Моля за съвет...
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- IL\M
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 28.10.2009
- Местоположение: Варна.. ;)
- Кара: e38 750 IL
Моля за съвет...
Колеги имам следният проблем......, всеки път при първо палене след около 20-30 минути престой, колата пали трудно (върти около 3-4 секунди). Всяко следващо палене е безпроблемно....., оказа се че помпата губи налягане след по-дълъг престой. Разгледахме бушоните (почистихме всичко), маркучите са здрави (не мирише на бензин), на диагностика нищо не излиза.....Къде може да е проблема? ...Да купувам ли нова бензинова попа? (имайки в предвид, че с тази нямам никакви проблеми след.....трудното стартиране??!)
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: Моля за съвет...
провери всички маркучи и скоби, тези при мотора, под колата и в резервоара от помпата.
ако няма проблем там наи-вероятно клапана на помпата или регулатора на налягане на рейката (рейките) не знам как е при М70/2
ако няма проблем там наи-вероятно клапана на помпата или регулатора на налягане на рейката (рейките) не знам как е при М70/2

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- dido shumen
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 26.03.2008
- Местоположение: shumen BG
- Пол: Мъж
- Кара: 740IA
- Детайли за колата: httphttp://www.vbox7.com/play:f2127efb: ... id=3123239
Re: Моля за съвет...
Привет колега,и аз имам такъв проблем само че при топъл двигател.Студен пали няма проблем,но топъл пали от третият път.Голям срам,спирам пред заведение и чакам добре да се охлади.Май ще се окаже температурен датчик,само него не съм сменил.
- Дифашир
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Навсякаде и никаде...
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
- Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related
Re: Моля за съвет...
и аз имах проблем с паленето при топъл двигател.отначало си палеше с повечко въртене,после още повече от втория път,после от третия,имам предвид почвам да въртя и аха да запали и неще,продалжавам да въртя и същото,усеща се че пали ама не и чак третия път захапва едва едва,може би около 5,6 секунди.бях луднал дюзи да гледам,горивото ли си истърва,акумулатора нов и какво ли не,в Пловдив ходих при тее найси кар вземаха пари за няма нищо,казаха че тоя мотор палел така,те не били виждали на е38 но на е65 виждали и така палел трудно и било нормално и не изписвал грешка значи всичко е ок,а грешката се записвала ако не запали до 7-та секунда.начи тя палеше на 5-тата искам да засечете по часовник колко време е това,тоо стартер се зачервява,както каза един колега ''явно много мясам на балък''.после започна да го прави и студена,докато един ден не реших да си сменя горивния филтър и край,повече не запали.по примцип на на електромоторите било то стартери или бормашини и каквото и да е да си почива 3 пъти повече от колкото е работил,или ако въртя 10 сек. поне 30 трябва да си почива и уж го вардех докато не отказа на цяло.свалихме го и един пич го отвори и ротора си беше заминал но не от сега,бил си тръгнал.ремоттира го и сега от четвърт пали да не и е уроки.а работата била че трябвало да има обороти да прочете датчика и чак тогава,а той никога не беше правил тези обороти преди,ама като не съм виждал друго м67 да сръвня от къде да знам...
- IL\M
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 28.10.2009
- Местоположение: Варна.. ;)
- Кара: e38 750 IL
Re: Моля за съвет...
При мен проблема се оправи след като смених помпата, регулатора и горивния филтър. Също така и малка профилактика и почивстване на всичко, което е лесно достъпно. 

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани