Започна реставрацията на зелената мръсница :)

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 21.11.2011
Пол: Мъж

Започна реставрацията на зелената мръсница :)

Мнение от Diegi4a » 21 Яну 2012, 1:21

Здравейте колеги поради факта че я зазимявам :) вече мисля че е време да премахна някои стари проблеми преди да излезе от бокса голямата ми мръсница 40И :) имам следните проблеми ако някои може да помогне с йнфо за нещо или някои със проблема решен и кои му го е решил ако е по сложно разбира се

1.Задните прозорци не се отварят нито отпред нито отзад като цакам копчетата чувам цъкане под пасажера
2.Ел-а на Пасажера не работи :/ работеше преди да се зазими (2 -3 месеца)
3.Централното на задните врати също не работи (и със ключа и вътре с копчето и от алармата)
4.Задните колони на вратите и на кората също не работът

Мене ми намирисва на някакъв общ проблем ако имате нещо полезно за мене благодаря ако го споделите.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 21.11.2011
Пол: Мъж

Re: Започна реставрацията на зелената мръсница :)

Мнение от Diegi4a » 22 Яну 2012, 22:48

явно няма кои да помогне за триене е темата :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 16.07.2010
Пол: Мъж
Кара: 740iA
Детайли за колата: 2000 740iA Sport

Re: Започна реставрацията на зелената мръсница :)

Мнение от victor2k » 23 Яну 2012, 1:10

За задните врати можеш да почнеш с бушон 29. Ако не е това, може да са кабелите или куплунзите във вратите
За говорителите на корите трябва да свалиш задната седалка, първо се вади дъното, а облегалката след това е на 6 болта. Кората на нещо подобно на щипки.

Почни от някъде

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: Майна Таун - Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38
Мечтае да кара: M3 E46
Детайли за колата: Individual Executive 728ILA

Re: Започна реставрацията на зелената мръсница :)

Мнение от kilikandzer-power » 23 Яну 2012, 8:14

Като за начало свали корите на вратите и виж дали отива напрежение до моторчето на ел. механизма за стъклото, същото го провери и за централното. Ако има волтаж значи всичко е клинджасало и трябва едно хубаво разглобяване, изчистване, смазване където трябва и сглобяване. За тонколоните колегата над мен е написал какво да направиш.
Изображение
На диностенда виждаш това което очакваш, но на улицата разбираш истината !

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook