Пада ми Акумулатора за 1 нощ!?Утечка?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Пада ми Акумулатора за 1 нощ!?Утечка?
red bulll написа:Не , нямам афтърмаркет СД ...всичко си е СТОК , нави + тв 4:3 , автоматик...в багажника съм с чейнджър+двд ром!
Сега дали съм разбрал правилно:
трябва 16мин да чакам с закачен мултицет за да вида колко е стойноста на консумацията и това трябва да е при отворен багажник?
Не пич, първо закачаш мултицета, заключваш, чакаш и гледаш

Такава трябва да е поредността, в противен случай алармата се шашка като и се махне акумулатора.

- asennikolov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 14.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е 38 740i 1999г.
- Мечтае да кара: Lockheed SR-71 Blackbird
Re: Пада ми Акумулатора за 1 нощ!?Утечка?
Моят акумулатор падаше, защото предишният собственик беше заливал телефона с нещо, идиотът му жален.
Затова понякога колата не хибернираше след заключване (само понякога!!!) и падаше точно за 1 нощ.
Сменихме слушалката и се оправи.
Най-добре дай колата да я види специалист. Ако нямаш, пиши ми и ще ти пусна телефона на моя човек на л.с.
Иначе се прави така:
Отваряш капака на двг. и на багажника. Откачваш масата на акумулатора и връзваш последователно
между клемите амперметър. Затваряш нежно багажника, за да не прещипеш кабелите на амперметъра (той остава отвън),
заключваш колата и гледаш консумацията на ток. Нормално е 1-2 минути да консумира към 6А, след
това 2-3А, после все по-малко. След 16-17 минути консумацията трябва да е около 0,002-0,003А. Ако е повече, вадиш и слагаш
обратно един след друг бушоните и гледаш при кой ще падне консумацията.
Успех!
Затова понякога колата не хибернираше след заключване (само понякога!!!) и падаше точно за 1 нощ.
Сменихме слушалката и се оправи.
Най-добре дай колата да я види специалист. Ако нямаш, пиши ми и ще ти пусна телефона на моя човек на л.с.
Иначе се прави така:
Отваряш капака на двг. и на багажника. Откачваш масата на акумулатора и връзваш последователно
между клемите амперметър. Затваряш нежно багажника, за да не прещипеш кабелите на амперметъра (той остава отвън),
заключваш колата и гледаш консумацията на ток. Нормално е 1-2 минути да консумира към 6А, след
това 2-3А, после все по-малко. След 16-17 минути консумацията трябва да е около 0,002-0,003А. Ако е повече, вадиш и слагаш
обратно един след друг бушоните и гледаш при кой ще падне консумацията.
Успех!
- red bulll
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 25.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Кучките да се подмокрят
Re: Пада ми Акумулатора за 1 нощ!?Утечка?
Добре де , той багажника ми е ел.заключване..в смисал той сам се стяга надолу и се затваря плътно!Вакум багажник ли как се води незная...ако го притворя само плафоните продължават да светят вътре..предполагам трябва да му сложа нещо на закопчалката , но дали няма прецакам нещо?
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Пада ми Акумулатора за 1 нощ!?Утечка?
red bulll написа:Добре де , той багажника ми е ел.заключване..в смисал той сам се стяга надолу и се затваря плътно!Вакум багажник ли как се води незная...ако го притворя само плафоните продължават да светят вътре..предполагам трябва да му сложа нещо на закопчалката , но дали няма прецакам нещо?
Колега, като ти е отворен багажника и с дистанционното си заключиш колата, багажникът затваря ли се сам?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- red bulll
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 25.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Кучките да се подмокрят
Re: Пада ми Акумулатора за 1 нощ!?Утечка?
Не колега , не се затваря сам...просто като го затваряш сам се натяга до необходимото ниво да е плътно затворен!
- asennikolov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 14.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е 38 740i 1999г.
- Мечтае да кара: Lockheed SR-71 Blackbird
Re: Пада ми Акумулатора за 1 нощ!?Утечка?
Колега, няма значение дали багажникът е с хидравлика (моят е). Трябва да е напълно затворен.
Просто прекарайте жичките на мултицета далеч от места, които могат да ги прещипят-
панти, брава. Гумените уплътнения на багажника няма да им направят нищо.
Просто прекарайте жичките на мултицета далеч от места, които могат да ги прещипят-
панти, брава. Гумените уплътнения на багажника няма да им направят нищо.
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Пада ми Акумулатора за 1 нощ!?Утечка?
Така и така се пише за утечки ,мен ме интересува постоянно ли свети червеният диод на малката навигация дори и в движение .
Имам някаква аларма която е навързана ,но съм откачил релето и си карам само на стандартната която при заключване не подава никакъв сигнал .При вас така ли е ?
Имам някаква аларма която е навързана ,но съм откачил релето и си карам само на стандартната която при заключване не подава никакъв сигнал .При вас така ли е ?

- Flipz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 7.06.2010
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: 2012 BMW X5 Xdrive30d
- Мечтае да кара: 2020 BMW X5 Xdrive30d
- Детайли за колата: Sport Pkg, HUD, Adaptive Drive, Top View, LDW, Comfort Seats..all the works!
Re: Пада ми Акумулатора за 1 нощ!?Утечка?
И при мен май върви към утечка. Преди месец си купих чисто нов Exide Premium 100Ah, за да сменя оригиналния акумулатор на колата и първите няколко дни ми се струваше, че не карам колата достатъчно, за да зареди големия акумулатор до край (с 3 литра дизел съм, но оригиналният акумулатор беше 90-ка). Вечер оставям колата на 12,6 и на следващия ден я заварвам на 12,2-3..ако не я карам 2-3 дни идва на 11,9. Не съм я чакал повече, но вероятно ако седмица остане некарана ще си имаме проблеми
)..
Та да питам по темата, имам съмнения за един компонент. Имам диодно осветление в дръжките на вратите и преди време след като ми зализаха вратата бояджиите бяха откачили диода и кабелите висят във вратата. Пробвах да ги закача, но неуспешно, защото са смачакали тотално диода в дръжката на вратата. Въпросът ми е възможно ли е ако тези кабели се опират в металната част на вратата да създават утечката?

Та да питам по темата, имам съмнения за един компонент. Имам диодно осветление в дръжките на вратите и преди време след като ми зализаха вратата бояджиите бяха откачили диода и кабелите висят във вратата. Пробвах да ги закача, но неуспешно, защото са смачакали тотално диода в дръжката на вратата. Въпросът ми е възможно ли е ако тези кабели се опират в металната част на вратата да създават утечката?
- red bulll
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 25.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Кучките да се подмокрят
Re: Пада ми Акумулатора за 1 нощ!?Утечка?
Проблема е отстранен
Оказа се че плафона на жабката не изгасва...сега показанията на амперметър-а са 0.03А ...2ри ден карам все още не ми е паднал акумулатора:)
Благодаря на всички отзовали се !

Оказа се че плафона на жабката не изгасва...сега показанията на амперметър-а са 0.03А ...2ри ден карам все още не ми е паднал акумулатора:)
Благодаря на всички отзовали се !

- sleit_
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 22.02.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525i M54
Re: Пада ми Акумулатора за 1 нощ!?Утечка?
Привет колеги!
Използвам темата, тъй като проблемът ми е подобен. Ще започна по отдалеч: Имам колата (Е38 728) от скоро и едно от нещата които задължително проверих бе акумулаторът. Човекът направи необходимите замервания и каза, че акумулаторът е добре въпреки възрастта си (3-4 години по негова преценка), и че се зарежда нормално. В последствие колата бе в сервиз за обслужване и остана там 2 дена. Когато отидох да я взема ми казаха че всичко е ОК, но трябва да помисля за нов акумулатор, тъй като на сутринта колата едвам запалила ,въпреки че е нощувала в на закрито в халето им. Приех съветът им и се запътих към нея, понечих да я отключа дистанционно - не стана, оказа се, че колата нямаше грам ток и се наложи да я отключвам ръчно. Майсторите ми дадоха някакъв техен акумулатор (стар, но зареден) за да се прибера и като си купя нов да им го върна.
Прибрах се аз и на другата сутрин установих, че и този акумулатор е почти до 0. Имаше ток колкото да отключи колата дистанционно, но само до там - не можах да запаля. По късно запалих чрез кабели и ток от друга кола и пак при тях... Те казаха, че работата не е добре, и че ще се мери за отечка. Лично пред мен го направиха и то по начина описан от вас в тази тема: Багажника отворен, колата "заспа", и след около 20 минути уреда показа 0,02-3 А, което според всички ни е в нормата. Аз си отдъхнах, а майсторите двойно повече, понеже казаха че търсенето на отечка било кахърна работа...
И така, купих си нов акумулатор и до оня ден си мислех че всичко с "тоците" е ОК. Колата бе престояла около 6 дена НЕзаключена в гараж и пак нямаше грам ток...
И така старата история с кабелите и пак при майсторите - замериха новозакупения акумулатор и казахе че си е наред (беше се заредил малко докато стигна при тях). Решихме колата да остане при тях, да заредят акумулатора и да проверяват сутрин как е положението. И така до третият ден, когато колата се оказала отново без грам ток...
И след този "кратък" увод молбата ми е: дайте ми идеи каква може да е причината за това?
Видях с очите си, че след "заспиване" консумацията на ток си е в норма, значи отечката се появява в последствие при задействие на някоя от системите на колата (ако логиката ми е неправилна - поправяйте ме). Кои са системите които се включват, когато колата е в покой? Помагайте
Колата е с TV 4:3, навигация, CD чейнджър.
Използвам темата, тъй като проблемът ми е подобен. Ще започна по отдалеч: Имам колата (Е38 728) от скоро и едно от нещата които задължително проверих бе акумулаторът. Човекът направи необходимите замервания и каза, че акумулаторът е добре въпреки възрастта си (3-4 години по негова преценка), и че се зарежда нормално. В последствие колата бе в сервиз за обслужване и остана там 2 дена. Когато отидох да я взема ми казаха че всичко е ОК, но трябва да помисля за нов акумулатор, тъй като на сутринта колата едвам запалила ,въпреки че е нощувала в на закрито в халето им. Приех съветът им и се запътих към нея, понечих да я отключа дистанционно - не стана, оказа се, че колата нямаше грам ток и се наложи да я отключвам ръчно. Майсторите ми дадоха някакъв техен акумулатор (стар, но зареден) за да се прибера и като си купя нов да им го върна.
Прибрах се аз и на другата сутрин установих, че и този акумулатор е почти до 0. Имаше ток колкото да отключи колата дистанционно, но само до там - не можах да запаля. По късно запалих чрез кабели и ток от друга кола и пак при тях... Те казаха, че работата не е добре, и че ще се мери за отечка. Лично пред мен го направиха и то по начина описан от вас в тази тема: Багажника отворен, колата "заспа", и след около 20 минути уреда показа 0,02-3 А, което според всички ни е в нормата. Аз си отдъхнах, а майсторите двойно повече, понеже казаха че търсенето на отечка било кахърна работа...

И така, купих си нов акумулатор и до оня ден си мислех че всичко с "тоците" е ОК. Колата бе престояла около 6 дена НЕзаключена в гараж и пак нямаше грам ток...

И така старата история с кабелите и пак при майсторите - замериха новозакупения акумулатор и казахе че си е наред (беше се заредил малко докато стигна при тях). Решихме колата да остане при тях, да заредят акумулатора и да проверяват сутрин как е положението. И така до третият ден, когато колата се оказала отново без грам ток...

И след този "кратък" увод молбата ми е: дайте ми идеи каква може да е причината за това?
Видях с очите си, че след "заспиване" консумацията на ток си е в норма, значи отечката се появява в последствие при задействие на някоя от системите на колата (ако логиката ми е неправилна - поправяйте ме). Кои са системите които се включват, когато колата е в покой? Помагайте

Колата е с TV 4:3, навигация, CD чейнджър.
- emo_ch
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 9.05.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725tds
Re: Пада ми Акумулатора за 1 нощ!?Утечка?
Да не би след като се затвори капака на багажника да се появява утечката, например от машинката или лампата.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Пада ми Акумулатора за 1 нощ!?Утечка?
Не е изключено да идва времето и на кабелите на багажника, които се прекъсват при свивката на пантата вляво.
Проверете и това.
При подобни утечки, които се появяват и изчезват изведнъж трябва да се помисли, какво е пипано, преди да се остави колата.
Проверете и това.
При подобни утечки, които се появяват и изчезват изведнъж трябва да се помисли, какво е пипано, преди да се остави колата.


- sleit_
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 22.02.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525i M54
Re: Пада ми Акумулатора за 1 нощ!?Утечка?
emo_ch написа:Да не би след като се затвори капака на багажника да се появява утечката, например от машинката или лампата.
Има логика (както казва Ники Кънчев). Днес ме уведомиха, че се съмняват в GPS-а - често проблема идвал от него. Изключили са навигацията и утре сутринта ще проверят как са "тоците". Ако се окаже, че не е от GPS-а - ще им споделя вашите съвети (машинка, лампа и кабели). Благодаря за идеите колеги, ще пиша при развитие на проблема.
- sleit_
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 22.02.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525i M54
Привет колеги,
ситуацията с моята утечка придоби някаква яснота. След известен престой в сервиз проблема бе временно решен. Оказа се, че причината за утечката е някой от компонентите на мултимедията (TV, радио, касетофон...). В момента към захранващия кабел на мултимедията е поставено реле, което затваря веригата при запален двигател, т.е. мултимедията получава захранване единствено когато е запален двигателя. От както е поставено това реле акумулатора не се е изтощавал, което потвърждава поставената диагноза.
Дотук добре, но не ми се ще нещата да приключат така. Страхувам се, че при всяко палене и гасене на мотора се получава нещо от типа "изключване на персонален компютър от бутона, а не от старт менюто"...
Искам да добавя, че от както съм купил колата (преди поставянето на релето), бордкомпютъра прави следните неща, които не смятам за нормални :
1. При всеки старт на двигателя езикът на менюто е Немски, въпреки че преди да я изгася е бил Английски (прави го и сега)
2. Часът и датата остават такива, каквито са били при изгасяне на двигателя. Примерно гася колата в 23.25ч. на 22.01.2013г. и след няколко дена като я запаля, часът и датата стартират от 23.25ч. на 22.01.2013г. (след слагане на релето няма час и дата - трябва да се сверяват всеки път)
И така, смятам че трябва да посетя тесен специалист по електроника. Занапред съм предвидил ходене при mad_presley, тъй като пикселите ми са за ремонт, та си мислех дали той не е "моят човек" и за утечката...?
ситуацията с моята утечка придоби някаква яснота. След известен престой в сервиз проблема бе временно решен. Оказа се, че причината за утечката е някой от компонентите на мултимедията (TV, радио, касетофон...). В момента към захранващия кабел на мултимедията е поставено реле, което затваря веригата при запален двигател, т.е. мултимедията получава захранване единствено когато е запален двигателя. От както е поставено това реле акумулатора не се е изтощавал, което потвърждава поставената диагноза.
Дотук добре, но не ми се ще нещата да приключат така. Страхувам се, че при всяко палене и гасене на мотора се получава нещо от типа "изключване на персонален компютър от бутона, а не от старт менюто"...
Искам да добавя, че от както съм купил колата (преди поставянето на релето), бордкомпютъра прави следните неща, които не смятам за нормални :
1. При всеки старт на двигателя езикът на менюто е Немски, въпреки че преди да я изгася е бил Английски (прави го и сега)
2. Часът и датата остават такива, каквито са били при изгасяне на двигателя. Примерно гася колата в 23.25ч. на 22.01.2013г. и след няколко дена като я запаля, часът и датата стартират от 23.25ч. на 22.01.2013г. (след слагане на релето няма час и дата - трябва да се сверяват всеки път)
И така, смятам че трябва да посетя тесен специалист по електроника. Занапред съм предвидил ходене при mad_presley, тъй като пикселите ми са за ремонт, та си мислех дали той не е "моят човек" и за утечката...?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани