Нова занимавка е38 728 1998
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- Ne6tosmisleno
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 7.10.2018
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 530xd e61 2009
Нова занимавка е38 728 1998
Здравекте, колеги,
Купих си е38 в доста тежко състояние, особено откъм ел-инсталация. Надявам се, че мога да пусна тема тук и евентуално да качвам снимки с въпроси относно неща, които не са си на мястото и ако някой има представа да ме насочвате как мога да възстановя нещата в оригинален вид.
Ето и няколко въпроса които съм събрал.
1. Оправих климатика да работи, имаше много скъсани кабели при пресостат, датчици за температура и дори 2 от каблеите на клапата за топла вода. Възстанових всичко и заредих фреон, защото най-вероятно аварийно го бе изпуснала като не е спирала с неработещ пресостат. Всичко изгежда работещо и достига до максимума на нормалното налягане, после се гаси. Като ефект вече став за каране и от централната конзола духа студено и е супер. Проблема остава като пусна да духа на краката и от духалката на задната седалка духа топло, което до колкото разбрах може да е пак проблем от клапата. Ще домеря и ще видя дали затварят соленоидите на двата кръга, но тук въпроса мие е, ако не е електрически проблема, как се рециклират тези клапи, видях, че някой е писал по темите, че го е направил за 30 лв, гледам вътре има гумички, които трябва да се сменят, от къде се вземат?
2. 3 от 4-те прозореца са със счупени механизми. Имате ли идея от къде се купуват рем-комплекти? Също ми се ще да си поръчам жила и други неща да имам под ръка, че някои изглеждат в тежко състояние и имат преправяния. Пинчетата за вратите също ме интересуват, че имам счупени. Вратите бяха много зле и със страшно много проблеми, вече оправих, дръжки, светлинки, колонки, датчици подсветки.
3. Борая радиото. Оригинално като гледам е била с единичен касетофон, до който има монетник, сега е сменен с афтърмаркет пейър. Опитах се да махна всички цигании правени по инсталацията около касетофона, но не успях, оставих захранването му от рандом дебел кабел, който са нарязали, за да свири докато намеря как става, на оригиналната букса не идва постоянен + и такъв през контакт.
Ето и въпросите ми към точка 3. Има ли отделен усилвател и къде се намира, ако е така, той трябва да се управлява от долния модул, който в момента е откачен. Ако намеря оригинално радио евентуално може да се сложи при усилвателя и да се управлява с аудиото от волана. Все пак не съм сигурен, че има такъв, защото гледах, ако има уж трябва да е в багажника при сд чейнджъра, а там има само кутията на чейнджъра, усилвател няма и чейнджъра го няма също, не виждам и инсталация за усилвател там. Дали в оригиналното радио е бил усилвателя или са го махнали и сега ползва само кабелите до колоните?
Има ли преходници за мултиволан които да са за 3.5 мм жак към плеър, което би ми било най-лесното преправяне?
Евентуално има ли усилвател и ако да къде се намира?
Някой ако има оригинален касетофон за продажба, също ще съм благодарен да се свърже с мен, гледам може да се слага блутуут и аукс на тях, това също е опция.
Ръчната спирачка е много вандализирана. Отгоре е откачено жилото и назад също виси. Ситуацията е тежка и понеже не съм чупил аз нямам точна идея и как да го оправя, ако ме насочите към човек с опит, който може да възстанови системата ще е супер. Със сигурност най-евтиния ми вариант ще е да си платя. Ако все пак някой има желание да ме насочи как да я оправя бих пробвал, но това ще е мъчително за всички.
Има още безброй въпроси, но ако имате желание да помагате със знания, следващите дни ще качвам снимки и описания, колата е много зле и има много неща за правене.
Купих си е38 в доста тежко състояние, особено откъм ел-инсталация. Надявам се, че мога да пусна тема тук и евентуално да качвам снимки с въпроси относно неща, които не са си на мястото и ако някой има представа да ме насочвате как мога да възстановя нещата в оригинален вид.
Ето и няколко въпроса които съм събрал.
1. Оправих климатика да работи, имаше много скъсани кабели при пресостат, датчици за температура и дори 2 от каблеите на клапата за топла вода. Възстанових всичко и заредих фреон, защото най-вероятно аварийно го бе изпуснала като не е спирала с неработещ пресостат. Всичко изгежда работещо и достига до максимума на нормалното налягане, после се гаси. Като ефект вече став за каране и от централната конзола духа студено и е супер. Проблема остава като пусна да духа на краката и от духалката на задната седалка духа топло, което до колкото разбрах може да е пак проблем от клапата. Ще домеря и ще видя дали затварят соленоидите на двата кръга, но тук въпроса мие е, ако не е електрически проблема, как се рециклират тези клапи, видях, че някой е писал по темите, че го е направил за 30 лв, гледам вътре има гумички, които трябва да се сменят, от къде се вземат?
2. 3 от 4-те прозореца са със счупени механизми. Имате ли идея от къде се купуват рем-комплекти? Също ми се ще да си поръчам жила и други неща да имам под ръка, че някои изглеждат в тежко състояние и имат преправяния. Пинчетата за вратите също ме интересуват, че имам счупени. Вратите бяха много зле и със страшно много проблеми, вече оправих, дръжки, светлинки, колонки, датчици подсветки.
3. Борая радиото. Оригинално като гледам е била с единичен касетофон, до който има монетник, сега е сменен с афтърмаркет пейър. Опитах се да махна всички цигании правени по инсталацията около касетофона, но не успях, оставих захранването му от рандом дебел кабел, който са нарязали, за да свири докато намеря как става, на оригиналната букса не идва постоянен + и такъв през контакт.
Ето и въпросите ми към точка 3. Има ли отделен усилвател и къде се намира, ако е така, той трябва да се управлява от долния модул, който в момента е откачен. Ако намеря оригинално радио евентуално може да се сложи при усилвателя и да се управлява с аудиото от волана. Все пак не съм сигурен, че има такъв, защото гледах, ако има уж трябва да е в багажника при сд чейнджъра, а там има само кутията на чейнджъра, усилвател няма и чейнджъра го няма също, не виждам и инсталация за усилвател там. Дали в оригиналното радио е бил усилвателя или са го махнали и сега ползва само кабелите до колоните?
Има ли преходници за мултиволан които да са за 3.5 мм жак към плеър, което би ми било най-лесното преправяне?
Евентуално има ли усилвател и ако да къде се намира?
Някой ако има оригинален касетофон за продажба, също ще съм благодарен да се свърже с мен, гледам може да се слага блутуут и аукс на тях, това също е опция.
Ръчната спирачка е много вандализирана. Отгоре е откачено жилото и назад също виси. Ситуацията е тежка и понеже не съм чупил аз нямам точна идея и как да го оправя, ако ме насочите към човек с опит, който може да възстанови системата ще е супер. Със сигурност най-евтиния ми вариант ще е да си платя. Ако все пак някой има желание да ме насочи как да я оправя бих пробвал, но това ще е мъчително за всички.
Има още безброй въпроси, но ако имате желание да помагате със знания, следващите дни ще качвам снимки и описания, колата е много зле и има много неща за правене.
- Ne6tosmisleno
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 7.10.2018
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 530xd e61 2009
Re: Нова занимавка е38 728 1998
Да добавя няколко питания които имам:
1. какв е това, намерих го така побългарено под крите на волана, прилича на някакъв датчик, който е заскобен по много интересна технология, лично аз виждам за първо път такава разработка, за да стои натиснат:

Подозирам, че може да е нещ свързано с ръчната, но датчика, който отчита, че педала е натиснат си работи.
2. буксата идва от снопа на кабелите които отиват на клапата за гореш въздух и е под
обна на тези на пръскалките или казанчета за течности може би, като гледам не е за чистачки, разширителен съд или спирачки. За къде е според вас?

3. Това прилича на датчик който трябва да влиза някъде, може би по въздуха:

4.Колата има теглич, но и липсва куката, може ли някой да ми каже как трябва да изглежда куката за този теглич, а ако някой ме насочи и от къде да я взема, цена няма да имате:

5. такъв ли трябва да е оригиналния касетофон, намерих намотан кабела за чейнджъра и се чудя дали трябва да има усивател външен или е вграден в този касетофон. Къде трябва да се намират тези неща, в багажника има само празна кутия за чейнджър.
1. какв е това, намерих го така побългарено под крите на волана, прилича на някакъв датчик, който е заскобен по много интересна технология, лично аз виждам за първо път такава разработка, за да стои натиснат:

Подозирам, че може да е нещ свързано с ръчната, но датчика, който отчита, че педала е натиснат си работи.
2. буксата идва от снопа на кабелите които отиват на клапата за гореш въздух и е под
обна на тези на пръскалките или казанчета за течности може би, като гледам не е за чистачки, разширителен съд или спирачки. За къде е според вас?

3. Това прилича на датчик който трябва да влиза някъде, може би по въздуха:

4.Колата има теглич, но и липсва куката, може ли някой да ми каже как трябва да изглежда куката за този теглич, а ако някой ме насочи и от къде да я взема, цена няма да имате:

5. такъв ли трябва да е оригиналния касетофон, намерих намотан кабела за чейнджъра и се чудя дали трябва да има усивател външен или е вграден в този касетофон. Къде трябва да се намират тези неща, в багажника има само празна кутия за чейнджър.
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Нова занимавка е38 728 1998
Само предположение: това първото да не е "това" дето не дава на ключа да се извади, ако колата не е на "Р".
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- Ne6tosmisleno
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 7.10.2018
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 530xd e61 2009
Re: Нова занимавка е38 728 1998
predel написа:Само предположение: това първото да не е "това" дето не дава на ключа да се извади, ако колата не е на "Р".
Звучи повече от правдоподобно, а и като се има предвид, че мога да извадя ключа и да не е на P и да паля на всякаква позиция без спирачка, още повече. Чудех се защо е така, но не съм стигнал до автомата още.
Много благодаря за насоката, ще прегледам клипчетата и според мен е важно да го оправя това, защото по навик два пъти я гася и оставам на Д и ще стане проблем все някога.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани