Въпрос за шибедах
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Svillisimmo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 11.11.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38
Въпрос за шибедах
При натискане на бутона за отваряне или затваряне се чува звук,че машинката тръгва,но не се отваря шибедаха изобщо.
От какво може да е?
Благодаря!
От какво може да е?
Благодаря!
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Въпрос за шибедах
С кой от двата бойни люка си- стъкления или металния? Не че има голяма разлика в принципа им на действие. Най-добре можеш да разбереш какво е като го демонтираш от колата, което не е нищо сложно, само да има кой да ти помогне. Най- пипкавата работа са щипките около шибедаха които са на кората на тавана, че хем трябва да го напъваш яко, хем трябва да го пазиш да не се строши. Ако си с металната капандура като я отвориш докрай навътре ако е възможно можеш да отвиеш една голяма част от рапидките на въпросните щипки и да спестиш сецането. Ако не тръгва тогава внимателно щипка по щипка. Те са метални, но все пак се трошат понякога. Свалил съм доста такива на Е39 и Е38 и опита показва, че когато нещо е строшено по тези механизми при свалянето обикновено изпада на земята
. Можеш при демонтиран такъв да прегледаш жилата, можеш дори на място без да сваляш да свалиш моторчето и да видиш в какво състояние се намират червяка и зъбното колело. Иначе ако решиш да го сваляш целия момента е много подходящ и препоръчвам дори да почистиш основно каналите на водачите и да им сложиш една нова гресчица, за да е спокоен съня после
Можеш като за начало да опиташ да го задвижиш ръчно, предполагам знаеш как. Ако не знаеш заповядай




Ето и жилата къде се подвизават



Можеш като за начало да опиташ да го задвижиш ръчно, предполагам знаеш как. Ако не знаеш заповядай





Ето и жилата къде се подвизават

ATR-42/72
- Svillisimmo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 11.11.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38
Re: Въпрос за шибедах
Мерси много!
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Въпрос за шибедах
Svillisimmo написа:Мерси много!
Моля ти се, за нищо

Ако има нещо питай и да кажеш после какъв е бил проблема


ATR-42/72
- mpp82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 16.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 730 d
- Мечтае да кара: X5
Re: Въпрос за шибедах
Колеги да не пускам нова тема,надявам се колегата да няма против,копчето на шибидаха ми свети само в предната част (към стъклото).Трябва ли да свети и задната част и как се сменя ако някой знае,че не се сещам дали на другите коли кито съм виждал е светело.
- 4i4o Mitko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София;Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е38
- Мечтае да кара: вече не мечтае
- Детайли за колата: е38 728iA
Re: Въпрос за шибедах
Свети и задната част, и по средата
При мен не светеха изобщо, оказа се, че светодиодите са се разпоили и бяха изпопадали вътре в копчето. Малко пипкава работа е, ако не те бива с поялника и дреболиите, по добре си намери светещо за някакви пари и си го смени цялото 


- mpp82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 16.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 730 d
- Мечтае да кара: X5
Re: Въпрос за шибедах
Благодаря,въобще не ме бива с поялника, но ще гледам да намеря някой да го направи.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани