Проект БМВ Е36 за Състезания

Formula 1, AMLS и всички други прояви.

Модератор: Sharo

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 7.04.2008
Кара: към мантинелата

Мнение от BalBosA » 16 Юни 2009, 0:39

joreto_88 написа:...от хедерсите назад една права тръба и най-отзад едно спортно гърненце за малко по-приличен звук. Нови дюзи с по-голям дебит ...

И според мен няма смисъл от тези дюзи,пък с правата тръба не съм съгласен напълно :mhihi:
Ето една интересна тема за м42
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... ht=m42+s42

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас, Лек !
Пол: Мъж
Кара: Турбо коли и една 730-ка дизел
Мечтае да кара: Lamborghini Countach LP5000 SV

Мнение от ivan_opi » 16 Юни 2009, 1:00

BalBosA написа:
joreto_88 написа:...от хедерсите назад една права тръба и най-отзад едно спортно гърненце за малко по-приличен звук. Нови дюзи с по-голям дебит ...

И според мен няма смисъл от тези дюзи,пък с правата тръба не съм съгласен напълно :mhihi:
Ето една интересна тема за м42
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... ht=m42+s42

Това е доста интересно и то4но от тава имах нужда - да разбера как да изкарам някое друго магаре от ИС-ков двигател !!
Благодаря колега :winky:
КОЛА БЕЗ ЦИЦИ, Е КАТО ЖЕНА БЕЗ ТУРБО !!!!!
Иван Димитров
Изображение
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i


Аватар
Мнения: 621
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: там където и слънце не огравя
Кара: Кольо
Мечтае да кара: Параход с шпер
Детайли за колата: ///М паркети

Мнение от drift_streets » 16 Юни 2009, 1:18

И аз давам + за ИС може да се развива аз съм с м42 и една е30-ска и беше сложен двигател м50б20 и на 400 метра е правя луда ;)
Нищо неможе да спре жътвата важно е хедера да е здрав Изображение
"..... и един мармот завиваше шоколада в калници от Опел...." из дебрите на бмв-простаци.цоп Изображение

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 16.01.2009
Местоположение: Panagyrskoto Geto
Кара: Е30 320I
Мечтае да кара: БМВ Е30 М3

Мнение от racer88081 » 16 Юни 2009, 14:08

РА8318АХ написа:И аз давам + за ИС може да се развива аз съм с м42 и една е30-ска и беше сложен двигател м50б20 и на 400 метра е правя луда ;)


само с 4ервения дзвер няма никои да се изправи!!!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас, Лек !
Пол: Мъж
Кара: Турбо коли и една 730-ка дизел
Мечтае да кара: Lamborghini Countach LP5000 SV

Мнение от ivan_opi » 16 Юни 2009, 15:13

РА8318АХ написа:И аз давам + за ИС може да се развива аз съм с м42 и една е30-ска и беше сложен двигател м50б20 и на 400 метра е правя луда ;)

Аз пък със М52Б20ТУ ЙЕСките ги дърпам със 2-3 коли на 400 метра :twisted: !
Темата ве4е не е за избора двигатели - Ясно Стана 4е 6те Купувам ИС-ков двигател !!!!
Темата е за Рали проекта ве4е и 6те помоля да се пи6ат само варианти за подобрения по Е36-тицата и по настоя6тия и Двигател :D
КОЛА БЕЗ ЦИЦИ, Е КАТО ЖЕНА БЕЗ ТУРБО !!!!!
Иван Димитров
Изображение
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас, Лек !
Пол: Мъж
Кара: Турбо коли и една 730-ка дизел
Мечтае да кара: Lamborghini Countach LP5000 SV

Мнение от ivan_opi » 16 Юни 2009, 19:08

Днес си Купих 4исто нова Спортна седалка DTS и Задно Антикрило от М3 !! :D
-Намалявам Списъка с покупки за Проекта :P
КОЛА БЕЗ ЦИЦИ, Е КАТО ЖЕНА БЕЗ ТУРБО !!!!!
Иван Димитров
Изображение
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1520
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 16 Юни 2009, 23:06

Колега давай снимки и казвай какво ще правиш с мотора, окачването и спирачките :D
Изображение


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 16 Юни 2009, 23:36

според мен преди спойлера има доста други важни неща :D :D Ако наистина ще се съзтезаваш бих могъл да те подпомогна с някои части , пък ще сложиш някоя лепенка на спойлера (например)))) Успех в начинанието и повечко късмет ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас, Лек !
Пол: Мъж
Кара: Турбо коли и една 730-ка дизел
Мечтае да кара: Lamborghini Countach LP5000 SV

Мнение от ivan_opi » 17 Юни 2009, 9:55

V-max написа:според мен преди спойлера има доста други важни неща :D :D Ако наистина ще се съзтезаваш бих могъл да те подпомогна с някои части , пък ще сложиш някоя лепенка на спойлера (например)))) Успех в начинанието и повечко късмет ;)

Спойлера ми го подариха........ :D :D :D !!
А 4асти 6те ми трябват като например ока4ване тампони и др. (като за на4ало не смятам да купувам Ново ока4ване , просто 6те взема едни по тварди и малко по ниски пружини )
Друго много важно не6то е да намеря някои В Бургаския окръг които огъва тръби ( за Роллбарите)
КОЛА БЕЗ ЦИЦИ, Е КАТО ЖЕНА БЕЗ ТУРБО !!!!!
Иван Димитров
Изображение
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас, Лек !
Пол: Мъж
Кара: Турбо коли и една 730-ка дизел
Мечтае да кара: Lamborghini Countach LP5000 SV

Мнение от ivan_opi » 17 Юни 2009, 10:00

Nightmare написа:Колега давай снимки и казвай какво ще правиш с мотора, окачването и спирачките :D
Колега мотора който е в момента на колата ( М40Б18 ) тябва да го прадам за да взема ИС-ков !!
за ока4ването писах в предния пост а спира4ките задалжително трябва да ги сменя за6тото отзаде са Барабани а предните дискове са много малки :D
КОЛА БЕЗ ЦИЦИ, Е КАТО ЖЕНА БЕЗ ТУРБО !!!!!
Иван Димитров
Изображение
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 17 Юни 2009, 10:03

Колега, мен ако ме питаш или го прави като хората или въобще не се хващай... С тези "по тварди и малко по ниски пружини" нищо няма да направиш. Поне, ако няма да взимаш състезателни коилоувъри, си намери подходяща комбинация от добри истински пружини и качествени и здрави амортисьори... За клетката мога да ти помогна, но чак в Ловеч...
Тампони различни от Powerflex или дори по-добри не виждам смисъл да слагаш...
Абе въобще така както си започнал да подхождаш към това си начинание по-скоро би се получило нещо, с което да се забавляваш уикендите или максимум някое любителско състезание, но не и X3 в професионалния шампионат, независимо в коя дисциплина... Хора с доста по-професионално подготвени коли не смеят да се бутат при профитата, а ти натам си се запътил без никакъв опит по състезания и с подготвена с много компромиси кола... Помисли над думите ми...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас, Лек !
Пол: Мъж
Кара: Турбо коли и една 730-ка дизел
Мечтае да кара: Lamborghini Countach LP5000 SV

Мнение от ivan_opi » 17 Юни 2009, 10:19

DrivinGGoD написа:Колега, мен ако ме питаш или го прави като хората или въобще не се хващай... С тези "по тварди и малко по ниски пружини" нищо няма да направиш. Поне, ако няма да взимаш състезателни коилоувъри, си намери подходяща комбинация от добри истински пружини и качествени и здрави амортисьори... За клетката мога да ти помогна, но чак в Ловеч...
Тампони различни от Powerflex или дори по-добри не виждам смисъл да слагаш...
Абе въобще така както си започнал да подхождаш към това си начинание по-скоро би се получило нещо, с което да се забавляваш уикендите или максимум някое любителско състезание, но не и X3 в професионалния шампионат, независимо в коя дисциплина... Хора с доста по-професионално подготвени коли не смеят да се бутат при профитата, а ти натам си се запътил без никакъв опит по състезания и с подготвена с много компромиси кола... Помисли над думите ми...

Тампони 6те взема Powerflex за ока4ването се колебаех но 6том казва6 4е нестава като за на4ало само със по твърди пружинки 6те си купя Спортни регулируеми амортисйори! аз си намерих нови ама като Видях сумата се замислих .................... :D :D :D
КОЛА БЕЗ ЦИЦИ, Е КАТО ЖЕНА БЕЗ ТУРБО !!!!!
Иван Димитров
Изображение
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 17 Юни 2009, 10:35

Има огромна разлика между тунинг компонентите за улична употреба и тези за пистови състезания и рали... Аз така и не разбрах каква дисциплина ще караш, но при всички положения ще трябва да се спреш на реномирани производители на компонентите по окачването и поне да си купиш висок клас пружини (примерно KW,H&R, Eibach и т.н. за състезателни цели с необходимата ти твърдост и характеристики) и също толкова качествени амортисьори с възможност за промяна и настройка на характеристиките ( например KW,Bilstein, H&R, Koni и т.н.)... Най-добрия вариант както казах и в първия си сериозен пост е по-добре да се ориентираш към състезателни коилоувъри с възможност за настройване на всичко по тях ( ние се спряхме на англииските GAZ, но на пазара се предлагат и много други варианти на различни производители като евтините XYZ и D2, и професионалните компании на върха в тази област като KW, Intrax и т.н.)...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1520
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 17 Юни 2009, 10:52

Колега слушай какво ти казва колегата за окачването, за мене е почти най - съществената част от пистовия автомобил.Аз като видях тяхната М3-как на събора как не мърдаше от пистата и как буквално подскачаше по малките неравности по пистата, се убедих че си трябват доста твърди амортисьори и пружини.Набави си окачване, спирачки и тампони, олекоти си купето и тогава прави мотора :roll:

Също си намери шперче с по голямо предавателно число нещо над оригиналния ти 3,45 и едни леки джанти и няма да познаеш ИС-овия мотор :mhihi:
Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 17 Юни 2009, 10:57

Абе нашата кола не се държеше на 100% идеално на събора, тъй като на такава неравна писта като калояново на някой завои имахме проблеми с подскачането на предницата и това изяждаше доста от доброто ни представяне... Това се дължи на това, че избрахме много твърд пистов вариант на окачването, подходящ за истински много равни писти, но не и за нашите... Проблема обаче ще бъде коригиран с още един комплект пружини с по-нисъв рейт за по-неравните трасета... Иначе окачването на GAZ е страхотно...

Друг важен момент, до който и ние не сме стигнали още са стабилизиращите щанги... При нас обаче все още М3ковите такива се представят добре и колата се държи сравнително добре... Винаги може още по-добре обаче и ще трябва да помислим и за това, в старанието да изтискаме максималното от поведението на колата...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към BMW и моторните спортове

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook