катализатори V8
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- kurleja
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 11.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw
- Мечтае да кара: Bmw 760li
Re: катализатори V8
Дифашир написа:а вашите по колко ги изтъргувахте?
200лв ги взимат на всякъде. Ама ако ти караш дизелче може и малко повечко да е.
- Дифашир
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Навсякаде и никаде...
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
- Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related
Re: катализатори V8
как 200
на бройка по 100 или на бройка по 200!защото на мен ми казаха около 100-тина на бройка и горе долу по толкова съм чувал че вървят.знам че преди ги купуваха на доста добра цена,братовдет ми беше продал един на една Корса 1.4 за 130лв.,но българина като му подадеш пръста иии.... започнали да ги пълнят с пясък и германците ни били шута, но трябва да си сверя часовника все пак....

- Дифашир
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Навсякаде и никаде...
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
- Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related
Re: катализатори V8
колеги катализаторите са не 2 а 4,по един малък и един голям на магистрала.казаха ми че комън рейла бил така.издъних малките тоест предните( номер 1 и 2) ,тъй като излезе на пърчета някои от тях бяха задръстени,някои не,даже изплеждаха много добре,но не съжалявам защото керамиката вече се упекла и започнала да се труши много лесно.големите (3 и 4 ) ги оставих за сега,мисля си че те ще са по-чисти и няма да са толкова прегорели защото там температурата е по-малка,все пак малките са непосредствено след колекторите.за сега не съм я карал извън града и прилив на сила не усещам,а и тя няма от къде да дойде но ми се струва малко по-пъргава.дали да не издъня и големите?имате ли идея защо са по 2 и дали вторите са по-финни от първите?на легендата са ги писали по различен начин,единия май го дават нещо като първичен но каква е разликата
тези първите може би са за саждите и затова бензиновите ги нямат
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=10
а това е на 750-то
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 10&lang=ru
не знам за вътре но отвън са същите ми струва

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=10
а това е на 750-то
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 10&lang=ru
не знам за вътре но отвън са същите ми струва
Последна промяна Дифашир на 10 Мар 2011, 19:19, променена общо 4 пъти
- kurleja
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 11.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw
- Мечтае да кара: Bmw 760li
Re: катализатори V8
Дифашир написа:как 200на бройка по 100 или на бройка по 200!защото на мен ми казаха около 100-тина на бройка и горе долу по толкова съм чувал че вървят.знам че преди ги купуваха на доста добра цена,братовдет ми беше продал един на една Корса 1.4 за 130лв.,но българина като му подадеш пръста иии.... започнали да ги пълнят с пясък и германците ни били шута, но трябва да си сверя часовника все пак....
Те са два катализатора всеки е по 100лв горе доло, само че намери някъде мост да погледнеш дали някой не е махнат, защото ако е махнат ще ти дадат 20 лв

- dido shumen
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 26.03.2008
- Местоположение: shumen BG
- Пол: Мъж
- Кара: 740IA
- Детайли за колата: httphttp://www.vbox7.com/play:f2127efb: ... id=3123239
Re: катализатори V8
На бензинова 740 ги изпразних и няма осезаема разлика.Моите чукаха като биелни лагери,до такава степен се бяна разпаднали.
- turbobanana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: 26.12.2007
Re: катализатори V8
Krasimir19 написа:Не е нужно да се махат самите гърнета на катализаторите, може да се направи по следния начин. Сваля се катализатора и от горната му страна се изрязва квадратна дупка, през която може да се изкара всичко каквото има вътре. После пак се заваря парчето метал за гърнето и по този начин избягвате рязането на тръби, един братовчед така направи след това колата му нямаше никаки проблеми. Наистина се отпушва малко двигателя, въпросната кола на която беше махан катализатора беше толко запушен че понякога и на 2-ра не искаше да върви. А като един катализатор е толко запушен, изгорелите газове вместо да излизат се връщат обратно.
Колега, не могат да се върнат обратно, believe me!
- Дифашир
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Навсякаде и никаде...
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
- Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related
Re: катализатори V8
Еми колеги нищо друго не мога да кажа освен че си начесах крастата.За добро или лошо махнах и задните
.Резултатите са никаква,ама никаква разлика на звука,а остана само на тоя смесител и задните гърнета,всичко друго са кухи тръби и пак тая.Промяна във вървежа може да се каже че няма,или ако има то евентуално е при по-височки обороти.Още се изтупва една такава като я припомпя,излизат едни бели прахове но мисля че къденето по-скоро зависи от работата на двигателя,от колкото от катализатора.Лошото е че този шум който се чуваше се чува още,и не е от катализаторите.Оказва се че и малките и големите вътре са от един и същи матерял и размери на отврите.До колкото разбирам обаче изпълняват различни функции,защото при предния температурата е много по-голяма,и почти нищо не може се задържи вътре ,защото изгаря от температурата и заминава.Мисля че задръстването им е много трудно и като гледам къде са натъпкани не са направени да се подменят с нови и махането им ще е нужно чак когато започнат да дрънчат вътре.Вторите са по-големи значително,и там температурата е по-ниска,саждите се пречистват там повече,и до колкото се запознах винаги първи се задръстват.Мястото им е много достъпно,най-вероятно е предвидено заради леснат подменят с нови.Сега мирише по различно,явно колкото и да са биле изпекани са работели.Според информацията която събрах катализатора при студен старт трява максимално бързо да се загрее за да започне да работи както трябва,и защото това удължава живота му.Живота на един катализатор по принцип е около 80 000-150 000 като зависи от горивата,студените стартове,продухването е от значение особенно при дизелите
,експлатацията през пробега...Това че след тези километри керамиката не е запушена не означава,че не е за смяна,или с други думи приноса относно екологията намалява с всеки километър значително.Естествено не означава че няма изключения.Формата(имам предвид на самите каналчета) и качествата на катализатора са различни при студено и загряло състояние.При изваждането някои каналчеатата се виждат чисти на външна температура,но не е гаранция че при работа нещатата са толкова цветущи.Разликата в цената на новите и старите катализатори е не само заради остаряването на материалите,а и това че количеството на благородните метали е много по-малко при старите.За изкупуването по-големите "дилъри" (ако мога така да се изразя) дават около 45-47 лв./кг. в натрушено състояние,а иначе за целите гледат 7-цифрения номер и по таблица определят цената.За моите ми дават от 230лв.(за двата) до 280,или с други думи ра ботата е на пазарлък.Ако не са спешни за продаване мераклиите са много,и може да се изтиска най-добрата цена,въпроса е кога да знаеш да спреш да искаш.


22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани