Проблем с термостат
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
31 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- denises26
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: E38
- Мечтае да кара: Алпина
Re: Проблем с термостат
Да се включа и аз в сагата температура на 728, моя мотор е м52б28. Аз също имах фучащо виско и постоянно висока температура. При следене на температурата от скритото меню градусите си бяха редовно височки. Около 98-101 си държеше и лятото и зимата. Тук там съм чувал на място климатичната да помага.
При мен решението беше при първото обслужване, което правих да подменя - водна помпа / вече не помня дали беше с метална или пластмасова турбинка /, алуминиев корпус на термостата, термостат на 88 градуса от е36 / 1 721 002 това е оригиналния номер, TX 28 88D това е номера на Mahle / , няколко водни маркуча, които не изглеждаха ОК / в последствие смених всички, които успях да открия, тази процедура я препоръчвам на всеки, който обслужва охладителната система /, виско, перката на виското, дифузьора.
От този момент, колата стои на 95 градуса. Знам, че оригинално термостата трябва да е 92 градусов, но при мен с него температурата беше висока според моите виждания. Не намирам особенна логика в това при същия мотор монтиран в е36 температурата да е по-ниска, вероятно са гонени някакви еко норми.

При мен решението беше при първото обслужване, което правих да подменя - водна помпа / вече не помня дали беше с метална или пластмасова турбинка /, алуминиев корпус на термостата, термостат на 88 градуса от е36 / 1 721 002 това е оригиналния номер, TX 28 88D това е номера на Mahle / , няколко водни маркуча, които не изглеждаха ОК / в последствие смених всички, които успях да открия, тази процедура я препоръчвам на всеки, който обслужва охладителната система /, виско, перката на виското, дифузьора.
От този момент, колата стои на 95 градуса. Знам, че оригинално термостата трябва да е 92 градусов, но при мен с него температурата беше висока според моите виждания. Не намирам особенна логика в това при същия мотор монтиран в е36 температурата да е по-ниска, вероятно са гонени някакви еко норми.

31 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани