Съединител е38 740i м60б40
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Съединител е38 740i м60б40
Коленцето е на 160000км така като гледам реални, но съединителя отделя отделя доста високо. Зацепва перфектно. В казанчето маслото е докрай. Някакви идеи от къде идва този проблем и коригира ли се 

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Съединител е38 740i м60б40
R1cerBoy написа:Коленцето е на 160000км така като гледам реални, но съединителя отделя отделя доста високо. Зацепва перфектно. В казанчето маслото е докрай. Някакви идеи от къде идва този проблем и коригира ли се
Пробвайте да смените течността и да обезвъздушите - и без това всички флуиди освен маслото задължително се сменят на 2 години.
Може пътьом да смениш горна и долна помпа профилактично, за да не ги мислиш, защото и те се оказват проблем в един момент.
ПС как е М60 с ръчка, върви ли ?


Re: Съединител е38 740i м60б40
Коленцето върви неприлично добре ... прегледах някой данни от независими медии и точно тази спецификация (която е извънредно рядка (1% от всички 40ки) дава по-добри данни за ускорения от 750 v12, но разбира се това не е упоменато в каталозите на БМВ поради маркетингови причини. За разхода също е неприлично малък за кола с V8. извънграда със 130 км автопилот 9.5 литра. със 90 на 6та пак с автопилот 7-8 литра. Всичките данни са с пуснат климатик. В града с леко каране 13-14, над 16-17 трябва да си супер ярмазин, за да качи. на 4та със 50 км е около 900 оборота супер стабилни и показва 9 литра моментен в града. На 100км ч на 6та е в 1900 оборота. 6та можеш да я пуснеш на 80. Колата абсолютно никога не присяца. байр със 4 човека го катери на 3та със 1000 оборота. Ми тва е
Общо взето колата няма нищо общо с обикновенна кола до 2.8 с ръчни скорости като каране. Тръгва се без газ със обиране на луфта на педала след като потегли тогава се подават 1.5 мм газ и на 1100 оборота се сменя предавката така до 4та в града. Като я караш нормално не иска повече от 1500 оборота в града. Все едно караш дизел.

Общо взето колата няма нищо общо с обикновенна кола до 2.8 с ръчни скорости като каране. Тръгва се без газ със обиране на луфта на педала след като потегли тогава се подават 1.5 мм газ и на 1100 оборота се сменя предавката така до 4та в града. Като я караш нормално не иска повече от 1500 оборота в града. Все едно караш дизел.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Съединител е38 740i м60б40
тя върви като моя шлеп бре, само дето и той като и 8-ка има торкю в ниските, което е меко казано голям +





- vectra
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 27.12.2005
- Местоположение: София
- Кара: Audi Cabriolet 1.8T,Audi A6 4.2
Re: Съединител е38 740i м60б40
да възродя една тема...
Карам именно такава е38, като от скоро 3-та започна да влиза трудно и с хъркане все едно не е натиснат съединителя, самият той отделя височко. Всички други скорости влизат повече от перфектно. Маслото на скоростите е сменено с оригинално от дару. Моля за някакви съвети какво може да е? Евентуално цена на к-кт съединител?
Карам именно такава е38, като от скоро 3-та започна да влиза трудно и с хъркане все едно не е натиснат съединителя, самият той отделя височко. Всички други скорости влизат повече от перфектно. Маслото на скоростите е сменено с оригинално от дару. Моля за някакви съвети какво може да е? Евентуално цена на к-кт съединител?
Нито ми се пее, нито ми се смее, а ми се живее
- 7BREYTON
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 15.04.2007
- Кара: Entwicklung 38
- Мечтае да кара: B12
Re: Съединител е38 740i м60б40
"Коленцето върви неприлично добре ... прегледах някой данни от независими медии и точно тази спецификация (която е извънредно рядка (1% от всички 40ки) дава по-добри данни за ускорения от 750 v12, но разбира се това не е упоменато в каталозите на БМВ поради маркетингови причини. "
Да не би да става въпрос за истински 740 i Sport?
... нали обаче има 740i Sport който е малк по различен чистият 740i - и е едва ли не най дорбрата Е38 която може да се избере.
The gas mileage difference comes from the 3:15 final drive ratio of the "i" sport vs any non-sport model. The standard ratio is 2.93:1. This means that at any given road speed (MPH) the engine speed (RPM) is higher resulting is lower mileage. This is exacerbated by the larger wheels and wider tires that create more grip but greater resistance.
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=791084
http://www.meeknet.co.uk/E38/bmw_e38_buying_guide.htm
The true Sports models have a few identifying features:
M-Parallel 18" Alloys
Shadowline / Bodycolour exterior
M Steering wheel
Anthracite headlining
S-EDC
Contour seats
The correct torque-converter and differential are difficult to check, the only definite method is to contact BMW Customer Services to obtain the original specification. However, the presence of an anthracite (black) headlining is a good visual clue as these are extremely difficult to retrofit. There are many E38's that have most of the other options that are not Sports models. Recently I looked into a method for discerning between a 740i and a 740i Sport, the following method will ensure, at least, that the correct final-drive unit is fitted:
Use OBC hidden function 8 to display KPH; set cruise to 123KPH on a level road
(the speedo will show 80MPH/128KPH as it over-reads by 4%)
Use OBC hidden function 7/2 to show RPM
A non-Sport model will show 2305 - 2310 RPM
A Sport model will show 2475 - 2480 RPM
Да не би да става въпрос за истински 740 i Sport?
... нали обаче има 740i Sport който е малк по различен чистият 740i - и е едва ли не най дорбрата Е38 която може да се избере.
The gas mileage difference comes from the 3:15 final drive ratio of the "i" sport vs any non-sport model. The standard ratio is 2.93:1. This means that at any given road speed (MPH) the engine speed (RPM) is higher resulting is lower mileage. This is exacerbated by the larger wheels and wider tires that create more grip but greater resistance.
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=791084
http://www.meeknet.co.uk/E38/bmw_e38_buying_guide.htm
The true Sports models have a few identifying features:
M-Parallel 18" Alloys
Shadowline / Bodycolour exterior
M Steering wheel
Anthracite headlining
S-EDC
Contour seats
The correct torque-converter and differential are difficult to check, the only definite method is to contact BMW Customer Services to obtain the original specification. However, the presence of an anthracite (black) headlining is a good visual clue as these are extremely difficult to retrofit. There are many E38's that have most of the other options that are not Sports models. Recently I looked into a method for discerning between a 740i and a 740i Sport, the following method will ensure, at least, that the correct final-drive unit is fitted:
Use OBC hidden function 8 to display KPH; set cruise to 123KPH on a level road
(the speedo will show 80MPH/128KPH as it over-reads by 4%)
Use OBC hidden function 7/2 to show RPM
A non-Sport model will show 2305 - 2310 RPM
A Sport model will show 2475 - 2480 RPM
Re: Съединител е38 740i м60б40
740i sport е само автоматик ... мойта е ръчка и предполагам че ще върви по-добре от този спорт.
- Beni_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 1.03.2009
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: e91 320d 163
- Мечтае да кара: f30 335d
- Детайли за колата: Черна много лъскава.
Re: Съединител е38 740i м60б40
Привет цена за съединител комплект закс
м60 б40 990лв
м62 б44 570лв
м60 б40 990лв
м62 б44 570лв
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: Съединител е38 740i м60б40
Beni_ написа:Привет цена за съединител комплект закс
м60 б40 990лв
м62 б44 570лв
Тази информация от къде е ? Че до колкото съм запознат разликата в съединителите е от вида кутии, а не моторите, съответно 5 и 6 степенна, защото са различни опашките.
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- Beni_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 1.03.2009
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: e91 320d 163
- Мечтае да кара: f30 335d
- Детайли за колата: Черна много лъскава.
Re: Съединител е38 740i м60б40
Ауто + иначе този мотор с петстепенна кутия ръчка
поне аз не съм виждал може би са мн редки екземпляри.
поне аз не съм виждал може би са мн редки екземпляри.
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: Съединител е38 740i м60б40
Beni_ написа:Ауто + иначе този мотор с петстепенна кутия ръчка
поне аз не съм виждал може би са мн редки екземпляри.
5 степенни Е38-ци няма, аз говорех за В8-ците като цяло


Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- vencenco
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 7.08.2011
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: колело с климатик
- Мечтае да кара: мотопед с климатроник
Re: Съединител е38 740i м60б40
моя съединител е 265мм и след смяната отделя много долу и е много мек,не знам защо но ми се струва че стария бе по твърд.аз смених маховик и комплект съединител стария не бе много износен но приплъзваше при по рязко подаване на газ но проблем с влизането на скоростите не сам имал
най интересното е че кутията ми е същата както на м5 е39 S6S 420G
най интересното е че кутията ми е същата както на м5 е39 S6S 420G
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: Съединител е38 740i м60б40
Възможно е съединителя ти да е една идея по мек, това зависи с какъв натяг са го пуснали от завода, доста често се среща ако преди е бил една марка а сега е друга, а за кутията я има не само на М5 а и на доста други модели, които даже не са от БМВ груп 

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани