Въпрос за връзка на ГИ с ОБД връзка na E38 740i 1997 г.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
Въпрос за връзка на ГИ с ОБД връзка na E38 740i 1997 г.
Здравейте, колеги!
Наскоро се сдобих с Е38 740, М62В44 без VANOS. Досега се занимавах с отстраняване на проблемите по двигателя, водещи до прекъсване в работата му - клапан за картерните газове, свещи, инжектори, лули на бубините, бубини, ламбда сонди и т.н. Работата на ДВГ-то се нормализира и дойде време и за монтаж на ГИ. Спрях се на определен модел, монтажа е извършен и вчера приключих с настройките. Съответно вързах колата и към диагностичната букса (К-линия). ГИ си чете нормално данните от ECU-то, грешки и т.н., стандарт ISO 9141.
Имам три въпроса към колеги, които имат опит в експлоатацията на Е38 с ГИ.
Първият въпрос е следният - стана ми интересно, че на единия блок (1-ви) няма никакви корекции, а на 2-ри от време на време се появява кратковременна корекция до 25%, която се задържа няколко секунди и после изчезва. Дълговременната корекция е винаги 0, което за двигател на толкова години ми се струва нереално. Какво трябва да е поведението на ECU-то при работещи сонди?
Вторият въпрос е относно скоростта на връзката. Монтирал съм ГИ и на други автомобили с ISO 9141 стандарт за връзка и определено скоростта на комуникация е чувствително по-добра. Нормално ли е това, или да търся някъде проблем?
Третият въпрос е следният - тези ДВГ-та имат ли сонди след катализаторите? Катализаторите съответно отдавна са изчезнали, но при четене на грешките излиза постоянно съобщение за неработещи втори сонди и на двата блока. Търсих букси за тях, но не успях да ги открия.
Иначе колата си работи много добре на газ. Остава да засека и разход тези дни и да направя равносметката
.
Наскоро се сдобих с Е38 740, М62В44 без VANOS. Досега се занимавах с отстраняване на проблемите по двигателя, водещи до прекъсване в работата му - клапан за картерните газове, свещи, инжектори, лули на бубините, бубини, ламбда сонди и т.н. Работата на ДВГ-то се нормализира и дойде време и за монтаж на ГИ. Спрях се на определен модел, монтажа е извършен и вчера приключих с настройките. Съответно вързах колата и към диагностичната букса (К-линия). ГИ си чете нормално данните от ECU-то, грешки и т.н., стандарт ISO 9141.
Имам три въпроса към колеги, които имат опит в експлоатацията на Е38 с ГИ.
Първият въпрос е следният - стана ми интересно, че на единия блок (1-ви) няма никакви корекции, а на 2-ри от време на време се появява кратковременна корекция до 25%, която се задържа няколко секунди и после изчезва. Дълговременната корекция е винаги 0, което за двигател на толкова години ми се струва нереално. Какво трябва да е поведението на ECU-то при работещи сонди?
Вторият въпрос е относно скоростта на връзката. Монтирал съм ГИ и на други автомобили с ISO 9141 стандарт за връзка и определено скоростта на комуникация е чувствително по-добра. Нормално ли е това, или да търся някъде проблем?
Третият въпрос е следният - тези ДВГ-та имат ли сонди след катализаторите? Катализаторите съответно отдавна са изчезнали, но при четене на грешките излиза постоянно съобщение за неработещи втори сонди и на двата блока. Търсих букси за тях, но не успях да ги открия.
Иначе колата си работи много добре на газ. Остава да засека и разход тези дни и да направя равносметката

1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани