Чупи обтегача на пистовия ремък.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
Чупи обтегача на пистовия ремък.
Здравейте,
проблема е следния: Чупи се вилката/обтегача/ на пистовия ремък. Това ми го прави за втори път и мисля да се пробвам да си го ремонтирам сам този път. Ако някой се е блъскал с такъв проблем, да каже каква може да е причината да чупи тая вилка? Амортисьорчето е ново, ремъците също. Възможно ли е ремъка да идва къс и да има напрежение върху вилката?
проблема е следния: Чупи се вилката/обтегача/ на пистовия ремък. Това ми го прави за втори път и мисля да се пробвам да си го ремонтирам сам този път. Ако някой се е блъскал с такъв проблем, да каже каква може да е причината да чупи тая вилка? Амортисьорчето е ново, ремъците също. Възможно ли е ремъка да идва къс и да има напрежение върху вилката?
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Чупи обтегача на пистовия ремък.
Здравейте,
може да проверите, дали всички ролки се върят свободно и дали не "затяга" някъде. Проверете за аксиални и радиални отклонения при натиск.
Успех!
може да проверите, дали всички ролки се върят свободно и дали не "затяга" някъде. Проверете за аксиални и радиални отклонения при натиск.
Успех!
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: Чупи обтегача на пистовия ремък.
Disasterr написа:Здравейте,
проблема е следния: Чупи се вилката/обтегача/ на пистовия ремък. Това ми го прави за втори път и мисля да се пробвам да си го ремонтирам сам този път. Ако някой се е блъскал с такъв проблем, да каже каква може да е причината да чупи тая вилка? Амортисьорчето е ново, ремъците също. Възможно ли е ремъка да идва къс и да има напрежение върху вилката?
колега поясни кое от къде, дали самата вилка или гайката ,това че ти се чупи за втори път означава ли че си сложил нова или някоя втора употреба ,и като я смени смени ли и болта на който се слага?
Re: Чупи обтегача на пистовия ремък.
Сложих втора употреба, защото не виждам на парчето метал какво да му се износи. Чупи се вилката точно където започват дългите рамена /които държат ролката/ Имам подозрения, че с времето там където трие оста и самата вилка греста се спича и не движи свободно, затова се чупи. Доколкото знам това е проблем при tds-a, но не върви на всеки 6 месеца да го правя.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: Чупи обтегача на пистовия ремък.
проблем е, сменя се кантара с болта заедно.
също провери да не си сложил по-дълъг болт на ролката и да опира по двигателя, също провери да не ти е блокирало амортисьорчето, ролките за луфт и генератора да не са разбити лагерите, демферната шайба също.
също провери да не си сложил по-дълъг болт на ролката и да опира по двигателя, също провери да не ти е блокирало амортисьорчето, ролките за луфт и генератора да не са разбити лагерите, демферната шайба също.

Re: Чупи обтегача на пистовия ремък.
Днес я разглобих почти. Някой може ли да ми каже как се сваля перката /цялото виско, пластмасовия панел/?
- RORO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: Чупи обтегача на пистовия ремък.
1.Сваляш дифузьора зад радиатора.
2.Намираш гаечен ключ 32мм.забибваш го на кайката на виското и с чук нанасяш силен и рязък удар по ключа по посока на часовниковата стрелка, ако си го охлабил ключа сам ще падне на земята.
Успех!!!
2.Намираш гаечен ключ 32мм.забибваш го на кайката на виското и с чук нанасяш силен и рязък удар по ключа по посока на часовниковата стрелка, ако си го охлабил ключа сам ще падне на земята.
Успех!!!
- kamen4o81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: e38 725tds;740i M62B44
Re: Чупи обтегача на пистовия ремък.
Здравей колега,откопчаваш дифузьора,махаш го и взимаш ключ по дълъг по възможност и удряш с рязко и отсечено движение по ключа с чук. обратно по посока на движението и това е!
- kamen4o81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: e38 725tds;740i M62B44
Re: Чупи обтегача на пистовия ремък.
Моя съвет е след като махнеш виското,ако не си сменял скоро водна помпа и термостат да го направиш,защото реда е същия! Успех!
Re: Чупи обтегача на пистовия ремък.
Благодаря за отговорите колеги! Ще сменя и термостата, добре ми напомни, а водната помпа е ОК, с метална турбина е. Как се откопчава дифузьора? Някакъв пълен цирк е с тея обтегачи. Оказа се, че е скъсала ремъка на климатика и е счупила обтегача му, а другия ремък, дългия е здрав. Кви са тея мизерии за глупости... ебати 

- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: Чупи обтегача на пистовия ремък.
Disasterr написа:Благодаря за отговорите колеги! Ще сменя и термостата, добре ми напомни, а водната помпа е ОК, с метална турбина е. Как се откопчава дифузьора? Някакъв пълен цирк е с тея обтегачи. Оказа се, че е скъсала ремъка на климатика и е счупила обтегача му, а другия ремък, дългия е здрав. Кви са тея мизерии за глупости... ебати
абе колега я провери тази демпферна шайба дали е здрава


- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Чупи обтегача на пистовия ремък.
Може, вижда се ако е скъсана, но и при палене и гасене тресе и удря. А също така си виж как работи обтегача на климатика, защото се случва да блокира от събрани мръсотии (оста) и тогава пак къса ремъци.....
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

Re: Чупи обтегача на пистовия ремък.
Май май там е бил проблема, защото беше счупен и обтегача на климатика и скъсан ремъка му. Демпфера е ОК.Колата е готова вече. Благодаря за отговорите колеги! Някой знае ли какви трябва да са стойностите на ГНП-то при центровка?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Чупи обтегача на пистовия ремък.
Disasterr написа:Май май там е бил проблема, защото беше счупен и обтегача на климатика и скъсан ремъка му. Демпфера е ОК.Колата е готова вече. Благодаря за отговорите колеги! Някой знае ли какви трябва да са стойностите на ГНП-то при центровка?
Фабрично е 7, за да се компенсира износването на двигателя се прави на 5-6, за да върви добре колата и вдигнеш конете с около 30- на 2-3.
Помпата се върти максимално към двигателя,но така, че да не се загуби топлият старт.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани