Сутринта не пали...
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Сутринта не пали...
Здравейте,
мн странен проблем се получи. Вчера цял ден не слязох от нея всичко Ок. Вечерта я паркирах и днес сутринта върти и не пали. Подкачих и нафта на ръка, бутаха ме, на едно надолнище на 3та на 4та, не иска да запали.... Остава само с ГНП нещо да не е наред. Препоръчайте ми някой сервиз помпаджия, да я закарам!
мн странен проблем се получи. Вчера цял ден не слязох от нея всичко Ок. Вечерта я паркирах и днес сутринта върти и не пали. Подкачих и нафта на ръка, бутаха ме, на едно надолнище на 3та на 4та, не иска да запали.... Остава само с ГНП нещо да не е наред. Препоръчайте ми някой сервиз помпаджия, да я закарам!
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Сутринта не пали...
Нещо като модел, модификация или поне окончание?!? Тука не съм сигурен дали има някой със способностите на баба Ванга, за да може да напише каквото и да е при така написания пост!! Напиши поне какъв е двигателя!!! 

Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Сутринта не пали...
Благодаря за "специалното"! Читав сервиз в София не знам, но ако имаш подходящ ключ, можещ да "видиш" дали идва нафта до дюзите. Отвърта се леко гайка на някоя от дюзите и се върти на стартер... възможно е и от излишната нафта... Може да ти е слаб акумулатора и за това да не може да запали. С дърпане е трудна работа, най-много да "прехвърлиш" някой зъб и после да отваряш за ангренаж. Има ел.магнитен клапан на помпата, може да е проблем в него, но тогава няма да има нафта в дюзите... прегледай кабелите натам. Всъщност има ли някаква индикация по таблото? Помпата в резервоара работи ли? Стига ли въобще нафта до помпатa? Може ли да е запушен горивния филтър.
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

Re: Сутринта не пали...
Сега ще обясня надълго. Помпата в резервоара изгоря, сложих нова, изгоря и тя.....затова съм сложил един възвратен клапан /т.нар. цицка/ преди филтъра и не съм имал проблеми от година и нещо. Единствения проблем е, че не трябва да пада под 15л нафта, но вмомента е на доста повече. Като цяло се кара на пълно-пълно и се кара мн. Снощи и напомпих нафта на ръка, нафта в ГНП-то е имало, за дюзите нз.. Акумилатора е нов FIAMM-105 ампера и върти здраво. И аз не съм фен на бутането, но я пробвах, защото ми трябваше.
P.S. През нощта беше спряна на доста наклон напред /Лозенец../, нз може ли да има връзка.
P.S. През нощта беше спряна на доста наклон напред /Лозенец../, нз може ли да има връзка.
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Сутринта не пали...
Нямам идея какво е, но най - лесно е да видиш дали идва нафта до помпата и след помпата... Дизелджия в Сф., както казах не знам... може би някой колега да се включи, но може да пробваш в Е34 да пишеш на Zubcho. Той е с ТДС и има виждане за майстори...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Сутринта не пали...
То по описанието като гледам не само сутринта няма да запали ами и по обед пак няма да запали че и вечерта също 
Как вътри на без гориво ли, изобщо има ли опити да запали (пропушва ли)? Има ли въздух във входящия към горивния филтър маркуч? Това са нещата които могат да се видят и без инструменти. А вече както е споменал колегата с ключа може да се види дали стига нафта до самите дюзи.

Как вътри на без гориво ли, изобщо има ли опити да запали (пропушва ли)? Има ли въздух във входящия към горивния филтър маркуч? Това са нещата които могат да се видят и без инструменти. А вече както е споменал колегата с ключа може да се види дали стига нафта до самите дюзи.
Re: Сутринта не пали...
Колата беше в сервиз, запалили са я на старт спрей и някакво клапанче на помпата са пипали... и започна да пали. Два дни беше ок и днес отново същото.... Нафта в колата има над 30л., грешки на диагностиката не изкарва, тва е няква чикия, дето ми троши нервите....
- Tipche
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 16.11.2006
- Местоположение: Някъде
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525 ТДС
Re: Сутринта не пали...
Проблема ти идва от резервоара .....в него се намира възвратен клапан които с годините си ебава маиката а това че нямаш помпа е помогнало .....при мен беше същото реших си проблема като го премахнах от тогава проблеми няма( също като тебе карам без помпа
) .....един съвет махни го тоя клапан където си го сложил допълнително, от него няма нужда:) .........клапана се отваря много трудно махаш пружинката и пласмаската където е вътре и сглобяваш ......намира се в лявата част

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Сутринта не пали...
Здравейте,
проблема беше решен преди 2 седмици. Оказа се нагар по електрониката на ГНП. Получава се от гадна нафта.... Вкарах я в София Дизел Център и я направиха за по малко от 24 часа на цена 120 лв. Засега вс е ок.
проблема беше решен преди 2 седмици. Оказа се нагар по електрониката на ГНП. Получава се от гадна нафта.... Вкарах я в София Дизел Център и я направиха за по малко от 24 часа на цена 120 лв. Засега вс е ок.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани