Албърт парк 2011 Ф1

Formula 1, AMLS и всички други прояви.

Модератор: Sharo

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Re: Албърт парк 2011 Ф1

Мнение от 00Cool » 27 Мар 2011, 13:55

хахааяхахх мал шанс за алфонсо ахахахах мал шанс 4е пак е зад петров ,в абудаби можеше и да го изпревари във 100ната обиколка аххаха жалко ,4е състезанието имаше само 55 ахахха
гранде Петров и гранде Хамилтън
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4690
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Албърт парк 2011 Ф1

Мнение от Bavarcho » 28 Мар 2011, 14:47

Фететл както винаги... първи! Вярно ред бул дава крила :mhihi:
Евала на Алосо каране на макс :yes:
Евала и на Петров... често ще се бърка горе на почетната стълбичка :D
Марцедесите много състезания им трябват още...
Т'ва с крилата колко ли висши трябва да имам за да го схвана?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Re: Албърт парк 2011 Ф1

Мнение от plradev » 29 Мар 2011, 13:26

Bavarcho написа:Фететл както винаги... първи! Вярно ред бул дава крила :mhihi:
Евала на Алосо каране на макс :yes:
Евала и на Петров... често ще се бърка горе на почетната стълбичка :D
Марцедесите много състезания им трябват още...
Т'ва с крилата колко ли висши трябва да имам за да го схвана?

Тва с подвижните крила не е трудно за схващане,ама е тъпо !

На всяка писта ще има определен участък (зона за изпреварване) ,където ще може да се ползва системата. Идеята е ,че когато двама пилоти са с разлика под 1 сек един от друг ,при навлизане във въпросната зона,рейс контрола подава индикация на гонещия пилот,че има право да "отвори" крилото. Застигнатия пилот обаче няма право да задейства системата в автоммобила си и остава да разчита само ка КЕРС ,ако има точец де :mhihi: . Тъй като системата е централизирана, при дефект във софтуера и невъзможност за изпращане на разрешителен сигнал на даден пилот,ще може ,да се съобщава и по радиото от тима му след разрешение от рейс контрола.
При всички останали случаи като самостоятелно преминаване през "зоната за изпреварване" или разлика по-голяма от 1сек м/у двете коли,крилата не могат да се пипат. При разлика по-малка от секунда ,в която и да е част на пистата извън "зоната за изперарване" също нямат право да ползват ДРС.
Ако тия правила останат в тоя им вид,очаквам доста спорни моменти при ключови изпреварвания и анализи на телеметрия и като цяло сеир и зрелища,което за мен е тъпотия в най-високотехнологичния спорт.
Изображение

Предишна

Назад към BMW и моторните спортове

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook