Проблем с работата на М60Б30

7-ма серия ('88 - '94)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 27.10.2012
Местоположение: Стара Загора
Кара: E32 740 V8 manual
Мечтае да кара: E38 Alpina B12 6.0

Re: Проблем с работата на М60Б30

Мнение от Dj Ivo » 08 Юли 2013, 23:03

Това е снимка на колега от форума.При мен това бежавото липсва и му висят 3-те кабелчета.На неговата помпа отгоре където излиза маркуча, има още някакъв клапан, на моята това също липсва....май май много липси станаха по тази кола :lol:
Доколкото знам от обявата на колегата салона вече го е продал.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблем с работата на М60Б30

Мнение от cod-cdbp » 08 Юли 2013, 23:09

Dj Ivo написа:Това е снимка на колега от форума.При мен това бежавото липсва и му висят 3-те кабелчета.На неговата помпа отгоре където излиза маркуча, има още някакъв клапан, на моята това също липсва....май май много липси станаха по тази кола :lol:
Доколкото знам от обявата на колегата салона вече го е продал.


Ясноооо, значи положението е адски тъжно.
Освен да търсиш нивомер, и да си купиш останалите липсващи елементи, друго не ми идва на акъла.
Aпропо - има два типа нивомери, да внимаваш какво взимаш.
- 81L-90L/275MM
- 91L-102L/295MM
Въпреки че все си мисля че подлежат на тунинг. 8)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 27.10.2012
Местоположение: Стара Загора
Кара: E32 740 V8 manual
Мечтае да кара: E38 Alpina B12 6.0

Re: Проблем с работата на М60Б30

Мнение от Dj Ivo » 09 Юли 2013, 9:15

Ем мойта е с 90 литров резервоар,предполагам че ще е първия подплавък :D ама тва сега не е толкова важно.По важни са другите проблеми.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблем с работата на М60Б30

Мнение от cod-cdbp » 09 Юли 2013, 9:25

Dj Ivo написа:Ем мойта е с 90 литров резервоар,предполагам че ще е първия подплавък :D ама тва сега не е толкова важно.По важни са другите проблеми.


Кое те прави толкова сигурен в тезата ти ? :roll:
Другите проблеми са свързани до колкото виждам.
Личния ми съвет е да не миеш дюзите на ултразвук, по-добре високи обороти и добавка - Бардал или Дезолит.
От личните ми вкусове - спирт за горене също добре дейтства. (тук ще се обадят разни хора да роптаят) След няколко курса смяната на бензиновия филтър е задължителна, защото разтваря и протака към филтъра по гъстите мазньочи. Също и се свързва с водата и я изгаря с бензина. И вдига октана де :mhihi:
Със спирта досега съм доволен, особено когато колата е стояла дълго, но карането в обороти поне 10-20км, е задължително. После колата се чувства по-свободна и по-лека.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 27.10.2012
Местоположение: Стара Загора
Кара: E32 740 V8 manual
Мечтае да кара: E38 Alpina B12 6.0

Re: Проблем с работата на М60Б30

Мнение от Dj Ivo » 09 Юли 2013, 11:46

Аз дюзите преди няколко месеца ги чистих в ултразвукова вана със спирт за горене,и излезна доста мизерия от тях,но определено ще има и разтривка по магистралата скоро време :lol:
Добавка в резервоара не мисля да слагам че вчера при наливането на такава в гумения маркуч когато пробвах дюзите,той направо се кашна :lol:

Има от къде да взема такъв подплавък за проба и ще споделя резултата тези дни.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 648
Регистриран на: 21.09.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Бмв
Мечтае да кара: Памела Андерсен
Детайли за колата: Поръчкова с фул екстри

Re: Проблем с работата на М60Б30

Мнение от dobromir » 10 Юли 2013, 7:44

Колега ти да не би да имаш Една сива е32ка беше Сливенска ? преди година ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблем с работата на М60Б30

Мнение от cod-cdbp » 10 Юли 2013, 10:02

Dj Ivo написа:Аз дюзите преди няколко месеца ги чистих в ултразвукова вана със спирт за горене,и излезна доста мизерия от тях,но определено ще има и разтривка по магистралата скоро време :lol:
Добавка в резервоара не мисля да слагам че вчера при наливането на такава в гумения маркуч когато пробвах дюзите,той направо се кашна :lol:

Има от къде да взема такъв подплавък за проба и ще споделя резултата тези дни.


Сменяй всички бензинови маркучи, като от това НЕ ПЕСТИ НИТО СТОТИНКА. Просто взимаш най-скъпите възможни.
Иначе и в двата варианта може да има изключително летални последствия, които можеш да избегнеш с минимална инвестиция.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 27.10.2012
Местоположение: Стара Загора
Кара: E32 740 V8 manual
Мечтае да кара: E38 Alpina B12 6.0

Re: Проблем с работата на М60Б30

Мнение от Dj Ivo » 10 Юли 2013, 10:41

dobromir написа:Колега ти да не би да имаш Една сива е32ка беше Сливенска ? преди година ?



Не колега ,не взех тази Сливенската а една бяла Хасковска беше излязла много за мъничко в мобилето и аз я налазих :lol:

Ти в Бс не спираш ли до Мак Доналдс?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 648
Регистриран на: 21.09.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Бмв
Мечтае да кара: Памела Андерсен
Детайли за колата: Поръчкова с фул екстри

Re: Проблем с работата на М60Б30

Мнение от dobromir » 10 Юли 2013, 15:43

Да Там спирам . Аз помислих че си взел Сливенската е32 ка и се очудих че мотора и прави така ..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 27.10.2012
Местоположение: Стара Загора
Кара: E32 740 V8 manual
Мечтае да кара: E38 Alpina B12 6.0

Re: Проблем с работата на М60Б30

Мнение от Dj Ivo » 12 Юли 2013, 22:08

cod-cdbp написа:... НЕ ПЕСТИ НИТО СТОТИНКА.



Колега, с тая кола и с това НЕ пестене на стотинки вече 4 месеца забравих какво беше това заплата :lol:


Та по темата,взех си цяла помпа от един приятел с подлавъка (не знам кой от двата модела е) и с капака, пълен комплект от е32 735.Помпата има и това допълнителното външно клапанче като това на снимката което показах преди няколко поста.
Резултата: пак пали трудно топла, помпата е по-тиха от старата (която уж беше нова),върви една идея по-добре от 1000 до 2000 оборота и след 5000 до прекъсвач.Сега нивомера ми показва....ту свети резервата, ту след някой завой показва 20 литра, по някое време пак резерва и те така :lol:

Интересно че след почистването на "пишока" който обтяга веригата не съм чувал тракането и.
Мотора все още работи леко нестабилно и се сетих че, единствения датчик който не съм мерил е този за температурата на водата,може ли той да има общо с трудното палене на загрял двигател?

Имам проблеми и с климатроника,подкарах го да работи но не си управлява правилно клапите,някой поназнайва ли ги тях?


Поздрави :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблем с работата на М60Б30

Мнение от cod-cdbp » 12 Юли 2013, 23:55

Само в ауспусите не съм им бръкнал на тия коли :mhihi: :mhihi: :mhihi:
- Казах ти вече - сложи клапан за обратна нафта, на връщащото гориво, за да държи налягане в рейката. Даже обясних конкретно защо.
- Претрисането - обслужи ли оплътненията на всмукателите, защото те са решаващи за плавната работа на мотора. И не говоря за мацане със силикон.
- Поплавъка има ли някакви пробойни пукнатини и тн? Питам, защото принципно той си има негов си "съд", който служи за буфер, когато се мандахерца горивото. Освен това под 20-30л в резервоара не разчитай на точно отчитане, и това по принцип, не само когато уреда не работи.
- Климатроника - трошат се държачите на актуаторите, който са достъпни след като се смъкне таблото. Пускал съм тема в Е34 раздела, кое как. Принципно - най-добре цялото тяло долу, за обслужване, защото на тези години - я камилата я камиларя - боклуци, гняз, и тн. После и парното е приятно, и регулацията е плавна, и г/д всичко работи. До тук само с врътката на средните духалки не съм се преборил успешно, но там поне няма кой знае какво разглабяне.


ПС Пари скоро няма да видиш покрай тая хала, ама пък кефя е един път в живота. :angel: :angel: :angel:
И не знам защо, други модели не ми дават това усещане - хем комфорт, хем диващина и спорт. :bowdown: :bowdown: :bowdown:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 27.10.2012
Местоположение: Стара Загора
Кара: E32 740 V8 manual
Мечтае да кара: E38 Alpina B12 6.0

Re: Проблем с работата на М60Б30

Мнение от Dj Ivo » 13 Юли 2013, 15:52

Добрее....ще намеря някакъв клапан за да пробвам какво ще стане.
Уплътненията на смукателите са сменени с нови, споменах го няколко пъти.
Сега за подплавъка, на този който взех за проба му е счупен пишока който стърчи от буфера с церпентината (ето снимка от нета за да стане ясно за кое говоря- http://imgc.classistatic.com/cps/blnc/1 ... 90_20.jpeg ), и най вероятно това бърка работата му.Сега това има на хоризонта с това ще върви, някой ден ще намеря друг здрав и ще го сменя :D

За климатроника, темата която беше пуснал в Е34 раздела я прочетох внимателно и след това свалих таблото. Всички държачи на моторчетата са здрави и от време на време всичките се движат ако упралението ги накара де :D Сега прави следното нещо ,ако го включа да духа към краката няма проблем духа само там, но като го включа на Auto или на другия режим (долу в краката,към просореца и към пасажерите) духа само от духалките към пътниците.Смених управлението отпред което е под радиото,да видя дали не е от него ама не е.Възможно ли е да е от "ножа" този проблем?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблем с работата на М60Б30

Мнение от cod-cdbp » 13 Юли 2013, 16:43

То това управление, няма много общо с баш управлението което е между ламарината и тялото на климатроника ;)
Демек по-скоро към него се ориентирай :yes:
Ножа контролира само вентилатора и нищо друго ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Re: Проблем с работата на М60Б30

Мнение от super_bojo » 15 Юли 2013, 10:22

cod-cdbp написа:- Казах ти вече - сложи клапан за обратна нафта, на връщащото гориво, за да държи налягане в рейката.

Колега не те разбрах , този клапан на отсега от рейката към резвоара ли се слага или на отсега помпа-рейка .Нещо не чаткам как би дейатвал еднопосочен клапан ако се постави след рейката ? Би ли пояснил , ще съм ти благодарен .
Последна промяна super_bojo на 20 Юли 2013, 21:19, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 27.10.2012
Местоположение: Стара Загора
Кара: E32 740 V8 manual
Мечтае да кара: E38 Alpina B12 6.0

Re: Проблем с работата на М60Б30

Мнение от Dj Ivo » 17 Юли 2013, 11:15

Малко развитие по темата,
свалих малкия картер за да видя какво става с маслената помпа.Имаше не малко боклуци натъпкани в цедката.Свалих помпата разглобих я, измих хубаво цедката и я сглобих сега качва масло нормално ,не чакам по 5 секунди докато изгасне лампата на таблото :lol:

Другия проблем с ланбда сондата обаче си остана.Дава грешка- Ламбда сонда 2 свързване към маса и край неще и неще да проработи.Едната от буксите отдолу на които се включват сондите е била сменяна със друга която на външен вид е същата но двата пина които идват от компа са им разменени местата (жълт и черен кабел).Отворих ауто датата и проследих кабел по кабел пинче по пинче така както го дават там направих всичко както трябва и пак същата работа.Отворих и компа да видя какво става вътре.Уж всичко е перфектно, и ми направи впечатление че от двете сонди сигналите отиват в два коренно различни чипа ....но естествено номерата по чиповете не отговарят на действителността и не мога да разбера какви са чиповете или някакъв PDF или изобщо някаква информация за да знам как да ги измеря.

Засега оставам на варианта да намеря друг комп да пробвам дали ще тръгне тъпата сонда или не :help:

ПредишнаСледваща

Назад към Е32

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook