Надлъгването през зимата във Ф1

Formula 1, AMLS и всички други прояви.

Модератор: Sharo

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Надлъгването през зимата във Ф1

Мнение от madpetio » 14 Ное 2002, 9:26

Страстите около промените в правилника на Формула 1 стихнаха и отборите се готвят за първите зимни тестове. В тях ще си проличи дали прогресът на старите вече болиди е налице и какво трябва да се коригира. Не на последно място новите пилоти трябва да свикнат с колите. Най-куриозното е, че по време на тестовете всеки тим крие информация от другите. Затова те хем трябва да изпробват своите нови болиди, хем да не покажат всичко. Така надхитрянето започва от декември. Ето и кой къде е планирал да провежда изпитания.

Ферари

Скудерията много сериозно работи над новия си болид, най-вече във въздушния тунел. Продължават изпитанията на новите мотори, като още не е направен изборът между двигателя с ъгъл между цилиндрите повече от 114 градуса и модификацията на сегашния агрегат, използван от Ферари през 2002 г. Новата кола ще бъде представена през февруари и затова тимът предпочита тестове на два фронта. Шумахер и Баричело ще карат в Испания. Първоначално на 26 ноември те ще тестват гуми в Барселона, а след това постоянно ще се местят до “Херес” и обратно. Тестпилотът Лука Бадоер през това време на “Фиорано” и “Муджело” ще изпробва механични и електронни компоненти по новия болид.

БМВ Уилямс

Близката цел на тима е да приобщи към редиците си новите изпитатели Джорджо Пантано и Витантонио Луизи. Двамата тест пилоти трябва да свикнат c мощните коли и затова имат на разположение 5 дни на трасето във Валенсия. По-късно в изпитанията ще се присъединят Ралф Шумахер, Монтоя и Марк Жене. Програмата предвижда и по-сериозни натоварвания за новия мотор на БМВ Р83V10, с който са изминати едва 1289 км. Това е двигателят, който работи в режим с над 19 000 оборота. Изпитанията ще продължат от 3 до 5 декември в Барселона, когато зад волана на Уилямс ще бъде Нико Розберг - син на световния шампион от 1982 година Кеке Розберг.

Макларън Мерцедес

Сребърните стрели и Рон Денис понесоха доста разочарования през изминалия сезон и затова на 26 ноември Макларън ще изпробва ревизирана трансмисия и новото задно окачване на МР 4/17 във Валенсия. Това е модификацията, която ще бъде монтирана в болида МР4/17D за старта в Австралия. Втората кола изпитва Алекс Вурц от 26 до 28 ноември на “Херес”. През декември има две сесии: едната е от 3-и до 5-и в Барселона, а втората от 12-и до 14-и отново на “Херес”.

Рено

Изпитанията започват с подобрената версия на тазгодишния болид, който ще се изпробва във Валенсия на 26-28 ноември, последван от подобен в Барселона - 3-5 декември. Части от окачването и електрониката, както и някои нови елементи от шасито на новия болид ще бъдат изпитани от Фернандо Алонсо и Ярно Трули. Това е и последната репетиция, преди да се покаже колата за 2003 г. R203 през януари.

Заубер

Швейцарският отбор ще получи двигателя Ферари 051 едва в средата на януари, което бави сериозните тестове на тима на Петер Заубер. Затова на първите три зимни сесии ще се изпробват гуми и част от новата аеродинамика и електроника. БАР, Минарди, Джордан и Тойота имат същите притеснения. За да не се разберат някои от изненадите за следващия сезон, по-голямата част от изпитанията е в лабораториите и чрез компютърна симулация. Това обаче не е достатъчно, защото истинските натоварвания не могат да бъдат заместени. Шефовете на отбори недоволстват, но се готвят за промените, които планира ФИА за използването на един двигател през целия уикенд от 2004 г.




Изображение


`86 BMW 316i

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 6.11.2002
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: по хубави пътища

отг::Надлъгването през зимата във Ф1

Мнение от ФЕРАРИСТ » 16 Ное 2002, 20:01

Това с ъгъла между цилиндрите на двг на Ферари нещо много нереалистично ми се вижда.
От доста време насам ъгъла им не е бил повече от 100 градуса, а Мартинели обяви за всеобщо учудване че ъгълът ще намаля, а не да расте....

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 22 Ное 2002, 10:55

Така е и на мен още не ми е ясно какво става :wink:
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

Назад към BMW и моторните спортове

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook