Маркучи за сервото
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- emo_ch
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 9.05.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725tds
Маркучи за сервото
Здравейте колеги. Появи ми се следния проблем. Преди около месец сменях гарнитурата на картера. Майсторът ми каза тогава, че за целта двигателят трябва да се повдигне. Та работата беше направена и течът на масло спря (за сега да чукам на дърво
). Но тъкмо запуших едната дупка и взе, че протече от друга
- този път почна да капе масло от сервото. Закарах я на майстора и той ми каза, че трябва да се сменят маркучите на сервото, защото били вече заминали и това бил често срещан проблем при БМВ. По принцип маркучите бяха омаслени и преди ремонта на гарнитурата, но масло не течеше. Та въпросът ми е следният: според вас дали е въпрос само да се затегнат скобите на маркучите, които може да са се разместили, по време на повдигането на двигателя за смяна на гарнитурата на картера, или наистина трябва да се сменят маркучи. Ако е второто, някой знае ли от къде мога да си взема такива маркучи. Разбрах, че те са специални - за серво, и накрайниците им също трябвало да бъдат направени. Ако някой е сменял такива маркучи може ли да каже горе-долу какви пари излиза такава интервенция? Благодаря предварително! 



- RORO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: Маркучи за сервото
Колега първо забърши хубаво и виж от къде точно тече защото е твърде вероятно да облива от маркучите на хидравличният съд всички текът от там.А ако от накрайниците , имаше някъде фирма която се занимава с изработка на маркучи и накрайници по размер .
Re: Маркучи за сервото
Здравейте колеги,
да не отварям нова тема ще пиша в тази на колегата
Проблма е сутрин като я запаля студена. чува се един мн гаден звук при въртене на волана, все едно хъекане, някой си прави гаргара все едно. Това е само докато загре, после спира. Има ли според вас нещо общо сервото, защото аз натам се насочвам?
да не отварям нова тема ще пиша в тази на колегата

- asennikolov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 14.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е 38 740i 1999г.
- Мечтае да кара: Lockheed SR-71 Blackbird
Re: Маркучи за сервото
Колега, при мен смяна на скобите не помогна. Смених двата маркуча от резервоарчето (бяха станали
твърди като камък). Достави ми ги приятел от Германия за около 150-200 лв - не помня точно. Оказа се
обаче, след като измихме всичко, че сълзи и от неразглобяемата връзка един от другите два маркуча,
който в Дару кар е 200 лв.
Казаха ми, че в Горубляне имало човек, който ги оправя. Ще видя как ще се справи и колко ще струва
и ще пиша, но трябва да мине малко време, за да се уверя, че всичко е наред.
твърди като камък). Достави ми ги приятел от Германия за около 150-200 лв - не помня точно. Оказа се
обаче, след като измихме всичко, че сълзи и от неразглобяемата връзка един от другите два маркуча,
който в Дару кар е 200 лв.
Казаха ми, че в Горубляне имало човек, който ги оправя. Ще видя как ще се справи и колко ще струва
и ще пиша, но трябва да мине малко време, за да се уверя, че всичко е наред.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани