Пада ми Акумулатора за 1 нощ!?Утечка?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
33 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Пада ми Акумулатора за 1 нощ!?Утечка?
Искам да добавя, че от както съм купил колата (преди поставянето на релето), бордкомпютъра прави следните неща, които не смятам за нормални :
1. При всеки старт на двигателя езикът на менюто е Немски, въпреки че преди да я изгася е бил Английски (прави го и сега)
2. Часът и датата остават такива, каквито са били при изгасяне на двигателя. Примерно гася колата в 23.25ч. на 22.01.2013г. и след няколко дена като я запаля, часът и датата стартират от 23.25ч. на 22.01.2013г. (след слагане на релето няма час и дата - трябва да се сверяват всеки път)
И така, смятам че трябва да посетя тесен специалист по електроника. Занапред съм предвидил ходене при mad_presley, тъй като пикселите ми са за ремонт, та си мислех дали той не е "моят човек" и за утечката...?
На мен ми прилича на някакъв дефектирал елемент от захранването на платките на модула- за това я има утечката през него и няма необходимото захранване да работи часовника и запаметяването на промените направени с езика при изключване от контакт. Може да е нещо просто, което да се открие при обикновен оглед на платките, може да е нещо, за което да са необходими специализирани знания и апаратура. Като вариант е просто да смениш целият блок, ако не струва много скъпо.
- sleit_
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 22.02.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525i M54
Re: Пада ми Акумулатора за 1 нощ!?Утечка?
cod-cdbp написа:А какво казва на комповете да заспят
Нямам ни най-малка идея, но този "ключ маса" който са ми сложили май не пречи на заспиването им...

- tngeorgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 2.08.2006
- Местоположение: София
Re:
sleit_ написа:Привет колеги,
ситуацията с моята утечка придоби някаква яснота. След известен престой в сервиз проблема бе временно решен. Оказа се, че причината за утечката е някой от компонентите на мултимедията (TV, радио, касетофон...). В момента към захранващия кабел на мултимедията е поставено реле, което затваря веригата при запален двигател, т.е. мултимедията получава захранване единствено когато е запален двигателя. От както е поставено това реле акумулатора не се е изтощавал, което потвърждава поставената диагноза.
Дотук добре, но не ми се ще нещата да приключат така. Страхувам се, че при всяко палене и гасене на мотора се получава нещо от типа "изключване на персонален компютър от бутона, а не от старт менюто"...
Искам да добавя, че от както съм купил колата (преди поставянето на релето), бордкомпютъра прави следните неща, които не смятам за нормални :
1. При всеки старт на двигателя езикът на менюто е Немски, въпреки че преди да я изгася е бил Английски (прави го и сега)
2. Часът и датата остават такива, каквито са били при изгасяне на двигателя. Примерно гася колата в 23.25ч. на 22.01.2013г. и след няколко дена като я запаля, часът и датата стартират от 23.25ч. на 22.01.2013г. (след слагане на релето няма час и дата - трябва да се сверяват всеки път)
И така, смятам че трябва да посетя тесен специалист по електроника. Занапред съм предвидил ходене при mad_presley, тъй като пикселите ми са за ремонт, та си мислех дали той не е "моят човек" и за утечката...?
прецакан ти е навигационният компютър, всичко описано е свързано с него -може да е въпрос на нов софтуер,а може да му е изгоряло и управлението по иБус, предполагам че става дума за мк2 с-ма -т.е. голям консуматор..
не мисля че в сервиза са сложили "реле", просто са му пуснали захранване само на контакт, а не постоянно (каквото трябва да е, със заспиване по иБус)
E30 1986 318
E30 1993 318
E36 1991 320
E36 1997 328
E38 1997 735
Е46 2002 318
E30 1993 318
E36 1991 320
E36 1997 328
E38 1997 735
Е46 2002 318
33 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани