Рециклиране на шарнири,тампони...

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 6.11.2002
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: по хубави пътища

Re: Рециклиране на шарнири,тампони...

Мнение от ФЕРАРИСТ » 11 Дек 2011, 1:04

Disasterr написа:Освен че ги предлагаш с една година гаранция, нещо по съществено като изминати километри с тях или пък колко сезонаса издържали тези тампони... Нали за солта, пипера и рекламата на Космодиск сме ги виждали ;)
Ако продукта не е побългаряване и на тая цена, аз ще дойда да ми сложиш едни такива!

Какво значи побългаряване - първите направили полиуретанови тампони са американските ЕнерджиСъспенжън, след тях има вече поне 20 фирми който правят полиуретанови тампони, при положение че носача на едно БМВ си е един и същ от началото на производството на даден модел до спирането(като се изключат разните подсилени версии, ако има изобщо такива), което значи че всички са принудени конструктивно да правят почти един и същ тампон - което значи своего рода взаимстване.......
И да - в началото и ние почнахме така - копирахме 1 към 1 от Пауърфлекс първите 3-4 модела тампони(започнахме с тампони на друга марка коли), всички размери спазени до десета - нещата се получиха.......но пък се оказа че нещата се получават още по добре когато ги съобразиш с условията в БГ, с състоянието на масовия автопарк, и най - вече състоянието на пътната мрежа, наличието на всякакви частици от прах, пясък, кал, вода и прочее по тази пътна мрежа, и се оказа че е по качествено да се направи нещо дето е по - практично в наши условия, отколкото в друга страна......затва с копирането спряхме отдавна.......
Колега, полиуретана в БГ и тоя на ПФ или която и да било фирма е един и същ, тампоните почти не се различават като форма и размери, 3 от големите европейски производители си взимат суровия материал от BASF, оттам и ние, малката разлика е че спрямо тях нашите цени са доста по ниски, съобразили сме нужната твърдост на всеки тампон с мястото на което ще стои, и натоварването което ще поеме.......
Като каза за гаранциите, всеки дава период във времето за което тя да важи, не може например да си вземе човек готварска печка на Електролукс и те да му кажат ми имаш 1200 манджи гаранция.....казват му имаш година - две - три......няма как да измерим гаранцията в километри.......а и все пак едно е да си вземеш нещо по окачването от производител в БГ, и ако стане нещо да има на кой да се оплачеш или да ти поеме труда по безплатната подмяна, друго е да сложиш тампон на чужда марка, и ако изобщо има гаранция на тази част(да, знам че някой все пак предлагат някаква), да чакаш евентуално вносителя на въпросната марка да ти я подмени, докато междувременно ти трябва да си я свалил.......сложно става някак си......
Надявам се да съм бил полезен......

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 28.07.2011
Пол: Мъж
Кара: e38

Re: Рециклиране на шарнири,тампони...

Мнение от Disasterr » 11 Дек 2011, 13:13

ОК, мерси за информацията, доста изчерпателна. Напролет като правя окачване, ще дойда да ми сложиш такива тампони и без това съм от СтЗ. По твойте думи излиза, че полуретана е една идея по-доброто решение, а и клипа с червения VW ме убеди. Поздравления за находчивостта!
P.S. Само тампони за ходова част ли правите, защото имам за смяна 2 тампона на двигателня /на е38/, а оригиналните са по 150 лв. единия?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Рециклиране на шарнири,тампони...

Мнение от cod-cdbp » 11 Дек 2011, 14:26

Баш за тампони на мотора не си е работа да се слагат такива, че започва адското тресене.
Колкото и да са балансирани моторите има моменти на резонанс, които не са никак приятни :winky:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 6.11.2002
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: по хубави пътища

Re: Рециклиране на шарнири,тампони...

Мнение от ФЕРАРИСТ » 11 Дек 2011, 14:53

Колегата е прав, тампон за двигателя е кофти идея, макар че според предназначението му може да се направи, ако не е носещ, а само обиращ надлъжните луфтове, иначе в началото си направих носещи от полиуретан за ежедневката, и моментално ги изхвърлих, обичам твърдото усещане на нещата в колата, но тва мина сякакви граници.......

Предишна

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook