Моля за съвет...

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 28.10.2009
Местоположение: Варна.. ;)
Кара: e38 750 IL

Моля за съвет...

Мнение от IL\M » 29 Ное 2010, 16:52

Колеги имам следният проблем......, всеки път при първо палене след около 20-30 минути престой, колата пали трудно (върти около 3-4 секунди). Всяко следващо палене е безпроблемно....., оказа се че помпата губи налягане след по-дълъг престой. Разгледахме бушоните (почистихме всичко), маркучите са здрави (не мирише на бензин), на диагностика нищо не излиза.....Къде може да е проблема? ...Да купувам ли нова бензинова попа? (имайки в предвид, че с тази нямам никакви проблеми след.....трудното стартиране??!)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Re: Моля за съвет...

Мнение от Stanchev » 30 Ное 2010, 0:22

провери всички маркучи и скоби, тези при мотора, под колата и в резервоара от помпата.
ако няма проблем там наи-вероятно клапана на помпата или регулатора на налягане на рейката (рейките) не знам как е при М70/2
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Моля за съвет...

Мнение от cod-cdbp » 30 Ное 2010, 21:17

Тя не е ли с две помпи тая кола :roll:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 26.03.2008
Местоположение: shumen BG
Пол: Мъж
Кара: 740IA
Детайли за колата: httphttp://www.vbox7.com/play:f2127efb: ... id=3123239

Re: Моля за съвет...

Мнение от dido shumen » 20 Фев 2011, 20:30

Привет колега,и аз имам такъв проблем само че при топъл двигател.Студен пали няма проблем,но топъл пали от третият път.Голям срам,спирам пред заведение и чакам добре да се охлади.Май ще се окаже температурен датчик,само него не съм сменил.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 527
Регистриран на: 1.02.2010
Местоположение: Навсякаде и никаде...
Пол: Мъж
Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related

Re: Моля за съвет...

Мнение от Дифашир » 20 Фев 2011, 23:39

и аз имах проблем с паленето при топъл двигател.отначало си палеше с повечко въртене,после още повече от втория път,после от третия,имам предвид почвам да въртя и аха да запали и неще,продалжавам да въртя и същото,усеща се че пали ама не и чак третия път захапва едва едва,може би около 5,6 секунди.бях луднал дюзи да гледам,горивото ли си истърва,акумулатора нов и какво ли не,в Пловдив ходих при тее найси кар вземаха пари за няма нищо,казаха че тоя мотор палел така,те не били виждали на е38 но на е65 виждали и така палел трудно и било нормално и не изписвал грешка значи всичко е ок,а грешката се записвала ако не запали до 7-та секунда.начи тя палеше на 5-тата искам да засечете по часовник колко време е това,тоо стартер се зачервява,както каза един колега ''явно много мясам на балък''.после започна да го прави и студена,докато един ден не реших да си сменя горивния филтър и край,повече не запали.по примцип на на електромоторите било то стартери или бормашини и каквото и да е да си почива 3 пъти повече от колкото е работил,или ако въртя 10 сек. поне 30 трябва да си почива и уж го вардех докато не отказа на цяло.свалихме го и един пич го отвори и ротора си беше заминал но не от сега,бил си тръгнал.ремоттира го и сега от четвърт пали да не и е уроки.а работата била че трябвало да има обороти да прочете датчика и чак тогава,а той никога не беше правил тези обороти преди,ама като не съм виждал друго м67 да сръвня от къде да знам...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 28.10.2009
Местоположение: Варна.. ;)
Кара: e38 750 IL

Re: Моля за съвет...

Мнение от IL\M » 21 Фев 2011, 12:08

При мен проблема се оправи след като смених помпата, регулатора и горивния филтър. Също така и малка профилактика и почивстване на всичко, което е лесно достъпно. :)

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook