725 ТДС теч на нафта..
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- sapira
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 15.07.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 728i E38
725 ТДС теч на нафта..
Здравейте колеги! От едно известно време започна да ми изплюва маркучите за излишната нафта от дюзата , която е най-отпред до бъбреците.Какво ли не се чудих и така не стигнах до решение
Смених многократно и двата маркуча, които са на дюзата и този който влиза към помпата и другия , който е от предпоследната дюза към последната дюза. Всеки ден изплюва един от маркучите . Дали е възможно дюзата да не работи , понеже на диагностика всичко е наред или проблемът е другаде? Моля помогнете омръзна ми да хвърлям на пътя по 20 литра нафта докато излезна до работа и после с нови маркучи , които съм сменил преди да си тръгна от работа и след 30 метра да правя следа от нафта моля помогнете .

- sebulba1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325tds touring,e46 328ci...
- Мечтае да кара: МИГ–29
- Детайли за колата: И двете с чип...
Re: 725 ТДС теч на нафта..
Виж да не е запушен маркуча за излишната нафта,който отива към резервоара и от там да прави налягане и да изхвърля маркучите.
- sapira
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 15.07.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 728i E38
Re: 725 ТДС теч на нафта..
Оказа се запушена дюза колеги , сега следва подмяна и ще кажа дали има резултат 

- sapira
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 15.07.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 728i E38
Re: 725 ТДС теч на нафта..
Явно няма резултат след смяната на дюзата
Сега започна да избива от който маркуч му падне ... смених всички с нови УЖ по-качествени и от третата дюза изплю . Казаха ми за някакъв възвратен клапан до помпата има ли нещо такова колега (да съм го почистил)?

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: 725 ТДС теч на нафта..
Намира се в задния край на капака на помпата, от него тръгва маркуча за излишната нафта към резервоара.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: 725 ТДС теч на нафта..
sapira написа:Оказа се запушена дюза колеги , сега следва подмяна и ще кажа дали има резултат
Колега, щом едната дюза е била запушена, какво е състоянието на останалите пет?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ИЛИЯН
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 255
- Регистриран на: 29.04.2004
- Местоположение: София
- Кара: БМВ 725 Е-38
Re: 725 ТДС теч на нафта..
Ще използвам и аз на колегата темата , стига да няма нищо на против.
И при мен се появи подобен проблем , започна да тече гориво някъде от задната част на нафтовата помпа . Дали е свързано със въпросния възвратен клапан?
И къде във София има добър майстор при който да я закарам?
Благодаря предварително.
И при мен се появи подобен проблем , започна да тече гориво някъде от задната част на нафтовата помпа . Дали е свързано със въпросния възвратен клапан?
И къде във София има добър майстор при който да я закарам?
Благодаря предварително.

Няма грозни жени, има трезви мъже!
- sapira
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 15.07.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 728i E38
Re: 725 ТДС теч на нафта..
Ами другите дюзи показаха добри резултати на впръскване пак ги пуснаха на ултра звук или там каквото е за всеки случай.Като цяло се усети леко по-пъргава след тази процедура, но до там.Следващата ми опция е с компресор да надуя маркуча за излишната нафта и да проверя дали не е запушен той и като цяло ми се изчерпват вариантите ...
Колкото до колегата Илиян няма проблем 


9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани