WRC Рали България коментари,сбирания,особености!
Модератор: Sharo
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4699
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: WRC Рали България коментари,сбирания,особености!
Днеска на тренировката беше много добро
Доло при шейкдауна като тръгваха
И нагоре беше интересно, ама пустото време
Доло при шейкдауна като тръгваха
И нагоре беше интересно, ама пустото време
- lubsawyer_
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 27.02.2010
- Пол: Мъж
Re: WRC Рали България коментари,сбирания,особености!
Гледате ли откриването
Кими беше нещо ядосан и хич не му се приказваше с Манчев
Кими беше нещо ядосан и хич не му се приказваше с Манчев
- vankata8384
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 133
- Регистриран на: 12.03.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: E30, E46
Re: WRC Рали България коментари,сбирания,особености!
Колеги здравейте!Искам да питам кой е запознат със дните на ралито,искам да ида да гледам в събота.Ама незнам къде е най-доброто място,и в колко часа да съм там.От благоевград съм.Ако някой ми напише на л.с. ще съм му много благодарен.
- streetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 466
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 320i
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M42B18
M54B22
Re: WRC Рали България коментари,сбирания,особености!
Аз имам следните въпроси.
1. Доколкото прочетох 2:30 часа преди старта на първата кола, отсечката се затваря. Тоест преди това може да се джитка насам-натам с колата докато си намеря място покрай пътя с добра гледка, правилно ли съм разбрал ?
2. А ако пристигна да речем 30-40 мин. преди старта и оставя колата някъде извън зоната на ралито, ще ме пуснат ли пеша да вляза да гледам ? Или 2:30 часа преди старта достъпа се забранява - и за автомобили, и за зрители .. който влязъл - влязъл, останалите - следващия път ?
3. На картата има отбелязани със сини точки "фен зони". Това входни точки към ралито ли са или са местата където единствено е позволено да стоят зрителите .. или и двете ?
4. Нещо не ми стана ясно със стартовете и часовете. Примерно за отсечка 12/14 пише :
SS Slavovitsa 12/14 Start
SS12 - First Car 09:25
SS14 - First Car 12:34
SS Slavovitsa 12/14 Arrival
SS12 - First Car target 09:28
SS14 - First Car target 12:37
Toва какво значи ? Какво ще рече First Сar 12:34, при положение, че 3 часа по-рано е имало First Car на същото място ?
Извинявам се ако въпросите ми звучат леко глупаво, но сефте ще ходя на такова мероприятие, а не ми се иска да се разкарам дотам и да се окаже, че съм изпуснал нещо или съм закъснял
1. Доколкото прочетох 2:30 часа преди старта на първата кола, отсечката се затваря. Тоест преди това може да се джитка насам-натам с колата докато си намеря място покрай пътя с добра гледка, правилно ли съм разбрал ?
2. А ако пристигна да речем 30-40 мин. преди старта и оставя колата някъде извън зоната на ралито, ще ме пуснат ли пеша да вляза да гледам ? Или 2:30 часа преди старта достъпа се забранява - и за автомобили, и за зрители .. който влязъл - влязъл, останалите - следващия път ?
3. На картата има отбелязани със сини точки "фен зони". Това входни точки към ралито ли са или са местата където единствено е позволено да стоят зрителите .. или и двете ?
4. Нещо не ми стана ясно със стартовете и часовете. Примерно за отсечка 12/14 пише :
SS Slavovitsa 12/14 Start
SS12 - First Car 09:25
SS14 - First Car 12:34
SS Slavovitsa 12/14 Arrival
SS12 - First Car target 09:28
SS14 - First Car target 12:37
Toва какво значи ? Какво ще рече First Сar 12:34, при положение, че 3 часа по-рано е имало First Car на същото място ?
Извинявам се ако въпросите ми звучат леко глупаво, но сефте ще ходя на такова мероприятие, а не ми се иска да се разкарам дотам и да се окаже, че съм изпуснал нещо или съм закъснял
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
Re: WRC Рали България коментари,сбирания,особености!
много добро каране на кими, продължава да се доказва и след формулата
- SKISA
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
Re: WRC Рали България коментари,сбирания,особености!
JOGI написа:много добро каране на кими, продължава да се доказва и след формулата
ти май не си догледал последният етап....! където кими се метна в дерето и прекратиха етапа.....!?!?
иначе уникално каране на големите.
ето малко фотки:
мико ближе асфалта....
а па Сордо вади фракция и бърка бетон ...
...много фракция за много бетон с Льоб....! с цимент от холсима....
тия сутиена на Сордо го направиха чисто нов точно за полвин час....
некои завои просто не се отразяват дори! бързичко и шумничко минават.....! много бързичко и много шумничко!
предполагам, че след минаването на другаря Льоб популацията на мечки в Белмекен е намаляла с около 14 броя...! всичките с инфаркти от стрес....
Последна промяна SKISA на 11 Юли 2010, 17:16, променена общо 1 път
Re: WRC Рали България коментари,сбирания,особености!
SKISA написа:JOGI написа:много добро каране на кими, продължава да се доказва и след формулата
ти май не си догледал последният етап....! където кими се метна в дерето и прекратиха етапа.....!?!?
да де, точно тва имах предвид
едит- малко видео http://www.youtube.com/watch?v=wIzBbCsUono
- SKISA
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
Re: WRC Рали България коментари,сбирания,особености!
и днес пак следях внимателно,а и от снимките си личи много добре-фордовете са с доста по-меко окачване от сутиените. мислех, че е само в една отсечка,но се оказа на всичките отсечки. сутиените се движат като по релси,не помръдват и не се накланят,а фордовете имат много крен. на всичко отгоре объркаха гумите сутринта фордистите и сложили сухи на дъжд ,което просто кьорави да бяха щяха да се усетят. днес цял ден ги слушаме на канал на станциите и за малко щяха да сбъркат и гумите и за мухово....
иначе от днес отмениха един етап ,заради неразчистване на трасето от малоумни гърци,румънци и малко наши селяни......
льоб се надул вечерта ,че някой му бутнал леко пресаташето -неква френска мастия и не излезе да дава автографи и ако го напраи и утре ше го замеря с всички снимки,които сина мъкне вече втори ден.....
иначе от днес отмениха един етап ,заради неразчистване на трасето от малоумни гърци,румънци и малко наши селяни......
льоб се надул вечерта ,че някой му бутнал леко пресаташето -неква френска мастия и не излезе да дава автографи и ако го напраи и утре ше го замеря с всички снимки,които сина мъкне вече втори ден.....
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: WRC Рали България коментари,сбирания,особености!
Ами това ?!
Всички БЪЛГАРСКИ пилоти с изключение на Димитър Илиев и Крум Дончев са дисклалифицирани !!!
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Re: WRC Рали България коментари,сбирания,особености!
Дисквалифицирани са, защото не ползвали позволеното от ФИА гориво за колите и те така са се договорили, да им пръсъдят точки само от 1 и 2 ден и да не карат в 3-тия.
Отделно аз гледах в петък и събота и имам някакви и хубави и лоши впечатления от огранизацията.
Аз за 2 дена бях на Пещера, после на следващия ден на Любница, Сестримо и после Пещера, така че...
Според мен само трябва при следваща организация да направят етапите с по-голяма времева пролука един от друг, за да може спокойно да се изгледат всички коли и да се предвижиш до следващия етап ( и предвижването да го изчеслят по това, колко време трябва да се стигне от А до Б спазвайки ограниченията). Защото примерно от Сестримо до Пещера при положение, че не съм стоял да гледам всички коли на Сестримо ( примерно на 60-70% от колите минали ) си тръгнах и от там съм карал със скорост достатъчна да ми вземат книжката за 3 месеца поне и накрая пак стигнах дето се вика не навреме ми с малко закъснение ( Льоб вече беше стартирал и го изпуснах). Тоест ако гледаш всички коли на 1 етап после не може да гледаш началото на другия етап, независимо как караш между етапите ( по стария път от Сестримо до Пазарджик дори през градчета и села много рядко съм падал под 120-140 ( в градчетата под 90 рядко), после Пазарджик - Пещера пак където с колкото може, че има изкачване. Така че ако ме бяха спрели ( за щастие патрули нямаше, имаше само един на разклона за Сестримо и те регулираха движението и само като видят кола показват на къде да караш и викат давай, давай, пък то разклон и има стоп, но явно нямаше проблеми да не се спира на този стоп след като самата полиция те кара да не спираш , ок, няма проблеми.). Ама все си мисля, че не е най-оптимално да се налага да нарушавам правилата с много при това през целия път, за да стигна. Ами ако беше лошо времето, тогава изобщо нямаше да успея за 20 мин. да стигна от Сестримо до Пещера.
Примерно аз в петък имах желанието да гледам от 14 и нещо на Пещера и после в 16:10 на Белмекен, ама като си тръгнах от Пещера към 15:20 и то още не бяха минали всички коли и ми стана ясно, че аз няма как за 30 мин. да мина към 60-70км и то само по специални заобиколни пътища и се отказах да ходя на последния етап в петък.
То е така направено, защото след края на даден етап екипажите карат по най-кратките отсечки между етапите и примерно Льоб, тръгва на 1-ви етап, завършва пръв, спира за 5 мин. след края на етапа и продължава към следващия етап, като пристигне чака 10-15 мин и стартира, той вече е стартирал на етап 2, пък на етап 1 още примерно не са минали всички БГ пилоти.
Това не ми хареса, че има етапи дето дори да искаш да отидеш да ги гледаш няма как да стигнеш, пък ако ще карай и с 200. Просто пътя не ти позволява.
Иначе за хората, които обичат да карат колите си има един път от гр. Пещера към язовир Батак, ( днес беше част от 9 етап, а вчера беше част от пътя към фен зоната). Еми това е просто скандален за каране път, където спокойно може да се почустваш като рали пилот. Според гпс-а пътя стартира от около 650 метра надморска височина и до т-образното кръстовище стига 900 и нещо. Много завой, прави, абе изобщо супер яко за каране.
Отделно аз гледах в петък и събота и имам някакви и хубави и лоши впечатления от огранизацията.
Аз за 2 дена бях на Пещера, после на следващия ден на Любница, Сестримо и после Пещера, така че...
Според мен само трябва при следваща организация да направят етапите с по-голяма времева пролука един от друг, за да може спокойно да се изгледат всички коли и да се предвижиш до следващия етап ( и предвижването да го изчеслят по това, колко време трябва да се стигне от А до Б спазвайки ограниченията). Защото примерно от Сестримо до Пещера при положение, че не съм стоял да гледам всички коли на Сестримо ( примерно на 60-70% от колите минали ) си тръгнах и от там съм карал със скорост достатъчна да ми вземат книжката за 3 месеца поне и накрая пак стигнах дето се вика не навреме ми с малко закъснение ( Льоб вече беше стартирал и го изпуснах). Тоест ако гледаш всички коли на 1 етап после не може да гледаш началото на другия етап, независимо как караш между етапите ( по стария път от Сестримо до Пазарджик дори през градчета и села много рядко съм падал под 120-140 ( в градчетата под 90 рядко), после Пазарджик - Пещера пак където с колкото може, че има изкачване. Така че ако ме бяха спрели ( за щастие патрули нямаше, имаше само един на разклона за Сестримо и те регулираха движението и само като видят кола показват на къде да караш и викат давай, давай, пък то разклон и има стоп, но явно нямаше проблеми да не се спира на този стоп след като самата полиция те кара да не спираш , ок, няма проблеми.). Ама все си мисля, че не е най-оптимално да се налага да нарушавам правилата с много при това през целия път, за да стигна. Ами ако беше лошо времето, тогава изобщо нямаше да успея за 20 мин. да стигна от Сестримо до Пещера.
Примерно аз в петък имах желанието да гледам от 14 и нещо на Пещера и после в 16:10 на Белмекен, ама като си тръгнах от Пещера към 15:20 и то още не бяха минали всички коли и ми стана ясно, че аз няма как за 30 мин. да мина към 60-70км и то само по специални заобиколни пътища и се отказах да ходя на последния етап в петък.
То е така направено, защото след края на даден етап екипажите карат по най-кратките отсечки между етапите и примерно Льоб, тръгва на 1-ви етап, завършва пръв, спира за 5 мин. след края на етапа и продължава към следващия етап, като пристигне чака 10-15 мин и стартира, той вече е стартирал на етап 2, пък на етап 1 още примерно не са минали всички БГ пилоти.
Това не ми хареса, че има етапи дето дори да искаш да отидеш да ги гледаш няма как да стигнеш, пък ако ще карай и с 200. Просто пътя не ти позволява.
Иначе за хората, които обичат да карат колите си има един път от гр. Пещера към язовир Батак, ( днес беше част от 9 етап, а вчера беше част от пътя към фен зоната). Еми това е просто скандален за каране път, където спокойно може да се почустваш като рали пилот. Според гпс-а пътя стартира от около 650 метра надморска височина и до т-образното кръстовище стига 900 и нещо. Много завой, прави, абе изобщо супер яко за каране.
- lubaka_320
- младши ентусиаст
- Мнения: 375
- Регистриран на: 11.02.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2001 e46 325i;е36 Touring
- Мечтае да кара: S50/52
Re: WRC Рали България коментари,сбирания,особености!
Отсечката при Пещера беше наистина невероятна и за гледане а и за каране след тва
ето и малко видео от мене
а тоя Солберг как слайдва просто не е истина
http://www.youtube.com/watch?v=xoPqFmeZhYQ
Лъоб...
http://www.youtube.com/watch?v=9nbASndxz50
ето и малко видео от мене
а тоя Солберг как слайдва просто не е истина
http://www.youtube.com/watch?v=xoPqFmeZhYQ
Лъоб...
http://www.youtube.com/watch?v=9nbASndxz50
- SKISA
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
Re: WRC Рали България коментари,сбирания,особености!
още малко фотки....
и да се пофала с автографи от всички...! ма като казвам от всички ,начи от всички. от Льоб и Кими по няколко....! и на дясна задна колона на Кими седи нечий подпис....!
в мокрото е като трамвай...!ма малко бърз трамвай....
аз не бих рискувал там да снимам ,независимо от интересната снимка. твърде тъпо и да стана известен като "тъпака ,който Форда блъсна на рали-България"
Ожие опитва да минава на две гуми през завоите....
....обръщам внимание на задна дясна гума...!!!
..е предната е добре! поне предната е добре!
за сметка на тва тая предна не е добре! печка! за кво само ни опуши ,па ни и осмърде на гума!!!
исаев са е за без книжка! задминава некви спреляци на плътна....!!
Льоб каца.....!!
Дани Сордо и той не си поплювя! второ място!!
Петер Солберг няма нужда от цвят! той е достатъчно цветен! и да не забравяме ,че е последният световен шампион преди Льоб......
ето го и в цвят Петер....
и да се пофала с автографи от всички...! ма като казвам от всички ,начи от всички. от Льоб и Кими по няколко....! и на дясна задна колона на Кими седи нечий подпис....!
в мокрото е като трамвай...!ма малко бърз трамвай....
аз не бих рискувал там да снимам ,независимо от интересната снимка. твърде тъпо и да стана известен като "тъпака ,който Форда блъсна на рали-България"
Ожие опитва да минава на две гуми през завоите....
....обръщам внимание на задна дясна гума...!!!
..е предната е добре! поне предната е добре!
за сметка на тва тая предна не е добре! печка! за кво само ни опуши ,па ни и осмърде на гума!!!
исаев са е за без книжка! задминава некви спреляци на плътна....!!
Льоб каца.....!!
Дани Сордо и той не си поплювя! второ място!!
Петер Солберг няма нужда от цвят! той е достатъчно цветен! и да не забравяме ,че е последният световен шампион преди Льоб......
ето го и в цвят Петер....
Последна промяна SKISA на 12 Юли 2010, 12:14, променена общо 2 пъти
- twin spark
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 60
- Регистриран на: 9.10.2003
Re: WRC Рали България коментари,сбирания,особености!
SKISA написа:...
явно до края не си рабрал кой си снимал
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани