Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

7-ма серия ('88 - '94)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 648
Регистриран на: 21.09.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Бмв
Мечтае да кара: Памела Андерсен
Детайли за колата: Поръчкова с фул екстри

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от dobromir » 10 Апр 2012, 4:31

Не си играхме да сменяме четките, а напрво цялото блокче с четките . Но след като откачих акумулатора се оправи не свети лампата за акумулатора и тоците си се върнаха станаха пак силни но оборотите ги държи 500 точно , не съм мерил колко зарежда но ще проверя и ремъкът е опънат :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 13.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Както трябва !
Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от kespanok » 07 Май 2012, 11:26

Здравейте,


Бях написал че съм отстранил проблема с грешката EML, но сега от както се затопли времето отново започна да ми я прави. Двата дросела са идеално почистени, но проблема с левият( зад волана ) остана. Като дам на контакт и колата прави Check той не помръдва и съответно не изчезва и EML. След 10тина пъти на контакт се оправя. Започвам да мисля или че нещо не съм догледал като съм го разглобявал или че грешката идва от компютъра ?


Също така разбрах че радиатора ми ( водният ) е идентичен с 524 автоматик, което би било добре, дали някой си има на представа ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от cod-cdbp » 07 Май 2012, 11:46

Страница 9 - точно този момент е важен ;)
http://www.e38.org/e32/e32_throttle_body_cleaning.pdf

За водния радиатор - съмнява ме да е като на 524ТД, и то силно, защото моя визуално е същия, а в същото време на 740 е още по-голям,но съмнява ме на 750 радиатора да е по-малък от този на 740 ;)
Иначе - купувай читави радиатори, защото са жизнено важни за моторетката, доста топлина бълват тия мотори.

А като иде реч за топлина и подобните, ето нещо, което също е важно да се погледне на тези години:
http://twrite.org/shogunnew/fixes/electricalpower.html#Replace_charging_cable_between_
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 13.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Както трябва !
Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от kespanok » 07 Май 2012, 12:04

Като гледам съм изпълнил всичко както е показано, отделно натегнах и крачетата които комуникират с пистите, четките бяха идеални, сложил съм и малко грес на втулките.... не виждам причина да е от това. Същото го направих и на другият дросел, а с него нямам проблем.

Преди малко отидох да пробвам пак да запаля без тази грешка. сетих се и помолих да ми дават на контакт докато ръчно съм мръднал въпростният дросел леко нагоре, веднага като се даде на контакт дросела цъкна и грешката изчезна. Това ме навежда на мисълта че може да е от пистите. като дросела е затворен напълно и да не контактуват добре. Ще пробвам пак като направи грешката и ще пиша.


Отностно радиатора, говорих с един колега с 850 и той ми каза че си е сменил неговият с радиатор от 524 и ставало без проблеми, дори го видях наживо.....


Отностно кабела, мисля че го гледах и е доста добре моят, но ще погледна пак.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от cod-cdbp » 07 Май 2012, 21:33

kespanok написа:Като гледам съм изпълнил всичко както е показано, отделно натегнах и крачетата които комуникират с пистите, четките бяха идеални, сложил съм и малко грес на втулките.... не виждам причина да е от това. Същото го направих и на другият дросел, а с него нямам проблем.

Преди малко отидох да пробвам пак да запаля без тази грешка. сетих се и помолих да ми дават на контакт докато ръчно съм мръднал въпростният дросел леко нагоре, веднага като се даде на контакт дросела цъкна и грешката изчезна. Това ме навежда на мисълта че може да е от пистите. като дросела е затворен напълно и да не контактуват добре. Ще пробвам пак като направи грешката и ще пиша.


Отностно радиатора, говорих с един колега с 850 и той ми каза че си е сменил неговият с радиатор от 524 и ставало без проблеми, дори го видях наживо.....


Отностно кабела, мисля че го гледах и е доста добре моят, но ще погледна пак.


Да може да си натегнал четеца, но все пак в крайни положения да не е хубав контакта, моето лично мнение е че си трябва каране. Тези дни карам едно 535 което си стои просто в гаража, по цяла зима и се изкарва рядко, след 2000км е съвсем друга кола, като усещане и поведение, така че карай, вярно скъпичко стъпва, но си е нужно. Една кола се плаши най-много от стоене, това и моя майстор ми го повтаря.

За кабела - гледа се само като се демонтира, защото е в тръба, и реално няма шанс да видиш какво се случва в нея, така че моя съвет е директно да го сменяш с подходяща алтернатива - както е видно от линка, който дадох, изработката е съвсем проста и достъпна за всеки. Моят такъв кабел, на около 6-700к км, монтиран на М30 мотора изглеждаше прилично, но все пак го слагам под съмнение и ще бъде подменен, въпреки че не е толкова термално натоварен от изходящи колектори и тн ;)

За радиатора, вземи в предвид не само челните размери и площ, но и самата дебелина, тя също играе важна роля, защото ако оригиналния е по-дебел, реално имаш по-голяма площ за охлаждане :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 13.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Както трябва !
Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от kespanok » 07 Май 2012, 21:39

За карането си страшно прав, имал съм много коли които все си ги купувам за удоволствие и за всички важи това правило.


Радиатора ще го махна като имам време и ще пробвам да изолирам някойя секция, теча е малък а дори последният път като я карах и то не леко, грам не протече ( има и каша в системата ).


Извън темата : За първа година ходих на събора, търсих да видя поне 1 като мойта дори да не е с 12 цилиндров двигател, но нищо.... Дори не видях за 2та дена такава седмица. Единствено се запознах с едно момче с 850 и от него почерпих информацията за радиатора.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от cod-cdbp » 08 Май 2012, 1:07

kespanok написа:За карането си страшно прав, имал съм много коли които все си ги купувам за удоволствие и за всички важи това правило.


Радиатора ще го махна като имам време и ще пробвам да изолирам някойя секция, теча е малък а дори последният път като я карах и то не леко, грам не протече ( има и каша в системата ).


Извън темата : За първа година ходих на събора, търсих да видя поне 1 като мойта дори да не е с 12 цилиндров двигател, но нищо.... Дори не видях за 2та дена такава седмица. Единствено се запознах с едно момче с 850 и от него почерпих информацията за радиатора.


Като изкарам моята, ще ти дойда на гости да си хортуваме ;)
Това с изолиранего на секциите също не съм му фен, а сега се сетих, че ми стои един радиатор от моята 35-ца, мисля че ще стане магарията.
Колкото и грубичко да звучи, в един форум един японец, с 750 highline, Алпина Б12 и разни други такива красоти в гаража го беше написал най-точно - колкото и пари да наливате по В12-ките, винаги си заслужава, така че не пестете. :smoke:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 13.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Както трябва !
Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от kespanok » 08 Май 2012, 10:33

Прав е човека :)


Ще се радвам да дойдеш да се видиме някой път :)

Аз мисля че ти си я виждал колата, съдейки по това че имаш сниммки с нея, ако не се лъжа в галерията за е32 ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от cod-cdbp » 08 Май 2012, 13:36

kespanok написа:Прав е човека :)


Ще се радвам да дойдеш да се видиме някой път :)

Аз мисля че ти си я виждал колата, съдейки по това че имаш сниммки с нея, ако не се лъжа в галерията за е32 ?


Даже малко съм я подкарвал, хубава машина е :smoke:
А също така - смени ли сферите на нивомата?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 13.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Както трябва !
Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от kespanok » 08 Май 2012, 13:58

Доста неща оправих от които най-важното автомата - взех я без никакво масло поради причината - развит щутцер.... Подредих кабели и други неща по двигателя, дроселите оправих, задни гуми сменях, масла,махнах катализаторите, Регулатор на бензин, почистване на дистрибуторите, филтри с к&n, и още....


Останаха :

1.Сферите, че с новите гуми ( 275 ) ми закача много и вози като каруца
2.Airbag - откачих волана докато беше на контакт :banghead:
3.Радиатора, но май ще кретам засега така
4.Предни гуми
5.Да сложа резонатори че след 2500 оборота ми дрънка.
5. И нещо за което незнам писъл ли съм - като натисна копчето за блокажите ми светка акумулатора ( като отечка е ) работи си но незнам защо така става ?


Както и да го погледнеш - само смуче пари и то по - много.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 648
Регистриран на: 21.09.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Бмв
Мечтае да кара: Памела Андерсен
Детайли за колата: Поръчкова с фул екстри

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от dobromir » 08 Май 2012, 17:43

Колега сега започват нещата не се притеснявай иаз така като тебе маса пари мотори кутии окачване , стартери динама и все излизат през 2 месеца нови неща но аз я карам много колата нз колко я караш ти но аз по 3000 4000 км на месец :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 13.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Както трябва !
Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от kespanok » 11 Май 2012, 19:43

Малко информация от днеска.

Отидох да запаля колата. Давам на контакт и както обикновенно "EML". Давах на контакт над 30 пъти и все едно и също. Накрая се сетих нещо - реших да разменя 2та компютъра, и да видя дали няма грешката с единият дросел да се прехвърли от другата страна ( така щях да съм сигурен че проблема е в компютъра. ) Не съм махал акумулатора, но като извадих куплонзите на компютрите и явно са се изчистили от грешки. Дадох на контакт и колата веднага запали без да ми прави грешката.


Сега ще я покарам с разменени компютри и ако пак направи грешката би трябвало да е на другият дросел. Тогава ще се окаже че е компютъра.

Ще ви давам отново информация, може пък да има други колеги със сищият проблем.



Поздрави.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 13.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Както трябва !
Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от kespanok » 03 Юни 2012, 17:22

Здравейте,


Последен ъпдеит за развитието на мойте проблеми.

Свалих компютъра, отворих го и се оказа че е правен нещо. Имаше една не добре споена жица според мен, оправих ги всичките и мисля че се оправи и проблема. Минах и 100 км вчера и днеска и не ми е направила проблем.

Сега радиатора е на дневен ред, че тече, но не е фатално и може да се кара и така.

Само за информация : Нормално каране и от време на време някое завъртане ми изгори 80лв за 100км в София през Събота и Неделя :driving:



Искам да попитам дали имат шпер тези коли от завода, защото я позавъртях нарочно и направо запалих едната гума, което ме кара да мисля че няма или си е заминал ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от cod-cdbp » 03 Юни 2012, 20:20

По спомен имаше, за повече инфо я качи на подемник ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 13.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Както трябва !
Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera

Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)

Мнение от kespanok » 10 Юли 2012, 11:43

Здравейте,

В Петък смених радиатора на колата с такъв на BNR. Направиха ми и отстъпка защото съм бил от форума :lalala: Тествах я на най-голямата жега в Неделя към 14:00 :) Всичко е наред.


Сега остана проблема с окачването ( задното ), вози ми твърдо и като влезна с лек дрифт в завой ми закачат гумите.... мисля да сменя сферите - предложения ?

ПредишнаСледваща

Назад към Е32

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook