Проблем при студен мотор 740d-2000г
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Дифашир
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Навсякаде и никаде...
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
- Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related
Re: Проблем при студен мотор 740d-2000г
на диагностика.... как иначе.Днес говорих с това момче и каза че неговия се прецакал след като ходил на автомивка.Тее мухлювци намокрили педала с вода и едната от двете платки изгоряла.Каза палехе всичко нормално,пуска спирачката тръгва и след подаване на повечко гас забива муцуната.Не можела да вдигне повече от 40км.Но при БМВ-то е по-прост педала,няма толкова електроника.На такова прилича да не кажа същото
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 15&lang=ru

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 15&lang=ru
- gangstafenoss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 2.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е38 740d
- Мечтае да кара: P1
Re: Проблем при студен мотор 740d-2000г
малко закъснял отговор ама....
Та принудих се да я закарам в М-кар,от там казаха ,че е от дебитомера - на диагностиката само тва искарвало (но като са сетя нали ги откачих тези дебитомери и нямаше разлика ) , смених го ,но ся нали няма минусови температури та всичко си е на място.Като дойде зимата сиг. пак ще берем ядове. 


\\//
- Gangsta Man
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 21.04.2012
- Местоположение: Петрич-Благоевград-София
- Пол: Мъж
- Кара: Е 38 750 IL
Re: Проблем при студен мотор 740d-2000г
Колега от кофти нафта при минусови темпеатури също може да ти прави тези мизерий.
И едно сваляне и почистване на резервоара няма да е лошо.
И едно сваляне и почистване на резервоара няма да е лошо.
- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: Проблем при студен мотор 740d-2000г
аз ли греша, но така както го описваш дебитомера ти не е в 4ас. Като го отка4иш, ако е 4итав трябва да се промени работата на мотора. Ако е заминал няма да има разлика дали е прецакан или отка4ен(както е при теб)


- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблем при студен мотор 740d-2000г
rottweiler написа:аз ли греша, но така както го описваш дебитомера ти не е в 4ас. Като го отка4иш, ако е 4итав трябва да се промени работата на мотора. Ако е заминал няма да има разлика дали е прецакан или отка4ен(както е при теб)
Обратно. Ако е развален и мотора не работи добре, защото се отчита грешно количество въздух от дебитомера. Когато го откачиш, ако е развален, мотора заработва по добре защото влиза в някакви зададени параметри. Много колеги описват точно това, че при развален дебитомер, когато го откачат, мотора работи по добре. Минус е че гори повече. Това е и един от начините за проба на дебитомера.

Re: Проблем при студен мотор 740d-2000г
Ivo_Borisov написа:rottweiler написа:аз ли греша, но така както го описваш дебитомера ти не е в 4ас. Като го отка4иш, ако е 4итав трябва да се промени работата на мотора. Ако е заминал няма да има разлика дали е прецакан или отка4ен(както е при теб)
Обратно. Ако е развален и мотора не работи добре, защото се отчита грешно количество въздух от дебитомера. Когато го откачиш, ако е развален, мотора заработва по добре защото влиза в някакви зададени параметри. Много колеги описват точно това, че при развален дебитомер, когато го откачат, мотора работи по добре. Минус е че гори повече. Това е и един от начините за проба на дебитомера.
Така е ама и не баша така. Има вариант да е развален демек да не подава инфо на ДДЕ тогава няма да има разлика кат е откачен щото вече е минал в авариен. Тъй че шофьора ще прецени най-добре как се променя работата на мотора и ще направи изводите знаейки тези подробности . Теоретично като вариант е възможно .
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани