рали легенди-пилоти и автомобили
Модератор: Sharo
- gazzzar
- кавалер-монтьор
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
интереса от всички моторспорт фенове е огромен чак вали от отговори....
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- LeX
- Капетано
- Мнения: 3364
- Регистриран на: 20.01.2004
- Местоположение: далеко от родината
- Кара: '90 328i/6 '95 540i/6
е какъв интерес очакваш братчед, то това да не е извън темата, те всичките капацитети там се изявяват
"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae
- gazzzar
- кавалер-монтьор
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
eraziel написа:Да не е ей тоя хубавец ... Michael Schumacher
Момче на първия сняг те искам на Беклемето - Браво за отговора
Значи все пак някой ни чете безинтересните теми
http://youtube.com/watch?v=d9xi-C1hyFM
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
Темата в никакъв случай не е безинтересна, за Беклемето малко трудно, но очаквайте снимки от тук скоро
In Ban We Trust!
- gazzzar
- кавалер-монтьор
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
eraziel написа:Темата в никакъв случай не е безинтересна, за Беклемето малко трудно, но очаквайте снимки от тук скоро
ще ги очакваме с нетърпение.....и така като гледам може да сме малко пишещите в тоя подфорум ама май доста добре се допълваме, защото пък ние ще изпратим снимки от тук
.....колко е хубаво чувството като разбереш, че има и други запалени по рали спорта освен шепата, които така или иначе се знаем
ПС: Сега някой трябва да напише, че ще изпрати и снимки от тук и ще бъда максимално доволен
Последна промяна gazzzar на 19 Юли 2008, 14:57, променена общо 1 път
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
eraziel написа:Темата в никакъв случай не е безинтересна, за Беклемето малко трудно, но очаквайте снимки от тук скоро
само не ми казвай,че живееш в страната на зимното каране
http://img190.imageshack.us/i/rokopodpis.mp4/...шофирай разумно
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби
- gazzzar
- кавалер-монтьор
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
roko написа:Ето,сещам се за един въпрос, как е30 М3 е участвало в рали шампионата ,след като ДВГ са ограничени до 2000куб/см с кой ДВГ е колата на Снаерс,Джон Бош и ...
....старт
Рали автомобила БМВ М3 е с 2300куб см. и мисля, 1е е участвал в клас А8. С тази група нали се класифицират колите с двигатели 2000куб.см. с турбо и с два двиателни моста или над 2000куб.см. без турбо и без значение броя на двигателните мостове.....?!
Activity: (1987-0)
BHP@ RPM 295/8400
Torque (Nm)@ RPM 285/6500
Length Width Height 4355.1680.1350
Wheelbase
Weight (Kg/BPM Ratio) 1025 ()
Transmission Rwd
Engine Type
Engine Position
Engine Capacity 4
Engine Bore Front Longitudinal
Engine Stroke 2302
Engine Compression 94
Engine Valves 84
Engine Cams 12.0:1
Engine Carburation 4
Engine Electronics 2 ohc
Suspension Injection
Body Doors 2565
Body Type 3.5
Body Composition 2
Body Panels Saloon
Brakes Steel, Plastic Panels
Fuel Tank 0
Wheels Ventilated Discs Front & Back
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- gazzzar
- кавалер-монтьор
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
като гледам май завъртяхме нещата към рали спорта....и така като сме почнали ще понапиша малко инфо и за Е30 М3 съзтезавало се в група А между 1987 и ....до днес.
БМВ М3 е била една от най-атрактивнте коли в изгряващата група А. Този автомобил е бил проектиран и подготвен за рали от Продрайв и е дошъл като едно голямо признание след многогодишния опит на фирмата в подготовка на автомобили от зверската, но премахната група Б и оттеглянто на Порше от рали спорта!
Проектирана естествено без турбо и само с един двигателен мост от автомобила се очаква да пожъне успех само в асфалтовите съзтезнаие, но това не попречва не на кой да е, а на самия Ари Ватанен да се качи и да забалява себе си и зрителите на тежкото макадамово рали Финландия през 1987година.
В началото рали версията на М3 е създадена да задоволи потребностите на рали пилотите само в местните шампионати, но още след като прави своя дебют в Circuit of Ireland в ръцете на Били Колеман и Марк Дюз става ясно, че този автомобил има потенциала и за нещо повече! Въпреки няколкото победи след това в местни ралита,когато автомобила пристига за първото си съзтезнаие (рали Корсика 1987година) в Световния Рали Шампионат (СРШ), много от рали капацитетите са меко казано „изненадани” от появата на такава кола, като се има в предвид срещу какви изявени турбо „зверове” трябва да се изправи, като – Ланча Делата Интеграле, Форд Сиера Косуърт, Рено 11....
За това съзтезнаие с БМВ М3 идват френският отбор на Бернард Бегуин и навигатор – Жан Лен, белгийците Марк Дюз/Ален Лопез и финландският отбор на Яри Ниеми/Ерки Ниман. Тези недотам извести пилоти трябва да премерят сили с имена като двукратният световен шампион – Масимо „Мики” Биазион, небезизвестните - Карлос Сайнц, Дидие Ориол и естествено виртуозът на предното предаване – Жан Реноти. За огромна изненада на всички още след първия ден повежда екипажа на французите Бернард Бегуин/Жан Лен и така до края на съзтезнаието не изпуска лидерството и завършва на първа позиция, следван от Ив Лобе с Ланча Делта, трети се нарежда Мики Биазион, също с Ланча, а на четвърта позиция остава любимецът на цяла Франция – Жан Реноти с Рено 11. Втората М3-ка на Марк Дюз/Ален Лопез се клсаира на 6-то място, непосредствено пред испанската звезда Карлос Сайнц с Форд Сиера Косуърт. Третият екипаж с М3 на финладците Яри Ниеми/Ерки Ниман също успява да завърши ралито и се нарежда на 16-та позиция.
След успеха си през 1987-а в Корсика БМВ М3 става редовен победител в ралита от Френският, Италианският, Белгийският и Ирландският шампионат. Но успехите не свършват до тук! Съвсем скоро БМВ М3 става шампионски автомобил в ръцете французина Франсоа Шатрио който през 1989 година става безапелационен шампион на Франция, като се доближава до успеха на Бернард Бегуин в Корсика и завършва втори след Дидие Ориол с Ланча Делта Интеграле и пред не кой да е, а многократният световен шампион – Юха Канкунен с Тойота Селика, Бегуин отново с М3 стига до 5-тото място, а Марк Дюз до 6-тото.
В Ирландия БМВ М3 става шампион в две последователни години, като шампиони с него стават Берти Фишър през 1988-а и Остин Маклейн през 1989година.
Също така през 1989година и малката (тогава) тунинг фирма разположена в Марциг, Германия – Хартге решава да подготви БМВ М3 и да взлезе в рали спорта. С фирмени коли на Хартге се съзтезават в немския рали шампионат – Ингвар Карлсон и във френският – Патрик Бернардини, като и тяхните успехи също не са за подценяване.
В европейският рали шампионат много успехи има и небезизвестният белгиец Патрик Снайерс (победител в Рали “Златни пясъци” през 1987година, но уви не с БМВ, а с Ланчия 037), който кара за отбора на Castrol Belgium, като и неговият автомобил е подготвен от ProDrive
Тук може да се насладите на виртуозното му каране на любимия за нас феновете автомобил:
Patrick Snijers
Хубаво е, че и тук в България сме имали възможност да видим такъв легендарен рали автомобил на англичанинът – Джон Бош, а това става именно на Рали “Златни пясъци” през 1990година, уви тогава неговото представяне не остава запонящо се за феновете, но все пак тук конкуренцията никак не е била малка, защото през тази година победител става не кой да е, a именно - Fabrizio Tabaton с Ланчия Делта Интеграле.
И до ден днешен такива автомобили могат да се срещнат по европейските ралита. Най-вече се изпозват в съзтезания в Герамния, но вече излезнали от хомологация мерят сили в не в Група А, а в група "Х". Освен за рали, са много разпространени и в дисциплината - Високопланинско (Hill Climbing). Доскоро дори и в България можеше да се види такъв автомобил по планиснките трасете, с тая разлика, че той е подготвен и настроен за DTM Шампионата и поради тази причина не успя да пожъне особенни успехи тук в България - става въпрос за колата на Тодор Тотев, която по моя информация в момента гние някъде в скалдоете на Лукойл в Бургас.....
БМВ М3 е била една от най-атрактивнте коли в изгряващата група А. Този автомобил е бил проектиран и подготвен за рали от Продрайв и е дошъл като едно голямо признание след многогодишния опит на фирмата в подготовка на автомобили от зверската, но премахната група Б и оттеглянто на Порше от рали спорта!
Проектирана естествено без турбо и само с един двигателен мост от автомобила се очаква да пожъне успех само в асфалтовите съзтезнаие, но това не попречва не на кой да е, а на самия Ари Ватанен да се качи и да забалява себе си и зрителите на тежкото макадамово рали Финландия през 1987година.
В началото рали версията на М3 е създадена да задоволи потребностите на рали пилотите само в местните шампионати, но още след като прави своя дебют в Circuit of Ireland в ръцете на Били Колеман и Марк Дюз става ясно, че този автомобил има потенциала и за нещо повече! Въпреки няколкото победи след това в местни ралита,когато автомобила пристига за първото си съзтезнаие (рали Корсика 1987година) в Световния Рали Шампионат (СРШ), много от рали капацитетите са меко казано „изненадани” от появата на такава кола, като се има в предвид срещу какви изявени турбо „зверове” трябва да се изправи, като – Ланча Делата Интеграле, Форд Сиера Косуърт, Рено 11....
За това съзтезнаие с БМВ М3 идват френският отбор на Бернард Бегуин и навигатор – Жан Лен, белгийците Марк Дюз/Ален Лопез и финландският отбор на Яри Ниеми/Ерки Ниман. Тези недотам извести пилоти трябва да премерят сили с имена като двукратният световен шампион – Масимо „Мики” Биазион, небезизвестните - Карлос Сайнц, Дидие Ориол и естествено виртуозът на предното предаване – Жан Реноти. За огромна изненада на всички още след първия ден повежда екипажа на французите Бернард Бегуин/Жан Лен и така до края на съзтезнаието не изпуска лидерството и завършва на първа позиция, следван от Ив Лобе с Ланча Делта, трети се нарежда Мики Биазион, също с Ланча, а на четвърта позиция остава любимецът на цяла Франция – Жан Реноти с Рено 11. Втората М3-ка на Марк Дюз/Ален Лопез се клсаира на 6-то място, непосредствено пред испанската звезда Карлос Сайнц с Форд Сиера Косуърт. Третият екипаж с М3 на финладците Яри Ниеми/Ерки Ниман също успява да завърши ралито и се нарежда на 16-та позиция.
След успеха си през 1987-а в Корсика БМВ М3 става редовен победител в ралита от Френският, Италианският, Белгийският и Ирландският шампионат. Но успехите не свършват до тук! Съвсем скоро БМВ М3 става шампионски автомобил в ръцете французина Франсоа Шатрио който през 1989 година става безапелационен шампион на Франция, като се доближава до успеха на Бернард Бегуин в Корсика и завършва втори след Дидие Ориол с Ланча Делта Интеграле и пред не кой да е, а многократният световен шампион – Юха Канкунен с Тойота Селика, Бегуин отново с М3 стига до 5-тото място, а Марк Дюз до 6-тото.
В Ирландия БМВ М3 става шампион в две последователни години, като шампиони с него стават Берти Фишър през 1988-а и Остин Маклейн през 1989година.
Също така през 1989година и малката (тогава) тунинг фирма разположена в Марциг, Германия – Хартге решава да подготви БМВ М3 и да взлезе в рали спорта. С фирмени коли на Хартге се съзтезават в немския рали шампионат – Ингвар Карлсон и във френският – Патрик Бернардини, като и тяхните успехи също не са за подценяване.
В европейският рали шампионат много успехи има и небезизвестният белгиец Патрик Снайерс (победител в Рали “Златни пясъци” през 1987година, но уви не с БМВ, а с Ланчия 037), който кара за отбора на Castrol Belgium, като и неговият автомобил е подготвен от ProDrive
Тук може да се насладите на виртуозното му каране на любимия за нас феновете автомобил:
Patrick Snijers
Хубаво е, че и тук в България сме имали възможност да видим такъв легендарен рали автомобил на англичанинът – Джон Бош, а това става именно на Рали “Златни пясъци” през 1990година, уви тогава неговото представяне не остава запонящо се за феновете, но все пак тук конкуренцията никак не е била малка, защото през тази година победител става не кой да е, a именно - Fabrizio Tabaton с Ланчия Делта Интеграле.
И до ден днешен такива автомобили могат да се срещнат по европейските ралита. Най-вече се изпозват в съзтезания в Герамния, но вече излезнали от хомологация мерят сили в не в Група А, а в група "Х". Освен за рали, са много разпространени и в дисциплината - Високопланинско (Hill Climbing). Доскоро дори и в България можеше да се види такъв автомобил по планиснките трасете, с тая разлика, че той е подготвен и настроен за DTM Шампионата и поради тази причина не успя да пожъне особенни успехи тук в България - става въпрос за колата на Тодор Тотев, която по моя информация в момента гние някъде в скалдоете на Лукойл в Бургас.....
Последна промяна gazzzar на 20 Юли 2008, 19:07, променена общо 1 път
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
чудесно написана тема
ето с тази тема си заслужи VIP-пропуска
ето с тази тема си заслужи VIP-пропуска
http://img190.imageshack.us/i/rokopodpis.mp4/...шофирай разумно
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби
- madpetio
- Новият ПИКАСО
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Това клипче преди два-три дена с Дани го гледаме е така нема такъв карач.
Както и Ари Ватанен клипчето с ПЕЖО 405 Т16 кадето го кара с една ръка,а с другата си прави сянка - ИЗРУД
Както и Ари Ватанен клипчето с ПЕЖО 405 Т16 кадето го кара с една ръка,а с другата си прави сянка - ИЗРУД
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- LeX
- Капетано
- Мнения: 3364
- Регистриран на: 20.01.2004
- Местоположение: далеко от родината
- Кара: '90 328i/6 '95 540i/6
madpetio написа: Както и Ари Ватанен клипчето с ПЕЖО 405 Т16 кадето го кара с една ръка,а с другата си прави сянка - ИЗРУД
Това найстина е уникално и трябва да се види
"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани