Няколко въпроса за е38 740i 286к.с
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Няколко въпроса за е38 740i 286к.с
Здравейте колеги,
От днес вчера съм собственик на един прекрасен автомобил БМВ Е38 4.4 286к.с, имам няколко въпроса свързани с перката на климатика и автомата.
- Перката не се включва опитва се да се завърти но не тръгва и прави налягане от 25бара на високото ( няма охлаждане). Въпроса ми е ремонтира ли се с смяна на резистор или нова?
- Вторият въпрос ми е за автомата, цял ден каране на пълна газ и кикдаун в края на деня кутията както беше като нова влезе в авариен режим и изчезна кикдауна и стана мудна. Загасих колата запалих я и се оправи. Някаква идея какво се случва?
Благодаря!
От днес вчера съм собственик на един прекрасен автомобил БМВ Е38 4.4 286к.с, имам няколко въпроса свързани с перката на климатика и автомата.
- Перката не се включва опитва се да се завърти но не тръгва и прави налягане от 25бара на високото ( няма охлаждане). Въпроса ми е ремонтира ли се с смяна на резистор или нова?
- Вторият въпрос ми е за автомата, цял ден каране на пълна газ и кикдаун в края на деня кутията както беше като нова влезе в авариен режим и изчезна кикдауна и стана мудна. Загасих колата запалих я и се оправи. Някаква идея какво се случва?
Благодаря!
Карам оборотомера да сънува кошмари
- speedtool
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Там някъде...
- Пол: Мъж
- Кара: миньол
Re: Няколко въпроса за е38 740i 286к.с
Управлението на моторчето на перката може да се оправи до колкото знам.На втория въпрос-загряла е яко кутията,което само по себе си говори,че има проблем по охлаждането на кутията,маслото,самата кутия или всичко заедно
Re: Няколко въпроса за е38 740i 286к.с
Ще сменя маслото на кутията и филтъра и ще пробвам. А за перката мисля, че ми казаха сменял се резистор някакъв.
Карам оборотомера да сънува кошмари
- Morridin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Бавно....
- Детайли за колата: 40-ска с газ ;)
Re: Няколко въпроса за е38 740i 286к.с
В е39 форума има тема по тоя въпрос, виж дали няма да ти помогне:
viewtopic.php?f=35&t=375261
Идеята накратко е да източиш антифриза, да откачиш топлообменника и да го изчистиш
viewtopic.php?f=35&t=375261
Идеята накратко е да източиш антифриза, да откачиш топлообменника и да го изчистиш

Re: Няколко въпроса за е38 740i 286к.с
Здравейте, на кратко. Смених масло + филтър на кутията, изтекоха 3 литра сипах 7 явно от там е бил проблема с аварийният режим. Сега кутията е като нова. Смених перката с перка 2-ра употреба никъде не намерих нова и климатика се оправи. Сега я карам с кеф. 

Карам оборотомера да сънува кошмари
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани