TDS проблем с паленето...
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- plamen_9_4
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 31.05.2011
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M5 V10
TDS проблем с паленето...
Някой може ли да ми каже от какво се получава при студен старт или после при топъл, колата пали и веднага гасне и това го прави 1-2 пъти и след това заработва. После ако е изгася и запаля веднага пали от четвърт, но постой ли малко време пак същото..



- ggb
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 13.08.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сбъдна мечтата си.....
- Детайли за колата: BMW E38 740 i black
Re: TDS проблем с паленето...
plamen_9_4 написа:Някой може ли да ми каже от какво се получава при студен старт или после при топъл, колата пали и веднага гасне и това го прави 1-2 пъти и след това заработва. После ако е изгася и запаля веднага пали от четвърт, но постой ли малко време пак същото..![]()
Провери горивната помпа да не е в нея проблема както и сложи един клапан до горивния филтър за да не ти изтърва нафтата.
Истинската мощност винаги ви спира дъха също като истинската красота.....

- plamen_9_4
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 31.05.2011
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M5 V10
Re: TDS проблем с паленето...
Клапан сложих, но възможно ли е помпата в резервоара да е проблемна, че издава странни звуци, като постоянно мени работата си..
- ggb
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 13.08.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сбъдна мечтата си.....
- Детайли за колата: BMW E38 740 i black
Re: TDS проблем с паленето...
Доста е вероятно да е помпата проверете я.
Истинската мощност винаги ви спира дъха също като истинската красота.....

- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: TDS проблем с паленето...
Нямам идея как е направена на Е38 системата за подаване на гориво, но на 34-ката ако не работи помпата в резервоара става гадно и под 20 литра направо е смърт... гасне в движение и не ще да пали, особено ако от някъде позасмуква въздух и връща бързо в резервоара. Над 20 литра си работи добре. Помпата в резервоара на 34-ТДС е мисля същата както при други автомобили с обикновена помпа /например фолцваген/, само буксата е различна. Хубаво е да си намериш оригинална, че няма да се преправя... би трябвало да стане от 39-ка ТДС...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- plamen_9_4
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 31.05.2011
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M5 V10
Re: TDS проблем с паленето...
Гледам помпата избутва някаква нафта, не е кой знае какво голямо налягането гориво стига.. Незнам вече какво да правя.. Горивният филтър е на 1000км.. 

Re: TDS проблем с паленето...
Доста сериозен проблем или това си е фабричен недостатък...Не съм нито специалист, нито корифей, но да споделя, как при мен се намери решение... Първо- историята: В чужбина- и колата не иска да пали... Вярно, карах дълъг път; резервоарите стигнаха до червено, но не е спирала от липса на дизел. Оставих я така през нощта и на сутринта, след като долях от туба ок. 10 лт - ядец - не пали. Стартер- върти; филтър, горивна помпа- наред; въздух, проверено- няма... Хоп, плащам за Пътна помощ, които я запалиха със Спрей и толкоз. Заредих до горе: докато е загрява, пали и всичко ок. Но след дълъг престой- отново проблема. И така, ок 20 дни палец единствено със Спрей и то- "На късмет". Като се върнах в БГ, какво се оказа: От спрея, оборотите се вдигат над 2000 и тогава помпата качва, и става запалването... Доста опасен трик съм прилагал всичкото това време...
РЕШЕНИЕТО: Специалистът разбра, че има пробив в електрониката на запалването. Липсва сигнал(иначе цъканията на подгрева си ги има). Не се опита да търси къде е пробива. Направо постави изработена своя платка, която дава сигнал за тези 2000 оборота.
Състоянието сега: Колата пали всякога, но с тази подробност, че трябва сам да разгадавам времето за подгрева. Когато е изстинала- всички Цъкания; след кратък престой- може и веднага да се върти...
Специалистът е от Варна. Инженер, човека.
РЕШЕНИЕТО: Специалистът разбра, че има пробив в електрониката на запалването. Липсва сигнал(иначе цъканията на подгрева си ги има). Не се опита да търси къде е пробива. Направо постави изработена своя платка, която дава сигнал за тези 2000 оборота.
Състоянието сега: Колата пали всякога, но с тази подробност, че трябва сам да разгадавам времето за подгрева. Когато е изстинала- всички Цъкания; след кратък престой- може и веднага да се върти...
Специалистът е от Варна. Инженер, човека.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани