Смяна на антифриз
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Веселин|Василев
- М3 Пристрастен
-
- Мнения: 1272
- Регистриран на: 11.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E38 735i
Смяна на антифриз
Здравейте колеги, тези дни ми предстой смяна на антифриза на 7-цата. Дилемата ми е Дарукар или Аутобавария да избера. Цените са им сходни за антифриза и труда?! Имате ли впечатления в тази насока?
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!
- streetracing12
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Смяна на антифриз
Дару Кар ама защо ще го сменяш в оторизиран сервиз...
- Веселин|Василев
- М3 Пристрастен
-
- Мнения: 1272
- Регистриран на: 11.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E38 735i
Re: Смяна на антифриз
Ами той случая е следния, понеже за моя змей няма по различен термостат от 105 градусов много ми е важно обезвъздушаването да е като хората. Наскоро ми изби трипътник и антифриза излезе почти всичкия (около 10 литра), смених трипътника, помежду другото и виско перката, налял съм нов антифриз, но обезвъздушаването не ми се получи. Изгледах сумати клипове и изчетох 20 теми в различни форуми, качвах на стръмно, че да ми дойде най-висока точка гърловината на радиатора, слагах фунии, държах 3000 оборота с парно на макс, с парно на най-ниски обороти и само с помощната помпа, но колата продължава да си държи 108 градуса (което нали до някъде е ок, има някакъв толеранс при охлаждането), но парното не ми е много силно като топлина, усилва се чак при 2500-300 оборота когато помпата върти доста по бързо и заради това си мисля, че има останал въздух. Някакси тайно се надявам поне в сервиза да го пълнят с машина или то поне щом са ги назначили там, то да го направят това обезвъздушаване по-добре от мен. 
П.П Другия вариант ще е да набия термостат от м62 без ТУ, да отваря по-рано и да приключа с изпълненията, пък и по добре за пластмасовите съединения, уплътнения и гарнитури.

П.П Другия вариант ще е да набия термостат от м62 без ТУ, да отваря по-рано и да приключа с изпълненията, пък и по добре за пластмасовите съединения, уплътнения и гарнитури.
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Смяна на антифриз
Веселин|Василев написа:Ами той случая е следния, понеже за моя змей няма по различен термостат от 105 градусов много ми е важно обезвъздушаването да е като хората. Наскоро ми изби трипътник и антифриза излезе почти всичкия (около 10 литра), смених трипътника, помежду другото и виско перката, налял съм нов антифриз, но обезвъздушаването не ми се получи. Изгледах сумати клипове и изчетох 20 теми в различни форуми, качвах на стръмно, че да ми дойде най-висока точка гърловината на радиатора, слагах фунии, държах 3000 оборота с парно на макс, с парно на най-ниски обороти и само с помощната помпа, но колата продължава да си държи 108 градуса (което нали до някъде е ок, има някакъв толеранс при охлаждането), но парното не ми е много силно като топлина, усилва се чак при 2500-300 оборота когато помпата върти доста по бързо и заради това си мисля, че има останал въздух. Някакси тайно се надявам поне в сервиза да го пълнят с машина или то поне щом са ги назначили там, то да го направят това обезвъздушаване по-добре от мен.
П.П Другия вариант ще е да набия термостат от м62 без ТУ, да отваря по-рано и да приключа с изпълненията, пък и по добре за пластмасовите съединения, уплътнения и гарнитури.
Колега, едва ли причината е наличие на въздух. Може би не работи добре допълнителната водна помпа за отоплението- може да я чуваш, че шуми, но турбината да не върти. Може да се е стеснило сечението на отворите в клапаните, може да има запушен радиатор на отоплението. Не разбирам и какво ще решиш с друг термостат, при условие, че силата на отоплението е свързана с оборотите.
- Веселин|Василев
- М3 Пристрастен
-
- Мнения: 1272
- Регистриран на: 11.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E38 735i
Re: Смяна на антифриз
Аз термостата го смених, защото беше заминал датчика на него и това беше още преди да избие трипътника. Относно допълнителната помпа, лятото взех друга, защото моята беше заминала, вярно втора употреба взех, но я пробвахме преди да я сложа и въртеше с всичка сила. Но както казваш може и да е запушено нещо по парното. Все пак още ми бъркат тия градуси във вътрешното ми спокойствие и баланс....
Та идеята е ще има ли файда да я карам в сервизите или да сменям термостата с по-малък, поне да не изпичам чаркуляците.....

Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Смяна на антифриз
Наш мастор Цветко този път има право - проблема ти е другаде и колата трябва да си е с такъв термостат какъвто и излиза по каталог.
Барай шишарката Минкеее ....
- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: Смяна на антифриз
Така, как виждам нещата аз
След като виското не ти е работило коректно (може да имаш и проблем с ел. перката), ти е избил пластмасовият трипътник. Ок, изтекал ти е антифриза, здраве да е, то осмака докато не хвърли веднъж антифриза, не е осмак. Сменил си си антифриза, барабар с виското, до тук добре. Само че всичката тая гняс, дето се е "вдигнала" от охладителната система, се е набила някъде по кръга на отоплението. И от там ти се бърkа вътрешното спокойствие и баланс

След като виското не ти е работило коректно (може да имаш и проблем с ел. перката), ти е избил пластмасовият трипътник. Ок, изтекал ти е антифриза, здраве да е, то осмака докато не хвърли веднъж антифриза, не е осмак. Сменил си си антифриза, барабар с виското, до тук добре. Само че всичката тая гняс, дето се е "вдигнала" от охладителната система, се е набила някъде по кръга на отоплението. И от там ти се бърkа вътрешното спокойствие и баланс



Последна промяна larry_boy на 13 Яну 2015, 21:02, променена общо 1 път
- Веселин|Василев
- М3 Пристрастен
-
- Мнения: 1272
- Регистриран на: 11.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E38 735i
Re: Смяна на антифриз
Абе аз си бях намислил да го вадя тоя куфар с клапани от под таблото на пролет да го позачистим малко и да сменим ежко и май верно ше го направя. Между друго верно тая ел перка не съм я чувал скоро, поне преди се включваше от време на време, утре ше я проверим.
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Смяна на антифриз
Не знам ама до момента само на Лада съм виждал такъв безумно малоумен термостат на 100+ градуса
Що не сложат на 700 градуса термостат? Какво им има на 85 и на 92 градусовите?

Що не сложат на 700 градуса термостат? Какво им има на 85 и на 92 градусовите?

ATR-42/72
- georgipass
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
Re: Смяна на антифриз
DLVasilev написа:Не знам ама до момента само на Лада съм виждал такъв безумно малоумен термостат на 100+ градуса![]()
Що не сложат на 700 градуса термостат? Какво им има на 85 и на 92 градусовите?
Е как какво, покриване на екологичните норми... имаш 4 катализатора, 4 сонди , които си изискват по-висока температура на работа на мотора, и оттам по-ниски нива на емисии и по-добро горене и т.н

- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Смяна на антифриз
georgipass написа:DLVasilev написа:Не знам ама до момента само на Лада съм виждал такъв безумно малоумен термостат на 100+ градуса![]()
Що не сложат на 700 градуса термостат? Какво им има на 85 и на 92 градусовите?
Е как какво, покриване на екологичните норми... имаш 4 катализатора, 4 сонди , които си изискват по-висока температура на работа на мотора, и оттам по-ниски нива на емисии и по-добро горене и т.н
Съгласен съм с това, но така е било преди 20 години когато са го измислили. 20 години по-късно не са постигнали нищо друго освен всичко по мотора и около него да е изпечено до неузнаваемост


ATR-42/72
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани