Дава ми check coolant level. Мога ли да се оправя сам?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- IceFire
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 173
- Регистриран на: 18.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
- Мечтае да кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
Дава ми check coolant level. Мога ли да се оправя сам?
Здравейте, от няколко дни насам колата ми дава check coolant level при запалване. Мога ли да го проверя сам; долива ли се или се сменя изцяло; има ли някакви осбености? Мерси!
- Giovanni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Дава ми check coolant level. Мога ли да се оправя сам?
Долей си според мярката.
- IceFire
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 173
- Регистриран на: 18.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
- Мечтае да кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
Re: Дава ми check coolant level. Мога ли да се оправя сам?
Има ли различни видове (розов син?); къде се долива? Най-отпред май - на самия радиатор?
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Дава ми check coolant level. Мога ли да се оправя сам?
IceFire написа:Има ли различни видове (розов син?); къде се долива? Най-отпред май - на самия радиатор?
Дигни капака и ще се ориентираш много бързо , отделно и ще видиш какъв цвят е сложен преди това.
И много вероятно да е почнало да пуска от някъде щом иска , принципно в тая система няма откъде да избяга понеже работи под налягане.
- Giovanni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Дава ми check coolant level. Мога ли да се оправя сам?
От въпроса предполагам че не пипаш такива неща
гледай да го направиш на следващия ден преди да караш колата, че вътре ще си е по-лошо от чайник.

- IceFire
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 173
- Регистриран на: 18.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
- Мечтае да кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
Re: Дава ми check coolant level. Мога ли да се оправя сам?
Мерси:) Така ще направя:) Но май е един тъмен резервоар; може и да не личи цвета. Трябва ли да се спазва?
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Re: Дава ми check coolant level. Мога ли да се оправя сам?
А когато нивото на охладителна течност си е по мярка и отново изписва check coolant level значи ли, че датчика не е наред ? Много е досадно с това ниво, за течността на чистачките пак мрънка датчика, почти не съм имал кола да не мрънка за това
Чудя се ако изключа буксата пак ли ще дава грешка или ще спре да мрънка.

BMW only!
Re: Дава ми check coolant level. Мога ли да се оправя сам?
По-добре да се кодира и няма да ти изписва грешка на таблото, но пък няма да знаеш когато намалее течността за чистачки. Бях си изключил миенето на фаровете и и така не се губеше излишно течността. 

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Re: Дава ми check coolant level. Мога ли да се оправя сам?
И течността на чистачките е до горе, и охладителната течност е до горе, и накладките са почти нови - и въпреки това пищи с 3 грешки за точно тези неща. Очевидно, датчиците са за смяна. Това обаче няма да си го причиня, нека си изписва каквото си иска. Имам въпрос обаче (и моля да ме извините, че се намесвам в темата на колегата) :
Може ли да се изключи гонга, който сигнализира за грешки, освен надписите по таблото?
Може ли да се изключи гонга, който сигнализира за грешки, освен надписите по таблото?
BMW only!
Re: Дава ми check coolant level. Мога ли да се оправя сам?
Не си спомням да съм виждал опция да се изключи само гонга, но има вариант да се изключат hot/cold check-овете за тези неща и няма да ти изписва нищо на таблото.
Ако датчика на спирачките или накладките не са наред би трябвало да ти светне и червената лампа с удивителна (+ съобщението CHECK BRAKE LININGS).
Ако датчика на спирачките или накладките не са наред би трябвало да ти светне и червената лампа с удивителна (+ съобщението CHECK BRAKE LININGS).
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Дава ми check coolant level. Мога ли да се оправя сам?
amd написа:И течността на чистачките е до горе, и охладителната течност е до горе, и накладките са почти нови - и въпреки това пищи с 3 грешки за точно тези неща. Очевидно, датчиците са за смяна. Това обаче няма да си го причиня, нека си изписва каквото си иска. Имам въпрос обаче (и моля да ме извините, че се намесвам в темата на колегата) :
Може ли да се изключи гонга, който сигнализира за грешки, освен надписите по таблото?
По-вероятно е чек модулът да е за смяна. Аз имам един, който дава непрекъсната грешка за нивото на спирачната течност и няма оправия
amd написа:А когато нивото на охладителна течност си е по мярка и отново изписва check coolant level значи ли, че датчика не е наред ? Много е досадно с това ниво, за течността на чистачките пак мрънка датчика, почти не съм имал кола да не мрънка за товаЧудя се ако изключа буксата пак ли ще дава грешка или ще спре да мрънка.
Ако изключиш буксата ще продължи да дава грешка, а когато нивото на течността е нормално, то датчика е за смяна.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани