Проблем М62Б35ТУ
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем М62Б35ТУ
turbo написа:Малко ще се повторя от друга една тема, а също така сигурно и тук ще се почувстват някои колеги обидени...![]()
Това с тези "жигулски" прийоми при картерните газове никак не е добра идея и то точно заради екологията. Те са страшно токсични, НО са нормална част от работата на ДВГ-то. Инженерите (визирам немските) са намерили начин да ги подведат към мотора (при V8 с маслен сепаратор и клапан, както знаем) за доизгарянето им. Те съдържат въглеводороди (които са съставна част от самите горива), както и някои други щуротийки. При нормален мотор няма никакъв проблем с тях от това, че влизат в всмукателния колектор. Както всички знаем, никой не си купува кола от магазина и да й изкара картерните газове под колата, нали така? От тук следва, че нещо поражда проблема с маслото в всмукателния колектор след "n" на брой километра. Или проблем с клапаните и маркучите по системата за карт. газове, или малко или много "издухан" мотор.
За мен колегата "chernobila" е по-прав в случая да смени каквото е нужно, за да заработи мотора отново "заводски". Няма лошо да се дадат примерно 100-150 лв., за да се смени клапана за картерните, а после да се кара 100 хил. км. При положение, че моторът е ОК, ако ще и след 50 хил. км да свали колектора, едва ли ще има драма с масло в него, както е било сега с кофти клапан.
П.П.: Другата тема мисля, че беше в Е46 форума. Там колегата беше карал цял ден и то с различни натоварвания на мотора с едно чисто парцалче под маркучлето на картерните и нямаше никакво изцапване по него.
Въглеводородите на картерните газове не са идентични с въглеводородите на горивото, те са отпадъчен продукт от изгарянето на последните. Картерните газове вкарват топъл, беден на кислород въздух в смукателният колектор, а маслените пари понижават октановото число на бензина. Цапат стъпковото моторче и в един момент спира да работи нормално, цапат дроселовата клапа, водят до разхерметизиране на колектора- там където има гумени връзки и уплътнения, самият PCV клапан е източник на проблеми за нормалната работа на двигателя, за които понякога трудно се стига до извода, че точно той е причината.
По отношение на екологията- една 20 годишна, 4000 кубикова кола, без катализатори или катализатори за 150лв. е нещо доста страшно за нея, но някои ги карат, без да се съобразяват. Да не говорим за горивата, които сипваме и тяхното влияние върху нея.
В резултат от експериментите на колегата с Е46-та мисля, че ще е добре масленият сепаратор да се премахне като ненужен.
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Проблем М62Б35ТУ
Майсторе, не разбрах кое им е различното на едните и другите въглеводороди? И как и с колко маслените пари понижават октановото число на бензина? Също искам да те питам ти колко осмака видя със сменени (неизпечени) гарнитури към главите, дросела и клапана на картерните газове и да са протекли от маслото вътре??? И на финала искам да те питам ще спреш ли да занимаваш хората със адската си некомпетентност по хилядите въпроси, по които вземаш отношение? Преди време бях решил да направя тема с бисерите ти, май е време да се занимая, пуснал си немалко матрЯл





Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Проблем М62Б35ТУ
zvetiko написа:turbo написа:Малко ще се повторя от друга една тема, а също така сигурно и тук ще се почувстват някои колеги обидени...![]()
Това с тези "жигулски" прийоми при картерните газове никак не е добра идея и то точно заради екологията. Те са страшно токсични, НО са нормална част от работата на ДВГ-то. Инженерите (визирам немските) са намерили начин да ги подведат към мотора (при V8 с маслен сепаратор и клапан, както знаем) за доизгарянето им. Те съдържат въглеводороди (които са съставна част от самите горива), както и някои други щуротийки. При нормален мотор няма никакъв проблем с тях от това, че влизат в всмукателния колектор. Както всички знаем, никой не си купува кола от магазина и да й изкара картерните газове под колата, нали така? От тук следва, че нещо поражда проблема с маслото в всмукателния колектор след "n" на брой километра. Или проблем с клапаните и маркучите по системата за карт. газове, или малко или много "издухан" мотор.
За мен колегата "chernobila" е по-прав в случая да смени каквото е нужно, за да заработи мотора отново "заводски". Няма лошо да се дадат примерно 100-150 лв., за да се смени клапана за картерните, а после да се кара 100 хил. км. При положение, че моторът е ОК, ако ще и след 50 хил. км да свали колектора, едва ли ще има драма с масло в него, както е било сега с кофти клапан.
П.П.: Другата тема мисля, че беше в Е46 форума. Там колегата беше карал цял ден и то с различни натоварвания на мотора с едно чисто парцалче под маркучлето на картерните и нямаше никакво изцапване по него.
Въглеводородите на картерните газове не са идентични с въглеводородите на горивото, те са отпадъчен продукт от изгарянето на последните. Картерните газове вкарват топъл, беден на кислород въздух в смукателният колектор, а маслените пари понижават октановото число на бензина. Цапат стъпковото моторче и в един момент спира да работи нормално, цапат дроселовата клапа, водят до разхерметизиране на колектора- там където има гумени връзки и уплътнения, самият PCV клапан е източник на проблеми за нормалната работа на двигателя, за които понякога трудно се стига до извода, че точно той е причината.
По отношение на екологията- една 20 годишна, 4000 кубикова кола, без катализатори или катализатори за 150лв. е нещо доста страшно за нея, но някои ги карат, без да се съобразяват. Да не говорим за горивата, които сипваме и тяхното влияние върху нея.
В резултат от експериментите на колегата с Е46-та мисля, че ще е добре масленият сепаратор да се премахне като ненужен.
Човек ти ме утрепа



18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани