Изгасна колата в движение; не пали
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- optimist
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e65 730d SE
- Мечтае да кара: m5
Re: Изгасна колата в движение; не пали
Колата е автомат така че с дърпане не става
Нафтата да замръзне
трудна работа тва да не е лапландия все пак е софия..


Re: Изгасна колата в движение; не пали
Колко да е трудна работата колега, не са изревали един и двама кирливата нафта. Замръзва си по учебник, особено ако е от по смешните бензиностанции. Блъскат я с вода.
- optimist
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e65 730d SE
- Мечтае да кара: m5
Re: Изгасна колата в движение; не пали
Дали е "замръзнала" лесно може да се види като се откачат щуцерите към горивния филтър и се даде на контакт. Подкачващата помпа в резервоара ще дигне налягане и трябва да почне да прелива през горивопривода. Преди време нафтата се желираше сега тоя ефект не съм го забелязал не че е невъзможно но във фризер съм пробвал за сладолед
не беше съвсем мъртва.
Не си карайте колите с 2-3 литра щот цедката може да поеме боклуци но не и всичката гняс от 300-500 х км

Не си карайте колите с 2-3 литра щот цедката може да поеме боклуци но не и всичката гняс от 300-500 х км
- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: Изгасна колата в движение; не пали
Само да вметна,колата и да е дрьпнала вьздух,след доливане на нафта и няколко секундно вьртене,си пали без проблеми.
- asennikolov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 14.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е 38 740i 1999г.
- Мечтае да кара: Lockheed SR-71 Blackbird
Re: Изгасна колата в движение; не пали
Колега, кажи все пак какво се оказа накрая?
Re: Изгасна колата в движение; не пали
iliew написа:Само да вметна,колата и да е дрьпнала вьздух,след доливане на нафта и няколко секундно вьртене,си пали без проблеми.
Не съм съгласен тук. Не на BMW-то, а на един Опел 3-4 дни поред му зареждах акумулатора за да запали, е не можа без теглене. Много зависи работи ли му помпата в резервоара.
- IceFire
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 173
- Регистриран на: 18.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
- Мечтае да кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
Re: Изгасна колата в движение; не пали
Ами, какво да стане - закарах я при Лъчо с пътна помощ. От там казаха, че много мислили, търсели, отваряли, (добавих 30 литра нафта преди да отпътуваме с пътната помощ от ОМВ, да си има - макс моушън) - но не пали. Съвсеми сухи свещите при двигателя... Последно се допуска, че е помпа за високо налягане, която днес ще я свалят да я носят за ремонт...
- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: Изгасна колата в движение; не пали
Disasterr написа:iliew написа:Само да вметна,колата и да е дрьпнала вьздух,след доливане на нафта и няколко секундно вьртене,си пали без проблеми.
Не съм съгласен тук. Не на BMW-то, а на един Опел 3-4 дни поред му зареждах акумулатора за да запали, е не можа без теглене. Много зависи работи ли му помпата в резервоара.
Нали знаеш че не е много удачно да сравняваш опел сьс бмв.... Навьртял сьм около 100к км на е38 тдс.. и споделям лични впечатления....за опел...нз

Re: Изгасна колата в движение; не пали
А ти нали знаеш колега, че BMW-то което караш се отличава от кой да е турбиниран дизел само по броя на копчетата по таблото. Помпата в резервоара ако работи ще запали на стартер. Масово не работят на тея години. Тея 'най' марки нали...и голфа е най-бързата кола... примерно.
'BMW-то не е нито най-бързата, нито най-здравата кола. Тя просто е най-добрата!'
'BMW-то не е нито най-бързата, нито най-здравата кола. Тя просто е най-добрата!'
- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Re: Изгасна колата в движение; не пали
IceFire написа:Ами, какво да стане - закарах я при Лъчо с пътна помощ. От там казаха, че много мислили, търсели, отваряли, (добавих 30 литра нафта преди да отпътуваме с пътната помощ от ОМВ, да си има - макс моушън) - но не пали. Съвсеми сухи свещите при двигателя... Последно се допуска, че е помпа за високо налягане, която днес ще я свалят да я носят за ремонт...
Колега,
не свещите са ти сухи, а до дюзите недостига никакво гориво или по точно от помпата не излиза никакво гориво към рейла. Горивото не е замръзнало, вадихме помпата от резервоара която беше с много задръстена цедка която почистихме, след това продохахме горивопровода от филтъра до резервоара. В крайна сметка от помпата в резервоара до помпата за високо налягане всичко е наред, но след това .... чакаме диагностика да се произнесе

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Изгасна колата в движение; не пали
По спомен, мисля че имаше един датчик за ниско налягане на самия филтър, проверете него, защото без информация от него колата не пали.

- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Re: Изгасна колата в движение; не пали
cod-cdbp написа:По спомен, мисля че имаше един датчик за ниско налягане на самия филтър, проверете него, защото без информация от него колата не пали.
Той е проверен, нафта до помпа високо налягане стига, но след това няма никой

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Изгасна колата в движение; не пали
Симптомите са точно като на моя дизел е30 с ел. помпа. Нафта подкачва помпата пълна но след нея никой. Волтажа до помпата беше много нисък. Проверете примерно на клапана за нафтата. Вероятно са жици + реле. Успех
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- vesko_101
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: SOFIA
- Кара: e-38
- Мечтае да кара: e-30 cabrio
Re: Изгасна колата в движение; не пали
като човек който мина през този проблем преди 7 дни мога да заявя че 100% ти е горивния филтър проблема.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Изгасна колата в движение; не пали
Няма 100% онлайн диагноза, колеги...не се изхвърляйте...
Лъчка ? Оправихте ли я?
Питам щото ми идва нещо на ум...
Лъчка ? Оправихте ли я?
Питам щото ми идва нещо на ум...
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани