Въпрос
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Въпрос
Здравейте от няколко дни и аз вече съм със 7ца,ТДС и онзи ден както си карах изведнъж изгасна.След един куп проверки и разглеждания на всичко се оказа че е изгорял бушона на подкачващата помпа.Смених го колата запали.На другия ден пак така.Въпроса ми е дали е възможно когато остане с по малко нафта да гори бушона или някъде дава на късо
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Въпрос
Според мен не е от нивото на нафтата, иначе на всеки, който му се свърши нафтата ще му гори бушона... няма как да е така... По скоро да не "затяга" помпата и да товари съпротивлението и да гори бушона...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Въпрос
Колега като смениш бушона и като запалиш веднага ли го топи ? чуваш ли помпата да върти ? или като загрее колата по някое време го топи...
Ако самата ти помпа дига ток поради износен ротор или други причини би трябвало да го гори веднага поради факта ,че докато я развърти и трябва повече ток... Релето на помпата дали е ОКей.. Интересно ,е че не го гори веднага както съдя по думите ти...
П.П. Виждал съм подобем проблем на кола която си гори бушона на помпата всеки път като сложиш нов като запалиш ,и се оправи като се откачи буксата на термостата... незнам каква е връзката и логиката .. но спря да гори бушона ...Не ангажирам никого с това.. просто казвам какво съм виждал
Ако самата ти помпа дига ток поради износен ротор или други причини би трябвало да го гори веднага поради факта ,че докато я развърти и трябва повече ток... Релето на помпата дали е ОКей.. Интересно ,е че не го гори веднага както съдя по думите ти...
П.П. Виждал съм подобем проблем на кола която си гори бушона на помпата всеки път като сложиш нов като запалиш ,и се оправи като се откачи буксата на термостата... незнам каква е връзката и логиката .. но спря да гори бушона ...Не ангажирам никого с това.. просто казвам какво съм виждал

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани