Реле за климатик Е38

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 10.08.2014

Re: Реле за климатик Е38

Мнение от viktor8 » 11 Авг 2014, 13:16

Здрасти, Keilly
Аз имам същия проблем с климатика (компресора и перката на климатика работят,но не се включват, до компресора достигат 9 волта постоянно) :banghead: Ти успя ли да отстраниш този проблем или да ми кажеш при кой да отида

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 27.11.2013
Пол: Жена
Кара: BMW E38, BMW E30

Re: Реле за климатик Е38

Мнение от Keilly » 14 Авг 2014, 15:05

Не съм намерила никакво решение, чета в нета, във форуми и къде ли не, никой не може да ми помогне. А в тези жеги не се издърва вече :banghead: ако откриеш някакво решение на проблема, моля те пиши ми :) Сменях управлението, перката, компютъра на мотора, защтото ми казаха, че може да е от него и проблемът си остава. Ходих при всякакви майстори и НИЩО.......

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 2.12.2012
Пол: Мъж
Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ

Re: Реле за климатик Е38

Мнение от amgpower » 15 Авг 2014, 20:02

Чудесно ставаме 3-ма с един и същои проблем.Моя компресор включва.вътре почва да духа студено,но перката отвън не работи.Изписва грешка в перката.И аз сменях перка не е от нея,бушони са здрави,като дам директно ток н а перката тръгва да върти и спира.Но на буксата не ми идва ток.Който има резултата нека да пише.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Re: Реле за климатик Е38

Мнение от predel » 18 Авг 2014, 10:11

A перката от кой модел е /всъщност има ли перки с няколко скорости или са само с реостат през компютъра/? Ако е с реостат, трябва да я пробвате с диагностика, например "инпа" и там да задавате процентите на които да върти. Ако изпълнява, значи проблема не е в компютър-перка, а другаде...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 357
Регистриран на: 11.09.2010
Местоположение: Кричим
Пол: Мъж

Re: Реле за климатик Е38

Мнение от mfandakov » 20 Авг 2014, 17:37

Хора как може един климатик да не могат да ви оправят при кой ходите при някои лаици ли :dunno: ,това е една не много сложна система подчинена на няколко модула,жалко че всички сте далече от Пловдив иначе на драго сърце бих се пробвал с тези случаи не съм майстор но тук просто няма нищо сложно и толкова трудно :banghead:
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 608
Регистриран на: 10.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: мечтата на живота си
Мечтае да кара: е38 с евтино гориво

Re: Реле за климатик Е38

Мнение от chernobila » 20 Авг 2014, 18:48

mfandakov написа:Хора как може един климатик да не могат да ви оправят при кой ходите при някои лаици ли :dunno: ,това е една не много сложна система подчинена на няколко модула,жалко че всички сте далече от Пловдив иначе на драго сърце бих се пробвал с тези случаи не съм майстор но тук просто няма нищо сложно и толкова трудно :banghead:



Яко ядове береме с тия климатици :mhihi: Питах Мирафиоритата ама поне 1 седмица при тях трябва да седи колата ,а ми трябва всеки ден :banghead: Дайте някой да ни ги направи вкупом :mrgreen:

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: Реле за климатик Е38

Мнение от ge_a » 27 Авг 2014, 14:16

Явно сме доста хора с проблем в климатика, както и при вас и при мен има едно постоянно напрежение в съединителя на климатика от порядъка на 7 волта, перката също ми работи. Забелязах обаче от схемата която е пуснал колегата по горе:
Изображение

че, налягането на не работеща(не включена система) трябва да е между 1.9 и 2.3 бара, а пък този климатикаджия при който ходих ми каза че нормалното налягане е 1.5 - 1.8 бара и ми направи колата на 1.7 налягане, но ако съдим от схемата при това положение климатика няма да тръгне никога, защото нямам нужното минимално налягане в системата.
Та идеята е дали знаете на какво налягане са ви напълнили климатиците и дали съответно разковничето не се крие там ?

П.С. Иначе аз моднах малко положението като на съединителя на компресора му подавам директно 12 волта и давам на късо 1 и 2 пин на датчика на охладителния радиатор, който служи да пусне перката, като съм си ги изкарал на копчета вътре в купето и по този начин имам климатик, е не регулира температурата, но пък духа студено в тези жеги ;)
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 608
Регистриран на: 10.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: мечтата на живота си
Мечтае да кара: е38 с евтино гориво

Re: Реле за климатик Е38

Мнение от chernobila » 27 Авг 2014, 15:16

ge_a написа:
П.С. Иначе аз моднах малко положението като на съединителя на компресора му подавам директно 12 волта и давам на късо 1 и 2 пин на датчика на охладителния радиатор, който служи да пусне перката, като съм си ги изкарал на копчета вътре в купето и по този начин имам климатик, е не регулира температурата, но пък духа студено в тези жеги ;)



1 и 2 пин на датчика на дехидратора ли говориш колега?

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: Реле за климатик Е38

Мнение от ge_a » 27 Авг 2014, 15:53

chernobila написа:
ge_a написа:
П.С. Иначе аз моднах малко положението като на съединителя на компресора му подавам директно 12 волта и давам на късо 1 и 2 пин на датчика на охладителния радиатор, който служи да пусне перката, като съм си ги изкарал на копчета вътре в купето и по този начин имам климатик, е не регулира температурата, но пък духа студено в тези жеги ;)



1 и 2 пин на датчика на дехидратора ли говориш колега?


Не, на датчика на радиатора на мотора! там има датчик който служи за пускане на перката принудително ако мотора тръгне да прегрява, в случая аз го ползвам за да пусна перката принудително, защото ако пуснете компресора принудително и не охлаждате климатичния радиатор има опасност системата да изпусне фреона през предпазния клапан поради свръх налягане, в стандартната схема за това се грижи датчика на дехидратора когато налягането отиде на 23 - 33 бара, това значи че температурата е вече висока и трябва да се пусне перката. Аз ползвам този датчик на моторния радиатор, защото когато компресора е откачен не взима под внимание датчика на дехидратора явно е умен този климатичен модул, и с тази схема лъжа модула за да ми пусне хладно, лошото е че управлението е ръчно и перката винаги върти на макс ;)

П.С. Явно ще трябва да се разучи какво точно търси тоя модул и кое къде се намира по колата за да го накарам да тръгне климатика по нормалния начин, като гледам и вие колеги сте пред задънена улица като мен.
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

Предишна

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook