Проблем при 4-литровия дизел

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 7.09.2010
Пол: Мъж

Проблем при 4-литровия дизел

Мнение от VOLODQ » 12 Юни 2011, 19:55

Вече няколко пъти се случва, когато тръгна рязко да изпреварвам и натисна педала на газта докрай в първия момент колата поема, след това забива и двигателя угасва. Компютъра нищо не изписва. Спирам, изчаквам няколко секунди и паля - тръгва без проблем.Казаха ми, че е от дюзите.Наистина имаше една проблемна, която смених с нова.Но проблема остана!
Някой имал ли е подобен проблем и знае ли каква може да причината?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Проблем при 4-литровия дизел

Мнение от anzak » 13 Юни 2011, 6:31

при 8 цилиндъра 2 дебитомера и 2 турбини причините може да са много иди на диагностика на първо време
Барай шишарката Минкеее ....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 6.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 98 325 tds M пакет touring
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...

Re: Проблем при 4-литровия дизел

Мнение от vanci88 » 14 Юни 2011, 10:43

anzak написа:при 8 цилиндъра 2 дебитомера и 2 турбини причините може да са много иди на диагностика на първо време

+1 Без диагностика трудно...
36436
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 527
Регистриран на: 1.02.2010
Местоположение: Навсякаде и никаде...
Пол: Мъж
Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related

Re: Проблем при 4-литровия дизел

Мнение от Дифашир » 14 Юни 2011, 18:50

Само няма се плашиш.На мен ми го е правила с 230 :mhihi:.Грешката която е записала трябва да е гаснене при високи обороти или нещо такова,но не пише защо!При мен това се случва само като и издрънчат камбанките.Съвета ми е да си смениш горивния филтър с качествен препоръчвам MANN и въздушните.Също така да се сменят от 5000-7000км. за горивния и не повече 10К за въздушните,и няма да се учудваш защото съм отварял филтър на 7К и няма да ти казва за какви чернилки става въпрос вътре,като се има предвид че навтата е от Лукойл предимно и се цеди преди да се налее.Направи това,изчисти грешките и трябва да пее :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 527
Регистриран на: 1.02.2010
Местоположение: Навсякаде и никаде...
Пол: Мъж
Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related

Re: Проблем при 4-литровия дизел

Мнение от Дифашир » 28 Юни 2011, 22:51

Какво стана с тая "бангия" оправи ли се ...... :roll:

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook