WTCC 2010
Модератор: Sharo
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
WTCC 2010
Да зключат другата тема и да пишем тук за сезон 2010
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: WTCC 2010
Еми Сеат-ките се отказаха от WTCC Жалко...ще има само частни Сеат-и, с които да се гаврим
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
Re: WTCC 2010
6-те заводски сеат-а 5 дизелови и 1 бензинов остават под формата на частен отбор подпомаган от производителя за сезон 2010г.
- McClane
- младши ентусиаст
- Мнения: 786
- Регистриран на: 10.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: WTCC 2010
Колеги да не забравите,че утре е 1я кръг за новия сезон
Ще го дават от 19ч по евроспорт
Ще го дават от 19ч по евроспорт
- ИлХиТо
- ентусиаст
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Варна/Разград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 Individual
- Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
- Детайли за колата: една сбъдната мечта
Re: WTCC 2010
След квалификацията днес подреждането за първия старт на сезон 2010 е както следва:
http://www.fiawtcc.com/html/uploadedFil ... ing_Q2.pdf
Дано утре на самото състезание подреждането след двете надпревари да изглежда по желяният от нас начин . Стартът е утре от 19.00 българско време, и както каза McLane ще се предава пряко по Еуроспорт.
http://www.fiawtcc.com/html/uploadedFil ... ing_Q2.pdf
Дано утре на самото състезание подреждането след двете надпревари да изглежда по желяният от нас начин . Стартът е утре от 19.00 българско време, и както каза McLane ще се предава пряко по Еуроспорт.
- ИлХиТо
- ентусиаст
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Варна/Разград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 Individual
- Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
- Детайли за колата: една сбъдната мечта
Re: WTCC 2010
И така равносметката след неуспешния старт на сезон 2010 в WTCC е, че заводският тим на БМВ май си е почивал по време на зимната пауза. Първият манш бе спечелен безапелационно от Шевролет , които явно са се подготвили много добре за сезон 2010. Вярно е, че надпреварата бе на мокро трасе (кофти за задното задвижване на БМВ), но вторият манш отново нищо ново- този път победа за Сеат, Августо Фарфус се бори със Р.Хъф но само толкова. А.Приол отпадна поради повреда вследствие на удар със съперник. Ами честно казано очаквах повече от БМВ
Класирането след първия манш
Класирането след втория манш
Класирането след първия манш
Класирането след втория манш
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: WTCC 2010
Жалко. Бая се поизложихме. Доно да се постреснат и да се стегнем
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- bmwkrezo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 52
- Регистриран на: 22.11.2006
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW-M
Re: WTCC 2010
За съжаление,никога не съм виждал BMW,в лицето на Анди и Аугусто толкова
безпомощни.Явно има много върху какво да се работи.Таркини макар и като частен пилот
отново е на върха,а Шевролет много бързо се намесиха сериозно в борбата.
Да стискаме палци на любимата марка,аз имам много големи надежди и се надявам,че
няма да ни разочароват.
безпомощни.Явно има много върху какво да се работи.Таркини макар и като частен пилот
отново е на върха,а Шевролет много бързо се намесиха сериозно в борбата.
Да стискаме палци на любимата марка,аз имам много големи надежди и се надявам,че
няма да ни разочароват.
Колкото повече приятели имаш, толкова по-малко истински приятели ти остават.
- ИлХиТо
- ентусиаст
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Варна/Разград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 Individual
- Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
- Детайли за колата: една сбъдната мечта
Re: WTCC 2010
Наистина и аз се надявам, че ще имаме поводи за радост и нещата ще потръгнат, но само с два заводски автомобила ще е ни е доста трудно срещу три на Шевролет, а и Сеат макар, че не са заводкси тим отново са на високо ниво. Тоз дизел им дава крила като че ли .
Ето ги двамата пилоти на заводският тим на БМВ
Анди Приол е с британския флаг на гащеризона, а Августо Фарфус с бразилския флаг
Ето ги двамата пилоти на заводският тим на БМВ
Анди Приол е с британския флаг на гащеризона, а Августо Фарфус с бразилския флаг
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: WTCC 2010
Момчета много бързате , представянето мисля че беше прилично ! БМВ-тата имат един основен проблем и това е максималната скорост , както знаете те карат с нормална 5 -степенна скоростна кутия , докато тия с предното са с 6 степенна полуавтоматична , та тук има и един тънък момент , на наще 5-те скорости са фиксирани ! докато на 6 степенните могат да променят предавателните числа , отделно че имат и предимството да имат 1 скорост повече (повече скорости повече динамика ) , да не говорим че БМВ-то вече си е старичко като модел ( На шевитата това им е 2-ри сезон с Круза ) .
пс:ако сте слушали коментарите , ставаше въпрос за Фарфус когато се движеше зад единия шевролет , казаха че той може да се движи с 0.5 до 1 сек по-бързо , но на дългата права няма топ спеед за да изпревари
пс:ако сте слушали коментарите , ставаше въпрос за Фарфус когато се движеше зад единия шевролет , казаха че той може да се движи с 0.5 до 1 сек по-бързо , но на дългата права няма топ спеед за да изпревари
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
Re: WTCC 2010
хехеех ние никога не сме били драгаджии
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“
- bmwkrezo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 52
- Регистриран на: 22.11.2006
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW-M
Re: WTCC 2010
///M Power написа:Момчета много бързате , представянето мисля че беше прилично ! БМВ-тата имат един основен проблем и това е максималната скорост , както знаете те карат с нормална 5 -степенна скоростна кутия , докато тия с предното са с 6 степенна полуавтоматична , та тук има и един тънък момент , на наще 5-те скорости са фиксирани ! докато на 6 степенните могат да променят предавателните числа , отделно че имат и предимството да имат 1 скорост повече (повече скорости повече динамика ) , да не говорим че БМВ-то вече си е старичко като модел ( На шевитата това им е 2-ри сезон с Круза ) .
пс:ако сте слушали коментарите , ставаше въпрос за Фарфус когато се движеше зад единия шевролет , казаха че той може да се движи с 0.5 до 1 сек по-бързо , но на дългата права няма топ спеед за да изпревари
Съгласен съм ,че има разлика в скоростните кутии,но става въпрос за двама пилоти,не за тим,още повече за BMW,за това ме боли,дали са с по
слаби финансови възможности от Шевролет,или Сеат,мисля,че всички ще се съгласите с мен,и въпреки,че не са на ниво нито
откъм тестове,нито като конкуренция на другите отбори,за мен си остава BMW завинаги.Да стискаме палци и да вярваме,че ще има резултати,различни от
тези.А колкото до Анди и Аугусто мисля,че са най добрите и като цяло най етичните в този спорт.
Колкото повече приятели имаш, толкова по-малко истински приятели ти остават.
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: WTCC 2010
bmwkrezo написа:///M Power написа:Момчета много бързате , представянето мисля че беше прилично ! БМВ-тата имат един основен проблем и това е максималната скорост , както знаете те карат с нормална 5 -степенна скоростна кутия , докато тия с предното са с 6 степенна полуавтоматична , та тук има и един тънък момент , на наще 5-те скорости са фиксирани ! докато на 6 степенните могат да променят предавателните числа , отделно че имат и предимството да имат 1 скорост повече (повече скорости повече динамика ) , да не говорим че БМВ-то вече си е старичко като модел ( На шевитата това им е 2-ри сезон с Круза ) .
пс:ако сте слушали коментарите , ставаше въпрос за Фарфус когато се движеше зад единия шевролет , казаха че той може да се движи с 0.5 до 1 сек по-бързо , но на дългата права няма топ спеед за да изпревари
Съгласен съм ,че има разлика в скоростните кутии,но става въпрос за двама пилоти,не за тим,още повече за BMW,за това ме боли,дали са с по
слаби финансови възможности от Шевролет,или Сеат,мисля,че всички ще се съгласите с мен,и въпреки,че не са на ниво нито
откъм тестове,нито като конкуренция на другите отбори,за мен си остава BMW завинаги.Да стискаме палци и да вярваме,че ще има резултати,различни от
тези.А колкото до Анди и Аугусто мисля,че са най добрите и като цяло най етичните в този спорт.
Имам съмнения че БМВ обмислят нещо , тази година съкратиха много бюджета ( което или готвят нова кола , и не си заслужава да наливат в старата или мислят да се отеглят - което е лошо ) , ще видим как ще се развият нещата , искат разрешение от ФИА и те да минат на 6-степенни кутии .
пс:за етичноста Анди да той е много колегиалне , ама за Фарфус , ако си гледал едно време кви ги правеше в Алфа
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- bmwkrezo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 52
- Регистриран на: 22.11.2006
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW-M
Re: WTCC 2010
Да зная,че Аугусто беше нищо повече от нафукан келеш,но това беше отдавна,той израстна много в спорта през тези години
и мисля ,че намери своето място,все пак беше много млад когато караше за Алфа.
А колкото до BMW,четох,че ще пренасочат всичко към Льо Ман,даже започнаха тестове и искренно се надявам
да не разочароват толкова много фенове.Зная ,че в Льо Ман парите са други и в момент на криза е нормално да
се мъчиш да намалиш загубите,но тайно се надявам,че няма да оставят този спорт.Дано не отложат следващия
кръг,че ще си отчакаме,но какво да се прави,ще стискаме палци на нашите пилоти с любимата ни марка.
и мисля ,че намери своето място,все пак беше много млад когато караше за Алфа.
А колкото до BMW,четох,че ще пренасочат всичко към Льо Ман,даже започнаха тестове и искренно се надявам
да не разочароват толкова много фенове.Зная ,че в Льо Ман парите са други и в момент на криза е нормално да
се мъчиш да намалиш загубите,но тайно се надявам,че няма да оставят този спорт.Дано не отложат следващия
кръг,че ще си отчакаме,но какво да се прави,ще стискаме палци на нашите пилоти с любимата ни марка.
Колкото повече приятели имаш, толкова по-малко истински приятели ти остават.
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: WTCC 2010
bmwkrezo написа:Да зная,че Аугусто беше нищо повече от нафукан келеш,но това беше отдавна,той израстна много в спорта през тези години
и мисля ,че намери своето място,все пак беше много млад когато караше за Алфа.
А колкото до BMW,четох,че ще пренасочат всичко към Льо Ман,даже започнаха тестове и искренно се надявам
да не разочароват толкова много фенове.Зная ,че в Льо Ман парите са други и в момент на криза е нормално да
се мъчиш да намалиш загубите,но тайно се надявам,че няма да оставят този спорт.Дано не отложат следващия
кръг,че ще си отчакаме,но какво да се прави,ще стискаме палци на нашите пилоти с любимата ни марка.
Незнам , на мен ми се струва абсурдно всичките пари да наливат за 2 коли за Льо Ман ( при това в най-малкия клас ) .... то криза ама чак пък толкова , но ще видим , времето ще покаже
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани