Интересен проблем с 2.5 ТДС
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Valko777
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 16.01.2011
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е36-320, Е39 530ДА- все Touring
Интересен проблем с 2.5 ТДС
Здравейте, колеги!
От близо година карам 725 тдс, 97г. Много съм доволен от колата и всеки ден и се радвам.
Забелязах следният проблем, след цялостно обслужване и смяна на всички филтри колата, работата на двигателя се промени коренно. Започна да пали много добре-(като бензин),при ускорение не удря в кръста при надуване на турбина и по добра динамика на ниски обороти, по мека работа на мотор.. До-тук добре, но след като изминах около 500 км, добрият ефект изчезна- двигателят заработи както преди да я обслужа. Карах още около 1500 км. и пак я закарах в сервиза. Смениха ми подкачваща помпа в резервоара, изчистиха го от боклуци( бил много мръсен) и сменихме горивният филтър отново. След тази интервенция пак имах радост за няколко дни и около 300км. От сервиза ми казват ГНП че е по лесно, но аз не съм обеден в това. По принцип колата няма проблем със студен старт-цяла зима сутрин дори при -20 пали от раз, но топлото палене е след по дълго въртене.( Това обаче след смяната на филтър се оправи и си палеше по добре от който и да е друг дизел). Сервиза в който я карам е Бош Пазарджик...
Ще се радвам да ми дадете съвет къде може да е проблема.
Поздрави и предварително благодаря.
От близо година карам 725 тдс, 97г. Много съм доволен от колата и всеки ден и се радвам.
Забелязах следният проблем, след цялостно обслужване и смяна на всички филтри колата, работата на двигателя се промени коренно. Започна да пали много добре-(като бензин),при ускорение не удря в кръста при надуване на турбина и по добра динамика на ниски обороти, по мека работа на мотор.. До-тук добре, но след като изминах около 500 км, добрият ефект изчезна- двигателят заработи както преди да я обслужа. Карах още около 1500 км. и пак я закарах в сервиза. Смениха ми подкачваща помпа в резервоара, изчистиха го от боклуци( бил много мръсен) и сменихме горивният филтър отново. След тази интервенция пак имах радост за няколко дни и около 300км. От сервиза ми казват ГНП че е по лесно, но аз не съм обеден в това. По принцип колата няма проблем със студен старт-цяла зима сутрин дори при -20 пали от раз, но топлото палене е след по дълго въртене.( Това обаче след смяната на филтър се оправи и си палеше по добре от който и да е друг дизел). Сервиза в който я карам е Бош Пазарджик...
Ще се радвам да ми дадете съвет къде може да е проблема.
Поздрави и предварително благодаря.
Re: Интересен проблем с 2.5 ТДС
Не съм от разбиращите във форума, но проблемите звучат като причинени от МНОГО некачествена нафта. Пробвал ли си да зареждаш от различно място или поне да си избереш една бензиностанция и да не я сменяш (аз така правя - не че има гаранция за качеството, но все пак).
Ако след смяна на горивния филтър нещата се оправят значи:
1) Или нафтата е ужасна и има много боклуци в резервоара
2) или често караш колата на "резерва"
Гледай да има повечко нафта и не я оставяй да пресушава резервоара - поне 20-30 литра да има. От "скритото" меню можеш да видиш по колко литра имаш във всеки от двата резервоара.
Ако след смяна на горивния филтър нещата се оправят значи:
1) Или нафтата е ужасна и има много боклуци в резервоара
2) или често караш колата на "резерва"
Гледай да има повечко нафта и не я оставяй да пресушава резервоара - поне 20-30 литра да има. От "скритото" меню можеш да видиш по колко литра имаш във всеки от двата резервоара.
- Valko777
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 16.01.2011
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е36-320, Е39 530ДА- все Touring
Re: Интересен проблем с 2.5 ТДС
По принцип зареждам само от една бензиностанция на лукойл и една на еко, като не само си позволявал да правя компромис с горивото. Дори си слагам от дизел-а с добавката около 80% от зарежданията. Това което ме притеснява е,че дори след почистването на резервоара, пак се появи този проблем. Не мисля, че карам на резерва често, по принцип рядко я оставам да падне под 1/4. Но не мога да знам предишният собственик какви експерименти си е правил.
Re: Интересен проблем с 2.5 ТДС
ГНП го слагат като проблем, горе долу всички, като чуят за TDS, не винаги обаче! Ако не е пипана плочката и не тече, не е проблема в ГНП-то. Това за нафтата е вярно, аз моята не я оставям да пада под 20л. и ми върви винаги еднакво. Има един маркуч от филтъра към ГНП-то - свали го и го продухай на компресор. От гадната нафта се запушва и не върви колата.
- Valko777
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 16.01.2011
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е36-320, Е39 530ДА- все Touring
Re: Интересен проблем с 2.5 ТДС
Здравейте,
оказа се, че колата е имала инсталирана някаква система за намаляване стойността на изгорелите газове и разход на гориво.
След като се изключи всички симптоми изчезнаха.
Благодаря на всички за отговорите.
Поздрави!
оказа се, че колата е имала инсталирана някаква система за намаляване стойността на изгорелите газове и разход на гориво.

След като се изключи всички симптоми изчезнаха.
Благодаря на всички за отговорите.
Поздрави!
Re: Интересен проблем с 2.5 ТДС
Радвам се, че бързо намерихте проблема. 
И поздравления - колата изглежда много добре на снимките в другата тема! (http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=123&t=138014&p=3287698#p3287698)
С тези джанти (моята е с такива) изглежда като ТАНК! Много яко
Можеш ли да кажеш нещо повече за тази система, която сте изключили, как разбрахте за нея и къде направи промяната?

И поздравления - колата изглежда много добре на снимките в другата тема! (http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=123&t=138014&p=3287698#p3287698)
С тези джанти (моята е с такива) изглежда като ТАНК! Много яко

Можеш ли да кажеш нещо повече за тази система, която сте изключили, как разбрахте за нея и къде направи промяната?
- sambeto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: Варна/Враца/Селановци
- Пол: Мъж
- Кара: Е65 745d
- Мечтае да кара: Мотор с Кош!
- Детайли за колата: Огин!
Re: Интересен проблем с 2.5 ТДС
Тия от сервиза казаха ли да има връзка между тая система за пестене на гориво,и помпата в резервоара ?
Щото ако тая система ти прецаква тая помпа....де е Киро на кирия ?
Щото ако тая система ти прецаква тая помпа....де е Киро на кирия ?

- Valko777
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 16.01.2011
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е36-320, Е39 530ДА- все Touring
Re: Интересен проблем с 2.5 ТДС
Здравейте,
със известно закъснение, тъй като бях в движение известно време, но мисля че ще е интересно да ви покажа и малко снимки от причинителя на главоболията ми. След като премахнахме вредителя, направих и реглаж на помпата и сега наистина мога да се насладя на добрата работа на мотора.
Това е въпросната грешка на инженерната мисъл
А това е намотката, която беше закрепена на горивопровода.
Не е имало връзка между тази джаджа и помпата в резервоара. Но, както се и вижда беше вързана за ГНП-то.
Благодаря още веднъж за съветите.
@deank: Мерси за комплимента.
Поздрави!
със известно закъснение, тъй като бях в движение известно време, но мисля че ще е интересно да ви покажа и малко снимки от причинителя на главоболията ми. След като премахнахме вредителя, направих и реглаж на помпата и сега наистина мога да се насладя на добрата работа на мотора.
Това е въпросната грешка на инженерната мисъл
А това е намотката, която беше закрепена на горивопровода.
Не е имало връзка между тази джаджа и помпата в резервоара. Но, както се и вижда беше вързана за ГНП-то.
Благодаря още веднъж за съветите.
@deank: Мерси за комплимента.

Поздрави!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани