рали легенди-пилоти и автомобили

Formula 1, AMLS и всички други прояви.

Модератор: Sharo

кавалер-монтьор
кавалер-монтьор
Аватар
Мнения: 2515
Регистриран на: 11.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: леки BMW-та :):):)
Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta

Мнение от gazzzar » 18 Юли 2008, 20:18

интереса от всички моторспорт фенове е огромен чак вали от отговори.... :mhihi: :mhihi: :mhihi:
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3.... 8) 8) 8)
Изображение
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna

Капетано
Аватар
Мнения: 3364
Регистриран на: 20.01.2004
Местоположение: далеко от родината
Кара: '90 328i/6 '95 540i/6

Мнение от LeX » 19 Юли 2008, 10:15

е какъв интерес очакваш братчед, то това да не е извън темата, те всичките капацитети там се изявяват :confused:
Изображение

"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 10.05.2005

Мнение от eraziel » 19 Юли 2008, 10:27

Да не е ей тоя хубавец ... Michael Schumacher :mhihi:
In Ban We Trust!

кавалер-монтьор
кавалер-монтьор
Аватар
Мнения: 2515
Регистриран на: 11.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: леки BMW-та :):):)
Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta

Мнение от gazzzar » 19 Юли 2008, 10:35

eraziel написа:Да не е ей тоя хубавец ... Michael Schumacher :mhihi:


Момче на първия сняг те искам на Беклемето - Браво за отговора :D
Значи все пак някой ни чете безинтересните теми :D :uups:

http://youtube.com/watch?v=d9xi-C1hyFM
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3.... 8) 8) 8)
Изображение
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 10.05.2005

Мнение от eraziel » 19 Юли 2008, 10:48

Темата в никакъв случай не е безинтересна, за Беклемето малко трудно, но очаквайте снимки от тук скоро :)
In Ban We Trust!

кавалер-монтьор
кавалер-монтьор
Аватар
Мнения: 2515
Регистриран на: 11.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: леки BMW-та :):):)
Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta

Мнение от gazzzar » 19 Юли 2008, 11:19

eraziel написа:Темата в никакъв случай не е безинтересна, за Беклемето малко трудно, но очаквайте снимки от тук скоро :)


:shock: :shock: :shock: ще ги очакваме с нетърпение.....и така като гледам може да сме малко пишещите в тоя подфорум ама май доста добре се допълваме, защото пък ние ще изпратим снимки от тук

.....колко е хубаво чувството като разбереш, че има и други запалени по рали спорта освен шепата, които така или иначе се знаем ;)

ПС: Сега някой трябва да напише, че ще изпрати и снимки от тук и ще бъда максимално доволен :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Последна промяна gazzzar на 19 Юли 2008, 14:57, променена общо 1 път
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3.... 8) 8) 8)
Изображение
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna

ВЕТЕРАНЪТ
Аватар
Мнения: 953
Регистриран на: 6.09.2004
Местоположение: Bayern

Мнение от roko » 19 Юли 2008, 11:51

eraziel написа:Темата в никакъв случай не е безинтересна, за Беклемето малко трудно, но очаквайте снимки от тук скоро :)

само не ми казвай,че живееш в страната на зимното каране :twisted:
http://img190.imageshack.us/i/rokopodpis.mp4/...шофирай разумно
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби

кавалер-монтьор
кавалер-монтьор
Аватар
Мнения: 2515
Регистриран на: 11.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: леки BMW-та :):):)
Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta

Мнение от gazzzar » 19 Юли 2008, 12:31

roko написа:Ето,сещам се за един въпрос, как е30 М3 е участвало в рали шампионата ,след като ДВГ са ограничени до 2000куб/см :arrow: с кой ДВГ е колата на Снаерс,Джон Бош и ...
....старт :arrow:


Рали автомобила БМВ М3 е с 2300куб см. и мисля, 1е е участвал в клас А8. С тази група нали се класифицират колите с двигатели 2000куб.см. с турбо и с два двиателни моста или над 2000куб.см. без турбо и без значение броя на двигателните мостове.....?! :roll:


Activity: (1987-0)
BHP@ RPM 295/8400
Torque (Nm)@ RPM 285/6500
Length Width Height 4355.1680.1350
Wheelbase
Weight (Kg/BPM Ratio) 1025 ()
Transmission Rwd
Engine Type
Engine Position
Engine Capacity 4
Engine Bore Front Longitudinal
Engine Stroke 2302 ;)
Engine Compression 94
Engine Valves 84
Engine Cams 12.0:1
Engine Carburation 4
Engine Electronics 2 ohc
Suspension Injection
Body Doors 2565
Body Type 3.5
Body Composition 2
Body Panels Saloon
Brakes Steel, Plastic Panels
Fuel Tank 0
Wheels Ventilated Discs Front & Back
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3.... 8) 8) 8)
Изображение
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna

кавалер-монтьор
кавалер-монтьор
Аватар
Мнения: 2515
Регистриран на: 11.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: леки BMW-та :):):)
Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta

Мнение от gazzzar » 19 Юли 2008, 14:56

като гледам май завъртяхме нещата към рали спорта....и така като сме почнали ще понапиша малко инфо и за Е30 М3 съзтезавало се в група А между 1987 и ....до днес.
БМВ М3 е била една от най-атрактивнте коли в изгряващата група А. Този автомобил е бил проектиран и подготвен за рали от Продрайв и е дошъл като едно голямо признание след многогодишния опит на фирмата в подготовка на автомобили от зверската, но премахната група Б :twisted: и оттеглянто на Порше от рали спорта!
Проектирана естествено без турбо и само с един двигателен мост от автомобила се очаква да пожъне успех само в асфалтовите съзтезнаие, но това не попречва не на кой да е, а на самия Ари Ватанен да се качи и да забалява себе си и зрителите на тежкото макадамово рали Финландия през 1987година.
В началото рали версията на М3 е създадена да задоволи потребностите на рали пилотите само в местните шампионати, но още след като прави своя дебют в Circuit of Ireland в ръцете на Били Колеман и Марк Дюз става ясно, че този автомобил има потенциала и за нещо повече! Въпреки няколкото победи след това в местни ралита,когато автомобила пристига за първото си съзтезнаие (рали Корсика 1987година) в Световния Рали Шампионат (СРШ), много от рали капацитетите са меко казано „изненадани” от появата на такава кола, като се има в предвид срещу какви изявени турбо „зверове” трябва да се изправи, като – Ланча Делата Интеграле, Форд Сиера Косуърт, Рено 11....
За това съзтезнаие с БМВ М3 идват френският отбор на Бернард Бегуин и навигатор – Жан Лен, белгийците Марк Дюз/Ален Лопез и финландският отбор на Яри Ниеми/Ерки Ниман. Тези недотам извести пилоти трябва да премерят сили с имена като двукратният световен шампион – Масимо „Мики” Биазион, небезизвестните - Карлос Сайнц, Дидие Ориол и естествено виртуозът на предното предаване – Жан Реноти. За огромна изненада на всички още след първия ден повежда екипажа на французите Бернард Бегуин/Жан Лен и така до края на съзтезнаието не изпуска лидерството и завършва на първа позиция, следван от Ив Лобе с Ланча Делта, трети се нарежда Мики Биазион, също с Ланча, а на четвърта позиция остава любимецът на цяла Франция – Жан Реноти с Рено 11. Втората М3-ка на Марк Дюз/Ален Лопез се клсаира на 6-то място, непосредствено пред испанската звезда Карлос Сайнц с Форд Сиера Косуърт. Третият екипаж с М3 на финладците Яри Ниеми/Ерки Ниман също успява да завърши ралито и се нарежда на 16-та позиция.
След успеха си през 1987-а в Корсика БМВ М3 става редовен победител в ралита от Френският, Италианският, Белгийският и Ирландският шампионат. Но успехите не свършват до тук! Съвсем скоро БМВ М3 става шампионски автомобил в ръцете французина Франсоа Шатрио който през 1989 година става безапелационен шампион на Франция, като се доближава до успеха на Бернард Бегуин в Корсика и завършва втори след Дидие Ориол с Ланча Делта Интеграле и пред не кой да е, а многократният световен шампион – Юха Канкунен с Тойота Селика, Бегуин отново с М3 стига до 5-тото място, а Марк Дюз до 6-тото.
В Ирландия БМВ М3 става шампион в две последователни години, като шампиони с него стават Берти Фишър през 1988-а и Остин Маклейн през 1989година.
Също така през 1989година и малката (тогава) тунинг фирма разположена в Марциг, Германия – Хартге :twisted: решава да подготви БМВ М3 и да взлезе в рали спорта. С фирмени коли на Хартге се съзтезават в немския рали шампионат – Ингвар Карлсон и във френският – Патрик Бернардини, като и тяхните успехи също не са за подценяване.
В европейският рали шампионат много успехи има и небезизвестният белгиец Патрик Снайерс (победител в Рали “Златни пясъци” през 1987година, но уви не с БМВ, а с Ланчия 037), който кара за отбора на Castrol Belgium, като и неговият автомобил е подготвен от ProDrive
Тук може да се насладите на виртуозното му каране на любимия за нас феновете автомобил:

Patrick Snijers

Хубаво е, че и тук в България сме имали възможност да видим такъв легендарен рали автомобил на англичанинът – Джон Бош, а това става именно на Рали “Златни пясъци” през 1990година, уви тогава неговото представяне не остава запонящо се за феновете, но все пак тук конкуренцията никак не е била малка, защото през тази година победител става не кой да е, a именно - Fabrizio Tabaton с Ланчия Делта Интеграле.
И до ден днешен такива автомобили могат да се срещнат по европейските ралита. Най-вече се изпозват в съзтезания в Герамния, но вече излезнали от хомологация мерят сили в не в Група А, а в група "Х". Освен за рали, са много разпространени и в дисциплината - Високопланинско (Hill Climbing). Доскоро дори и в България можеше да се види такъв автомобил по планиснките трасете, с тая разлика, че той е подготвен и настроен за DTM Шампионата и поради тази причина не успя да пожъне особенни успехи тук в България - става въпрос за колата на Тодор Тотев, която по моя информация в момента гние някъде в скалдоете на Лукойл в Бургас..... :(
Последна промяна gazzzar на 20 Юли 2008, 19:07, променена общо 1 път
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3.... 8) 8) 8)
Изображение
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna

ВЕТЕРАНЪТ
Аватар
Мнения: 953
Регистриран на: 6.09.2004
Местоположение: Bayern

Мнение от roko » 19 Юли 2008, 20:59

чудесно написана тема :clap:
ето с тази тема си заслужи VIP-пропуска :D
http://img190.imageshack.us/i/rokopodpis.mp4/...шофирай разумно
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 19 Юли 2008, 23:12

Този я кара тая Мка не на ръба на колата, а на ръба на живота, бахти, стъпва тук-таме, а ако и бяха турили и С38, тогава щеше да е тотална легенда :twisted:

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 20 Юли 2008, 7:53

Това клипче преди два-три дена с Дани го гледаме е така :shock: нема такъв карач.
Както и Ари Ватанен клипчето с ПЕЖО 405 Т16 кадето го кара с една ръка,а с другата си прави сянка - ИЗРУД :mhihi:
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

Капетано
Аватар
Мнения: 3364
Регистриран на: 20.01.2004
Местоположение: далеко от родината
Кара: '90 328i/6 '95 540i/6

Мнение от LeX » 20 Юли 2008, 19:53

madpetio написа: Както и Ари Ватанен клипчето с ПЕЖО 405 Т16 кадето го кара с една ръка,а с другата си прави сянка - ИЗРУД :mhihi:


Това найстина е уникално и трябва да се види :bowdown:
Изображение

"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae

властелинът на гумите
властелинът на гумите
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 20.08.2002
Местоположение: sofia

Мнение от danini » 20 Юли 2008, 21:27

тоя Патрик Снайерс - нема такъв идиот, кара на УМИРАНЕ, а клипчето на Ари Ватанен ми е любима класика :D

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Plovdiv

Мнение от Schumacher » 01 Авг 2008, 20:16

http://www.vbox7.com/play:a9a61323

Ето колеги един клип и от мен :twisted:
BMW for ever

ПредишнаСледваща

Назад към BMW и моторните спортове

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook