Колеги въпрос за масло.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- asennikolov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 14.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е 38 740i 1999г.
- Мечтае да кара: Lockheed SR-71 Blackbird
Re: Колеги въпрос за масло.
Здравей, колега,
Тази цена Дару-Кар ми я обявиха в края на ноември м.г., когато не бях прочел, че маслото не се сменя. Ако греша, е с не повече от 10-20 лв. И аз бях шокиран. Между другото, по повод на смяната, напълно възможно е маслото, което слагат в завода и не следва да се сменя, да е специално и да съдържа специални присадки като колоиден молибденов сулфид например, и детайлите и зъбните колела в кутията да са обработени с молибденов сулфид или нещо подобно. И без да е вечно, да е разчетено да издържи до капитален ремонт на кутията. Аз лично се доверявам на завода-производител. Все пак става въпрос за БМВ Е38, а не за запорожец:)))
А за маслото в двигателя, по книжка за нашия климат дават 5W40 (синтетично), 10W40 (полусинтетично) или 10W60 (синтетично). Последното е за бегачки и е по-скъпо, та ако няма да ходим на рали, няма смисъл от него. Аз карам с масло 5W40, произведено за BMW.
Сменям го при Рашо-ауто, те го имат, както и филтри, тел. 0888584241. Намерих го във форума и съм доволен.
Успех!
Тази цена Дару-Кар ми я обявиха в края на ноември м.г., когато не бях прочел, че маслото не се сменя. Ако греша, е с не повече от 10-20 лв. И аз бях шокиран. Между другото, по повод на смяната, напълно възможно е маслото, което слагат в завода и не следва да се сменя, да е специално и да съдържа специални присадки като колоиден молибденов сулфид например, и детайлите и зъбните колела в кутията да са обработени с молибденов сулфид или нещо подобно. И без да е вечно, да е разчетено да издържи до капитален ремонт на кутията. Аз лично се доверявам на завода-производител. Все пак става въпрос за БМВ Е38, а не за запорожец:)))
А за маслото в двигателя, по книжка за нашия климат дават 5W40 (синтетично), 10W40 (полусинтетично) или 10W60 (синтетично). Последното е за бегачки и е по-скъпо, та ако няма да ходим на рали, няма смисъл от него. Аз карам с масло 5W40, произведено за BMW.
Сменям го при Рашо-ауто, те го имат, както и филтри, тел. 0888584241. Намерих го във форума и съм доволен.
Успех!
Re: Колеги въпрос за масло.
Здравейте, колеги. Не знам защо се нахвърляте на масла с голямо число преди W-то , щот си мислите че ще уплътнява и за двигателя е по-добре или щото бил дърт ли. Ами я се замислете на ква вода става това масло като поработи и тогава слагайте такова. Това ,че е по-гъсто не значи ,че е по-добре еле да смятате че е износен двигателя или се страхувате ,че ще почне да го гори и ще ви се смеят ч,е доливате често или много пари ще хвърляте за масло да доливате. Карайте си по-тънко масло първо щото на БМВ са му тесни маслените магистралки и второ не знаете тоя преди вас как и коло често го е сменял ,запушване е по-сериозния проблем на недоброто смазване на възлите и компонентите в двигателя пък и като почнете да я рязкате с достигане на високи температури по-гъстото масълце си губи смазващите свойства колкото и чудно да ви се струва. А за скоростни кутии особено автоматични някой беше писал по-горе съвсем правилно на нея си пише какво трябва да е и не го мислете повече ,че глупост може да родите , и доколкото знам на автомата колкото е важно ,че се сменя маслото толкова важно е и филтъра да се сменя ( въобще квото си трябва вътре ) и знае ли някой всичкото масло в автомата му колко е щото съм сигурен че ще има доста изненадани колко много събира и после малко математика и ей ти ги парите си хвърчат , ама безплатно густо нема.
Да наистина автомата събира в пъти повече от ръчката и това не е тайна. Исках просто да подчертая ,че е много важно да се обърне нужното внимание на маслата и правилната смяна или профилактика кой как иска и се придържайте към препоръчаните от производителя ( мое мнение ). Успех на всички 


17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани