Дава ми check coolant level. Мога ли да се оправя сам?

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 173
Регистриран на: 18.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
Мечтае да кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99

Дава ми check coolant level. Мога ли да се оправя сам?

Мнение от IceFire » 03 Авг 2015, 10:33

Здравейте, от няколко дни насам колата ми дава check coolant level при запалване. Мога ли да го проверя сам; долива ли се или се сменя изцяло; има ли някакви осбености? Мерси!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 662
Регистриран на: 17.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Дава ми check coolant level. Мога ли да се оправя сам?

Мнение от Giovanni » 03 Авг 2015, 10:43

Долей си според мярката.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 173
Регистриран на: 18.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
Мечтае да кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99

Re: Дава ми check coolant level. Мога ли да се оправя сам?

Мнение от IceFire » 03 Авг 2015, 10:45

Има ли различни видове (розов син?); къде се долива? Най-отпред май - на самия радиатор?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Дава ми check coolant level. Мога ли да се оправя сам?

Мнение от omegaart » 03 Авг 2015, 13:17

IceFire написа:Има ли различни видове (розов син?); къде се долива? Най-отпред май - на самия радиатор?


Дигни капака и ще се ориентираш много бързо , отделно и ще видиш какъв цвят е сложен преди това.
И много вероятно да е почнало да пуска от някъде щом иска , принципно в тая система няма откъде да избяга понеже работи под налягане.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 662
Регистриран на: 17.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Дава ми check coolant level. Мога ли да се оправя сам?

Мнение от Giovanni » 03 Авг 2015, 14:28

От въпроса предполагам че не пипаш такива неща :) гледай да го направиш на следващия ден преди да караш колата, че вътре ще си е по-лошо от чайник.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 173
Регистриран на: 18.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
Мечтае да кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99

Re: Дава ми check coolant level. Мога ли да се оправя сам?

Мнение от IceFire » 03 Авг 2015, 20:18

Мерси:) Така ще направя:) Но май е един тъмен резервоар; може и да не личи цвета. Трябва ли да се спазва?
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Re: Дава ми check coolant level. Мога ли да се оправя сам?

Мнение от amd » 24 Авг 2015, 10:59

А когато нивото на охладителна течност си е по мярка и отново изписва check coolant level значи ли, че датчика не е наред ? Много е досадно с това ниво, за течността на чистачките пак мрънка датчика, почти не съм имал кола да не мрънка за това :) Чудя се ако изключа буксата пак ли ще дава грешка или ще спре да мрънка.
BMW only!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 5.09.2006
Местоположение: София

Re: Дава ми check coolant level. Мога ли да се оправя сам?

Мнение от deank » 24 Авг 2015, 15:14

По-добре да се кодира и няма да ти изписва грешка на таблото, но пък няма да знаеш когато намалее течността за чистачки. Бях си изключил миенето на фаровете и и така не се губеше излишно течността. :)
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Re: Дава ми check coolant level. Мога ли да се оправя сам?

Мнение от amd » 25 Авг 2015, 22:51

И течността на чистачките е до горе, и охладителната течност е до горе, и накладките са почти нови - и въпреки това пищи с 3 грешки за точно тези неща. Очевидно, датчиците са за смяна. Това обаче няма да си го причиня, нека си изписва каквото си иска. Имам въпрос обаче (и моля да ме извините, че се намесвам в темата на колегата) :

Може ли да се изключи гонга, който сигнализира за грешки, освен надписите по таблото?
BMW only!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 5.09.2006
Местоположение: София

Re: Дава ми check coolant level. Мога ли да се оправя сам?

Мнение от deank » 26 Авг 2015, 7:22

Не си спомням да съм виждал опция да се изключи само гонга, но има вариант да се изключат hot/cold check-овете за тези неща и няма да ти изписва нищо на таблото.

Ако датчика на спирачките или накладките не са наред би трябвало да ти светне и червената лампа с удивителна (+ съобщението CHECK BRAKE LININGS).
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Дава ми check coolant level. Мога ли да се оправя сам?

Мнение от stony1 » 26 Авг 2015, 7:40

amd написа:И течността на чистачките е до горе, и охладителната течност е до горе, и накладките са почти нови - и въпреки това пищи с 3 грешки за точно тези неща. Очевидно, датчиците са за смяна. Това обаче няма да си го причиня, нека си изписва каквото си иска. Имам въпрос обаче (и моля да ме извините, че се намесвам в темата на колегата) :

Може ли да се изключи гонга, който сигнализира за грешки, освен надписите по таблото?

По-вероятно е чек модулът да е за смяна. Аз имам един, който дава непрекъсната грешка за нивото на спирачната течност и няма оправия

amd написа:А когато нивото на охладителна течност си е по мярка и отново изписва check coolant level значи ли, че датчика не е наред ? Много е досадно с това ниво, за течността на чистачките пак мрънка датчика, почти не съм имал кола да не мрънка за това :) Чудя се ако изключа буксата пак ли ще дава грешка или ще спре да мрънка.

Ако изключиш буксата ще продължи да дава грешка, а когато нивото на течността е нормално, то датчика е за смяна.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook