740 Проблем. От какво?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: 740 Проблем. От какво?
cod-cdbp написа:DLVasilev написа:Taка, малко да съживя темата, понеже проблема беше засечен вчера.
Нищо общо с паразитен въздух и т.н. Проблема се състои в това, че докато е студена 1 и 4-ти цилиндър не работят и 1 ламбда сонда е мяу. От там и нестабилна работа и всичко. Следва отстраняване на проблема, иначе въздух не смуче
Започни с ламбдата на въпросните цилиндри
Защо само нея? 4 ламби от форд нови и жми градо


ATR-42/72
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: 740 Проблем. От какво?
DLVasilev написа:cod-cdbp написа:DLVasilev написа:Taка, малко да съживя темата, понеже проблема беше засечен вчера.
Нищо общо с паразитен въздух и т.н. Проблема се състои в това, че докато е студена 1 и 4-ти цилиндър не работят и 1 ламбда сонда е мяу. От там и нестабилна работа и всичко. Следва отстраняване на проблема, иначе въздух не смуче
Започни с ламбдата на въпросните цилиндри
Защо само нея? 4 ламби от форд нови и жми градо
Баш, само имам подозрение че кабела ще дойде дълъг


- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: 740 Проблем. От какво?
cod-cdbp написа:DLVasilev написа:cod-cdbp написа:DLVasilev написа:Taка, малко да съживя темата, понеже проблема беше засечен вчера.
Нищо общо с паразитен въздух и т.н. Проблема се състои в това, че докато е студена 1 и 4-ти цилиндър не работят и 1 ламбда сонда е мяу. От там и нестабилна работа и всичко. Следва отстраняване на проблема, иначе въздух не смуче
Започни с ламбдата на въпросните цилиндри
Защо само нея? 4 ламби от форд нови и жми градо
Баш, само имам подозрение че кабела ще дойде дълъг
Та ти един кабел ли не можеш да намоташ

Кви убави кутиики са направили хората долу набутваш вътре и затваряш


ATR-42/72
- byxal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: sf
- Кара: e38 740i/6
- Мечтае да кара: BMW е34
- Детайли за колата: черна с шадоулайн!
Re: 740 Проблем. От какво?
Добре де, а как се разбира какво е състоянието на 'жабата' Разглобих колата, при мен е на масата, как да я тествам?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
1-5-4-8-6-3-7-2
http://picbg.net/img.php?file=e4b771b4d2b544a6.jpg
http://picbg.net/img.php?file=e4b771b4d2b544a6.jpg
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: 740 Проблем. От какво?
byxal написа:Добре де, а как се разбира какво е състоянието на 'жабата' Разглобих колата, при мен е на масата, как да я тествам?
Toва как го свали? Сваля ли колекторите за него и ако не си ги свалял би ли споделил с какви болтове е отзад, че нищо не мога да видя.
Иначе

ATR-42/72
- byxal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: sf
- Кара: e38 740i/6
- Мечтае да кара: BMW е34
- Детайли за колата: черна с шадоулайн!
Re: 740 Проблем. От какво?
Като свалиш колектора, ще видиш защо се сваля-невъзможно е да се достигне до долните, а те дори са четири болтчета. Торкс Т30 са.
Упражнението от този клип направих миналата година. Подобрение на проблема с гасненето и неравномерната работа на двг, когато е студено, нямаше. Сега свалих колектора за да заменя гарнитурите и се чудех как да му направя проверка. Притеснявам се да не го повредя, ако го отворя още веднъж. Насмуках се с маслени пари и ми се струва, че мембраната прави идеален вакуум.
П.п. Аз лесно ще го сменя, но ми се струва ненужно да давам пари, за нещо, което е изправно, само защото така и така съм свалил колектора. Актуалните цени, към днешна дата, за въпросните части са малко по-различни от тези в мнението на Мад Пресли.
14.90 е цената на 11611729728
14.90 на 11611729727
46.80 на 11611433328 като там се закупуват 4бр т.е. 187.2
Упражнението от този клип направих миналата година. Подобрение на проблема с гасненето и неравномерната работа на двг, когато е студено, нямаше. Сега свалих колектора за да заменя гарнитурите и се чудех как да му направя проверка. Притеснявам се да не го повредя, ако го отворя още веднъж. Насмуках се с маслени пари и ми се струва, че мембраната прави идеален вакуум.
П.п. Аз лесно ще го сменя, но ми се струва ненужно да давам пари, за нещо, което е изправно, само защото така и така съм свалил колектора. Актуалните цени, към днешна дата, за въпросните части са малко по-различни от тези в мнението на Мад Пресли.
14.90 е цената на 11611729728
14.90 на 11611729727
46.80 на 11611433328 като там се закупуват 4бр т.е. 187.2
1-5-4-8-6-3-7-2
http://picbg.net/img.php?file=e4b771b4d2b544a6.jpg
http://picbg.net/img.php?file=e4b771b4d2b544a6.jpg
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: 740 Проблем. От какво?
byxal написа:Като свалиш колектора, ще видиш защо се сваля-невъзможно е да се достигне до долните, а те дори са четири болтчета. Торкс Т30 са.
Упражнението от този клип направих миналата година. Подобрение на проблема с гасненето и неравномерната работа на двг, когато е студено, нямаше. Сега свалих колектора за да заменя гарнитурите и се чудех как да му направя проверка. Притеснявам се да не го повредя, ако го отворя още веднъж. Насмуках се с маслени пари и ми се струва, че мембраната прави идеален вакуум.
П.п. Аз лесно ще го сменя, но ми се струва ненужно да давам пари, за нещо, което е изправно, само защото така и така съм свалил колектора. Актуалните цени, към днешна дата, за въпросните части са малко по-различни от тези в мнението на Мад Пресли.
14.90 е цената на 11611729728
14.90 на 11611729727
46.80 на 11611433328 като там се закупуват 4бр т.е. 187.2
за маслени пари и аз имам такъв проблем и се оказа, че от капака на клапаните гарнитурата пропуска масло съответно се стича по колекторите и го изпарява, от там в купето и те така

ATR-42/72
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: 740 Проблем. От какво?
DLVasilev написа:byxal написа:Като свалиш колектора, ще видиш защо се сваля-невъзможно е да се достигне до долните, а те дори са четири болтчета. Торкс Т30 са.
Упражнението от този клип направих миналата година. Подобрение на проблема с гасненето и неравномерната работа на двг, когато е студено, нямаше. Сега свалих колектора за да заменя гарнитурите и се чудех как да му направя проверка. Притеснявам се да не го повредя, ако го отворя още веднъж. Насмуках се с маслени пари и ми се струва, че мембраната прави идеален вакуум.
П.п. Аз лесно ще го сменя, но ми се струва ненужно да давам пари, за нещо, което е изправно, само защото така и така съм свалил колектора. Актуалните цени, към днешна дата, за въпросните части са малко по-различни от тези в мнението на Мад Пресли.
14.90 е цената на 11611729728
14.90 на 11611729727
46.80 на 11611433328 като там се закупуват 4бр т.е. 187.2
за маслени пари и аз имам такъв проблем и се оказа, че от капака на клапаните гарнитурата пропуска масло съответно се стича по колекторите и го изпарява, от там в купето и те така
Василев за 30 мин ще ти сменя клапана на картерни газове.Аз го купих от Laviatan 72 лева .Гарнитурите ги взех от дилъра .Неможах да разбера само къде седи масленият сепаратор номер 1 от схемата http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15 .Някой ще сподели ли ?

- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: 740 Проблем. От какво?
Май ще го сменям напролет барабар с верижките и тн. На много гадно място са го завряли бре 

- byxal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: sf
- Кара: e38 740i/6
- Мечтае да кара: BMW е34
- Детайли за колата: черна с шадоулайн!
Re: 740 Проблем. От какво?
- По наблюденията ми, съветвам да се започне със смяната на гарнитурата зад дросела. Едва 15лв е и всеки сам може да разглоби и да стигне до нея. Ако проблема с вакуум лийка остава, тогава да се продължава напред!
- Клапана на картерните газове-надух с уста (1) и запуших дупката (2) - мембраната работи! След това го отворих за да видя с очите си, че мембраната е окей и отново затворих.(100%) (аз така или иначе квакане нямах)

- Клапана на картерните газове-надух с уста (1) и запуших дупката (2) - мембраната работи! След това го отворих за да видя с очите си, че мембраната е окей и отново затворих.(100%) (аз така или иначе квакане нямах)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
1-5-4-8-6-3-7-2
http://picbg.net/img.php?file=e4b771b4d2b544a6.jpg
http://picbg.net/img.php?file=e4b771b4d2b544a6.jpg
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани