системата.
Та идеята е дали знаете на какво налягане са ви напълнили климатиците и дали съответно разковничето не се крие там ?
П.С. Иначе аз моднах малко положението като на съединителя на компресора му подавам директно 12 волта и давам на късо 1 и 2 пин на датчика на охладителния радиатор, който служи да пусне перката, като съм си ги изкарал на копчета вътре в купето и по този начин имам климатик, е не регулира температурата, но пък духа студено в тези жеги

че, налягането на не работеща(не включена система) трябва да е между 1.9 и 2.3 бара, а пък този климатикаджия при който ходих ми каза че нормалното налягане е 1.5 - 1.8 бара и ми направи колата на 1.7 налягане, но ако съдим от схемата при това положение климатика няма да тръгне никога, защото нямам нужното минимално налягане в системата.
Та идеята е дали знаете на какво налягане са ви напълнили климатиците и дали съответно разковничето не се крие там ?
П.С. Иначе аз моднах малко положението като на съединителя на компресора му подавам директно 12 волта и давам на късо 1 и 2 пин на датчика на охладителния радиатор, който служи да пусне перката, като съм си ги изкарал на копчета вътре в купето и по този начин имам климатик, е не регулира температурата, но пък духа студено в тези жеги

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Реле за климатик Е38
ge_a написа:
П.С. Иначе аз моднах малко положението като на съединителя на компресора му подавам директно 12 волта и давам на късо 1 и 2 пин на датчика на охладителния радиатор, който служи да пусне перката, като съм си ги изкарал на копчета вътре в купето и по този начин имам климатик, е не регулира температурата, но пък духа студено в тези жеги
1 и 2 пин на датчика на дехидратора ли говориш колега?
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: Реле за климатик Е38
chernobila написа:ge_a написа:
П.С. Иначе аз моднах малко положението като на съединителя на компресора му подавам директно 12 волта и давам на късо 1 и 2 пин на датчика на охладителния радиатор, който служи да пусне перката, като съм си ги изкарал на копчета вътре в купето и по този начин имам климатик, е не регулира температурата, но пък духа студено в тези жеги
1 и 2 пин на датчика на дехидратора ли говориш колега?
Не, на датчика на радиатора на мотора! там има датчик който служи за пускане на перката принудително ако мотора тръгне да прегрява, в случая аз го ползвам за да пусна перката принудително, защото ако пуснете компресора принудително и не охлаждате климатичния радиатор има опасност системата да изпусне фреона през предпазния клапан поради свръх налягане, в стандартната схема за това се грижи датчика на дехидратора когато налягането отиде на 23 - 33 бара, това значи че температурата е вече висока и трябва да се пусне перката. Аз ползвам този датчик на моторния радиатор, защото когато компресора е откачен не взима под внимание датчика на дехидратора явно е умен този климатичен модул, и с тази схема лъжа модула за да ми пусне хладно, лошото е че управлението е ръчно и перката винаги върти на макс

П.С. Явно ще трябва да се разучи какво точно търси тоя модул и кое къде се намира по колата за да го накарам да тръгне климатика по нормалния начин, като гледам и вие колеги сте пред задънена улица като мен.
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани