За тези които пропуснаха да видят GP на USA
Модератор: Sharo
3 мнения
• Страница 1 от 1
- madpetio
- Новият ПИКАСО
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
За тези които пропуснаха да видят GP на USA
Рубенс Баричело получи изненадващ, но заслужен подарък във вчерашното състезание за Гран При на САЩ от своя съотборник Михаел Шумахер. Бразилският пилот на Ферари спечели надпреварата, но разбра, че е победил едва, след като пресече финала. Петкратният световен шампион подари победата на Рубиньо в последната, след като беше водил безапелационно през всичките 73 обиколки и по-този начин се отблагодари и на бразилеца за всичките огорчения, които му причини "отборната дисцплина" във Ферари.
Михаел показа, че не е "терминаторът", за който го смятат мнозина и въпреки, че можеше да постави поредния рекорд - да направи 11 победи в един сезон, направи жест, с който показа, че е най-големият в този спорт.
Победата на Баричело беше пета в кариерата му и четвърта през този сезон. Освен това "черните кончета" подобриха рекорда на Макларън за най-много точки в класирането при конструкторите. "Сребърните стрели" събраха 199 точки (при девет точки за победа) през 1988 година, а Ферари вече има 205 точки, един старт преди края на сезона.
Дейвид Култард, Хуан Пабло Монтоя, Ярно Трули и Жак Вилньов попълниха шестицата в Гран При на САЩ.
Михаел Шумахер направи перфектен старт и поведе колоната, следван от Баричело, Дейвид Култард, Ралф Шумахер, Монтоя и Ярно Трули.
Малко след това пилотите на Уилямс сътвориха уникална глупост и се удариха за ужас на целия щаб на тима си. Колумбиецът се опита да задмине Ралф, който в опит да запази позицията си се завъртя и разби задното си окачване в колата на Монтоя. по този начин те загубиха позициите си, а Ралф Шумахер трябваше да влезе в бокса, за да бъде поправен болида му и на практика обезмисли състезанието си.
В следващите две-три обиколки стана ясно, че екипът на Ферари е избрал тактика с две спирания в бокса, а претендентите от Маклрън и Уилямс с едно. Михаел и Баричело бяха по бързи със секунда на обиколка от третия Дейвид Култард.
В 27-ия тур Шумахер направи първото си спиране и след много добра работа на механиците си се върна пистата пред Култард. В следващата обиколка Баричело повтори "упражнението" и статуквото се възстанови - Михаел пръв, Баричело втори.
В 32-та обиколка Монтоя, който вече беше четвърти, влезе в бокса. Той престоя там 11,2 секунди.
10 обиколки след това през пит-а мина и Култард, но неговите механици бяха по-бързи с 4 хилядни.
В 48-та и 49-та обиколка М. Шумахер и Баричело направиха вторите си спирания и отново поведоха колоната.
В 51-ия тур състезанието Кими Райконен напусна състезанието заради повреда в двигателя.
До края на надпреварата единственото нещо за отбелязване беше безмисленият опит на Монтоя да настигне Дейвид Култард.
`86 BMW 316i
Михаел показа, че не е "терминаторът", за който го смятат мнозина и въпреки, че можеше да постави поредния рекорд - да направи 11 победи в един сезон, направи жест, с който показа, че е най-големият в този спорт.
Победата на Баричело беше пета в кариерата му и четвърта през този сезон. Освен това "черните кончета" подобриха рекорда на Макларън за най-много точки в класирането при конструкторите. "Сребърните стрели" събраха 199 точки (при девет точки за победа) през 1988 година, а Ферари вече има 205 точки, един старт преди края на сезона.
Дейвид Култард, Хуан Пабло Монтоя, Ярно Трули и Жак Вилньов попълниха шестицата в Гран При на САЩ.
Михаел Шумахер направи перфектен старт и поведе колоната, следван от Баричело, Дейвид Култард, Ралф Шумахер, Монтоя и Ярно Трули.
Малко след това пилотите на Уилямс сътвориха уникална глупост и се удариха за ужас на целия щаб на тима си. Колумбиецът се опита да задмине Ралф, който в опит да запази позицията си се завъртя и разби задното си окачване в колата на Монтоя. по този начин те загубиха позициите си, а Ралф Шумахер трябваше да влезе в бокса, за да бъде поправен болида му и на практика обезмисли състезанието си.
В следващите две-три обиколки стана ясно, че екипът на Ферари е избрал тактика с две спирания в бокса, а претендентите от Маклрън и Уилямс с едно. Михаел и Баричело бяха по бързи със секунда на обиколка от третия Дейвид Култард.
В 27-ия тур Шумахер направи първото си спиране и след много добра работа на механиците си се върна пистата пред Култард. В следващата обиколка Баричело повтори "упражнението" и статуквото се възстанови - Михаел пръв, Баричело втори.
В 32-та обиколка Монтоя, който вече беше четвърти, влезе в бокса. Той престоя там 11,2 секунди.
10 обиколки след това през пит-а мина и Култард, но неговите механици бяха по-бързи с 4 хилядни.
В 48-та и 49-та обиколка М. Шумахер и Баричело направиха вторите си спирания и отново поведоха колоната.
В 51-ия тур състезанието Кими Райконен напусна състезанието заради повреда в двигателя.
До края на надпреварата единственото нещо за отбелязване беше безмисленият опит на Монтоя да настигне Дейвид Култард.
`86 BMW 316i
отг::За тези които пропуснаха да видят GP на USA
Mnogo got e taka da chetesh za F1. Az napsledyk nqmam vreme da q gledam i tova mi doide mnogo dobtre Losho, che nashte momcheta sa se namerili i sa se udarili , no kakvo da gi pravima kato sa palavi .
BMW 318i touring E30 '90
BMW 318i touring E30 '90
- madpetio
- Новият ПИКАСО
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
отг::За тези които пропуснаха да видят GP на USA
Техническият директор на Уилямс Патрик Хед отрави остри критики към двамата пилоти на тима - Хуан Пабло Монтоя и Ралф Шумахер, не само заради катастрофата помежду им, но и заради по-ранното влизане на колумбийския състезател в бокса.
Според Хед, и Монтоя, и Ралф са направили всичко възможно за да не спечелят място на подиума в края на състезанието.
"Нямам намерение да разделям вината между двамата и да се чудя, кой от тях е по-виновен за провала. Ще кажа само, че и преди сме имали много добри състезатели, които обаче никога не са се поставяли натясно по този начин. Това е абсолютно абсурдна постъпка. При невероятните ресурси, които се влагат от страна на тима за двамата пилоти, подобна проява от тяхна страна е напълно неприемлива", заяви Хед.
"Ще имам разговори и с Хуан, и с Ралф, за да решим какво трябва да се направи, за да не се повтаря този инцидент отново. Имахме шанс да спечели третото и четвъртото място на "Индианаполис", а се провалихме. Хуна влезе в бокса, въпреки че имаше гориво за още много обиколки, а ние така и не разбрахме, защо той реши да прави пит-стоп. Като цяло, и двамата пилоти се постараха усърдно, да не спечелят място на подиума в този старт", завърши Патрик Хед.
`86 BMW 316i
Според Хед, и Монтоя, и Ралф са направили всичко възможно за да не спечелят място на подиума в края на състезанието.
"Нямам намерение да разделям вината между двамата и да се чудя, кой от тях е по-виновен за провала. Ще кажа само, че и преди сме имали много добри състезатели, които обаче никога не са се поставяли натясно по този начин. Това е абсолютно абсурдна постъпка. При невероятните ресурси, които се влагат от страна на тима за двамата пилоти, подобна проява от тяхна страна е напълно неприемлива", заяви Хед.
"Ще имам разговори и с Хуан, и с Ралф, за да решим какво трябва да се направи, за да не се повтаря този инцидент отново. Имахме шанс да спечели третото и четвъртото място на "Индианаполис", а се провалихме. Хуна влезе в бокса, въпреки че имаше гориво за още много обиколки, а ние така и не разбрахме, защо той реши да прави пит-стоп. Като цяло, и двамата пилоти се постараха усърдно, да не спечелят място на подиума в този старт", завърши Патрик Хед.
`86 BMW 316i
3 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани