М30Б30 шум в мотора

7-ма серия ('88 - '94)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 27.07.2010
Пол: Мъж
Кара: лимузина

М30Б30 шум в мотора

Мнение от bat_gosho » 27 Фев 2013, 16:17

Харесах една 7ца с м30б30 мотор,но проблема е че при работа мотора трака подобно на тракането на повдигачи (м30 знам че е без повдигачи).Няма вибрации или неравномерна работа.Някъде четох за тези мотори че при употреба на неподходящо масло може да се увреди вала,дали се касае за нещо такова.Ако само вала се смени дали ще се реши проблема или по-добре да не си докарвам главоболия?Благодаря на отзовалите се :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 2.12.2012
Пол: Мъж
Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ

Re: М30Б30 шум в мотора

Мнение от amgpower » 28 Фев 2013, 17:56

Здравей колега.Проблема на автомобила по всяка вероятност е износена/и гърбица/и на разпределителния вал.Може да се оберат луфтовете на кобилиците и шума да намалее,но аз съм го правил това упражнение
и след известно време старата песен.Вал нов да намериш трудно.Аз специално така и неможах да намеря вал и се отказах от това да отстраня проблема,след това продадох автомобила.Ако можеш да си намериш вал и евентуално кобилици проблема ти е решен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 28.10.2008

Re: М30Б30 шум в мотора

Мнение от HowDouWantit » 05 Апр 2013, 23:52

В завода в гр. Първомай не правеха ли точно разпределителни валове по оригиналния?

Разпитай там как е положението!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 9.05.2010
Местоположение: Las Vegas
Пол: Мъж
Кара: BMW E32 735i '91

Re: М30Б30 шум в мотора

Мнение от milchoni » 08 Апр 2013, 10:09

Здравей колега,
относно посочения двигател имам дългогодишни впечатления и известен опит. За да е меродавно мнението е необходимо да се свали капака на клапаните / само се маха дебитомера и гофрето/ и целия разпределителен вал говори сам за себе си. Не съм попадал лично аз на износен разпределителен вал от тези мотори въпреки че са дърти. Характерното е, че хлабината на изпускателните и всмукателните клапани при М30В30 и М30В35 е 0,30мм. Възможно е да е малко по-голяма и в комбинация със старо масло на загрял двигател да трака доста. Реглажа на клапаните е детска играчка и се прави на студено за 40-50 минути. Ако има нещо по разпределителните валове имам доста ще ти дам един. А и каквото излезе по двигателя питай ще ти помогна и не само с думи. Дърти но здрави. Поздрави Милчев.
BMW E32 735i '91

Назад към Е32

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook