Проект БМВ Е36 за Състезания
Модератор: Sharo
67 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- ivan_opi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 227
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас, Лек !
- Пол: Мъж
- Кара: Турбо коли и една 730-ка дизел
- Мечтае да кара: Lamborghini Countach LP5000 SV
По принцип аз имам 320i М52B20Tu и със него опъвам всякакви ис-ки
На Националния сабор опанахме 2 ис-ки със 2-3 коли !!
Ама 6-така наистина е по тромав от ис-ката ако е фабри4ен ......
Скоро 6те направя Нова тема специално за Ралли Проекта със снимков материал !!!!!
На Националния сабор опанахме 2 ис-ки със 2-3 коли !!
Ама 6-така наистина е по тромав от ис-ката ако е фабри4ен ......
Скоро 6те направя Нова тема специално за Ралли Проекта със снимков материал !!!!!
КОЛА БЕЗ ЦИЦИ, Е КАТО ЖЕНА БЕЗ ТУРБО !!!!!
Иван Димитров
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i
Иван Димитров
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i
- joreto_88
- младши ентусиаст
- Мнения: 416
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '01 E46 318Ci
ivan_opi написа:Целта ми е да изкарам максимум мо6тност без турбо за6тото ако сложа турбокомпресор отивам в по горния клас кадето нямат лимит на Бюджета и онея натокани Лансер4ета 6те ми спрат тока
Да аз днес се заговорих с един приятел точно за твоя случай и се сетих чак тогава че ти искаш атмосферка, а аз ти бях написал за турбина. Еми значи портваш главата (уголемяваш отворите за смукателния и изпускателния колектори и за клапаните), слагаш разпределителни валове на Dr. Schrick (по-ниска гърбица и по-дълго време държи клапана отворен, а от там и повече горивце и повече мощ), олекотен маховик, спортно съединителче защото stock-овото бързо ще сдаде багажа, изпускателните колектори ги заменяш с хедерси 4в1, от хедерсите назад една права тръба и най-отзад едно спортно гърненце за малко по-приличен звук. Нови дюзи с по-голям дебит и накрая един чип на компа, който да каже на дюзите да впръскват повече. Това е най-евтиния вариант да накараш колицата да "тръгне" още малко. Вече натам е турбинирането, но както ти сам казваш минаваш в друг клас, където трябват адски много пари. Но хората са казали: Мераци с пари се гасят. Еми това е което се сещам засега, надявам се да съм бил полезен. И пиши по-натам да видим докъде си стигнал.
- M-TEAM
- ентусиаст
- Мнения: 1014
- Регистриран на: 23.06.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 520 touring
- Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v
един съвет , не се занимавай с таз Е36-ца а вземи някво читаво купе от Е30-ка ако искаш да имаш някъв резултат, подържаме една Е36-ца състезателна и тежи 1150 и вече няма какво да се реже просто са тежки Е30-ската е по добрия избор сподед мен
BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555
skype-bmwpower5555
- ivan_opi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 227
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас, Лек !
- Пол: Мъж
- Кара: Турбо коли и една 730-ка дизел
- Мечтае да кара: Lamborghini Countach LP5000 SV
M-TEAM написа:един съвет , не се занимавай с таз Е36-ца а вземи някво читаво купе от Е30-ка ако искаш да имаш някъв резултат, подържаме една Е36-ца състезателна и тежи 1150 и вече няма какво да се реже просто са тежки Е30-ската е по добрия избор сподед мен
Да ама ве4е я купих тая да не говорим 4е по4ти я направих .... Ако ми бе6е излязла някоя Е30-ска 6тях да я зема ама Уви ве4е не се намират Е30 за 500 лВ
За Справка общо до сега Колата + Вси4ките и Карантии ми е излязла то4но 1000 ЛВ.
КОЛА БЕЗ ЦИЦИ, Е КАТО ЖЕНА БЕЗ ТУРБО !!!!!
Иван Димитров
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i
Иван Димитров
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i
Почвай смело м42-ката колега.
А искам да уточня че в горните два поста има малки неверности
Първо ако си запазиш работния обем на мотора, по големи инжектор не ти трябват, просто почисти твоите и си карай с тях.Ако слагаш валове помисли за вдигане налягането на горивото малко.Разгледай оферти за индивидуали дросели, макар че с тях ще ти трябва и електроника и настройки
Ако не си нмерил още валове, м42 е сериино с раздвижни колела, знам че имат малко мегдан за настройка
А че е36 не може да се олекотява много е вярно, но пък при е30 е по трудо справянето с така наречения недъг задното окачване
Щом вече си го почнал, давй смело напред м42 има мегдан за доработка
А искам да уточня че в горните два поста има малки неверности
Първо ако си запазиш работния обем на мотора, по големи инжектор не ти трябват, просто почисти твоите и си карай с тях.Ако слагаш валове помисли за вдигане налягането на горивото малко.Разгледай оферти за индивидуали дросели, макар че с тях ще ти трябва и електроника и настройки
Ако не си нмерил още валове, м42 е сериино с раздвижни колела, знам че имат малко мегдан за настройка
А че е36 не може да се олекотява много е вярно, но пък при е30 е по трудо справянето с така наречения недъг задното окачване
Щом вече си го почнал, давй смело напред м42 има мегдан за доработка
прав си колега е36 е с около 150 кг по тежка от е30 е30 сащо тай е с по каса и лека заднца и са варти повечеM-TEAM написа:един съвет , не се занимавай с таз Е36-ца а вземи някво читаво купе от Е30-ка ако искаш да имаш някъв резултат, подържаме една Е36-ца състезателна и тежи 1150 и вече няма какво да се реже просто са тежки Е30-ската е по добрия избор сподед мен
- ivan_opi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 227
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас, Лек !
- Пол: Мъж
- Кара: Турбо коли и една 730-ка дизел
- Мечтае да кара: Lamborghini Countach LP5000 SV
до завар6ването на проекта ми трябва Спортна седалка ;
ролбари; един ИС-ков двигател и едно малко по твардо и по ниско ока4ване
ролбари; един ИС-ков двигател и едно малко по твардо и по ниско ока4ване
Последна промяна ivan_opi на 15 Юни 2009, 10:20, променена общо 1 път
КОЛА БЕЗ ЦИЦИ, Е КАТО ЖЕНА БЕЗ ТУРБО !!!!!
Иван Димитров
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i
Иван Димитров
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Колега, поздравявам те за ентусиазма, но с тези сметки дето си тръгнал да правиш състезателна кола до никъде няма да стигнеш... А пък и с кола за 1000лв. да се буташ при професионалистите някак не те виждам... Само да отговориш на изискванията за облекло и сигурност ще ти трябват поне два пъти по толкова, а пък ако искаш наистина да не си счупиш главата и все пак да не се излагаш ще ти трябват поне 10к... И то само за начало... А от там за всяко състезание гуми, горива, консумативи, а ако нещо се счупи отиваш на кино... Не си правете толкова прости сметки за да не се чудите после що не излизат...
Успех все пак, но от мен да знаеш че никога нещата не излизат по тънкия, първоначално предвиден начин
Успех все пак, но от мен да знаеш че никога нещата не излизат по тънкия, първоначално предвиден начин
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
- ivan_opi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 227
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас, Лек !
- Пол: Мъж
- Кара: Турбо коли и една 730-ка дизел
- Мечтае да кара: Lamborghini Countach LP5000 SV
DrivinGGoD написа:Колега, поздравявам те за ентусиазма, но с тези сметки дето си тръгнал да правиш състезателна кола до никъде няма да стигнеш... А пък и с кола за 1000лв. да се буташ при професионалистите някак не те виждам... Само да отговориш на изискванията за облекло и сигурност ще ти трябват поне два пъти по толкова, а пък ако искаш наистина да не си счупиш главата и все пак да не се излагаш ще ти трябват поне 10к... И то само за начало... А от там за всяко състезание гуми, горива, консумативи, а ако нещо се счупи отиваш на кино... Не си правете толкова прости сметки за да не се чудите после що не излизат...
Успех все пак, но от мен да знаеш че никога нещата не излизат по тънкия, първоначално предвиден начин
Говорих със мои роднини които се състезават редовно и казаха 4е няма проблем да се водя към клуба им "Race Team Honda-Apostolov" и от клуба ми обещаха да помагат със каквото могат - Най вероятно гуми и масла ............
А за мерките за сигурност сега ве4е по4вам да се занимавам сас тях Про4етох Чл. 253
Средства за безопасност и не о4аквах да имат такива изисквания към роллбарите и облеклото .-но 6те трябва и тях да си набавя
Тези дни се заемам със Роллбарите и 6те видим какво 6те стане !!
И Пак повтарям за тези които може и да не са разбрали Колата 6те се пуска в клас ХОБИ-КАР (свободно модифицирани автомобили) КЛАС Х3 - от 1600 до 2000 кубика - без Турбо компресор
КОЛА БЕЗ ЦИЦИ, Е КАТО ЖЕНА БЕЗ ТУРБО !!!!!
Иван Димитров
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i
Иван Димитров
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i
- ivan_opi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 227
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас, Лек !
- Пол: Мъж
- Кара: Турбо коли и една 730-ка дизел
- Мечтае да кара: Lamborghini Countach LP5000 SV
DrivinGGoD , може6 ли да ми каже6 колко лева ви излезе ва6ия проект като цяло ? - за да пресметна пак колко 6те ми излезе и на мен
И ако може да ми каже6 на какви цени са отделните компоненти които сте слагали по ва6ата Бавария
И ако може да ми каже6 на какви цени са отделните компоненти които сте слагали по ва6ата Бавария
КОЛА БЕЗ ЦИЦИ, Е КАТО ЖЕНА БЕЗ ТУРБО !!!!!
Иван Димитров
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i
Иван Димитров
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Така, абстрахирам се от колата...
След като си я купил ти остава обслужване и подмяна на компонентите които са износени, това ще ти излезе между 500 и 1000лв. зависи колко много има да се прави по колата...
После отиваме на олекотяване и поставяне на клетката... Тук имаш между 1300 и 2500лв. в зависимост от това което избереш като решение...
После минаваме през подмяна на всички тампони с Powerflex - това е около 600-700лв.
Покупка и поставяне на хубаво окачване... Поне 2000лв.
Други спирачки защото тази кола никак няма да спира, още повече при продължително яко каране... Тук вариантите са много и започват от оригинални BMW части и стигат до перформанс такива - от 1000 до 4-5000лв. Пак въпрос на избор, най-евтино ще ти излезе със спирачки от М3 например и състезателни дискове и накладки...
Седалката, волана и коланите, екипа, хидравлична ръчна, ключ маса, пожарогасители и т.н., плюс разни дреболии по интериора са ти още поне 2000лв.
И започваме с гумите, като в най-добрия случай с един комплект нови ще изкараш 2 състезания - значи на всеки 2 състезания ще ти трябват поне 1000лв. и то за разни куча марка или намерени от приятели малко карани и т.н. А ще ти трябват и гуми за мокро и интермедиа...
Не включваме и никакъв тунинг на мотора, други скорости или диференциали, шпер и т.н.
Не се сещам в момента дали пропускам нещо, но до тук само са минимум 8500лв., като не съм слагал пари за работа и непредвидени чарколяци и дефекти по колата по време на състезанията... Значи отиваме над 10к... Помисли си дали ти се влиза в този филм... Тегаво е много... Според мен си залужава, но трудностите и парите са адски много...
Ако имаш нужда от нещо от гореизброените неща или добри специалисти можеш да се свържеш с нас, можем да доставим и направим доста неща на добри цени Тук можеш да видиш малко повече информация за нас : http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=148450
След като си я купил ти остава обслужване и подмяна на компонентите които са износени, това ще ти излезе между 500 и 1000лв. зависи колко много има да се прави по колата...
После отиваме на олекотяване и поставяне на клетката... Тук имаш между 1300 и 2500лв. в зависимост от това което избереш като решение...
После минаваме през подмяна на всички тампони с Powerflex - това е около 600-700лв.
Покупка и поставяне на хубаво окачване... Поне 2000лв.
Други спирачки защото тази кола никак няма да спира, още повече при продължително яко каране... Тук вариантите са много и започват от оригинални BMW части и стигат до перформанс такива - от 1000 до 4-5000лв. Пак въпрос на избор, най-евтино ще ти излезе със спирачки от М3 например и състезателни дискове и накладки...
Седалката, волана и коланите, екипа, хидравлична ръчна, ключ маса, пожарогасители и т.н., плюс разни дреболии по интериора са ти още поне 2000лв.
И започваме с гумите, като в най-добрия случай с един комплект нови ще изкараш 2 състезания - значи на всеки 2 състезания ще ти трябват поне 1000лв. и то за разни куча марка или намерени от приятели малко карани и т.н. А ще ти трябват и гуми за мокро и интермедиа...
Не включваме и никакъв тунинг на мотора, други скорости или диференциали, шпер и т.н.
Не се сещам в момента дали пропускам нещо, но до тук само са минимум 8500лв., като не съм слагал пари за работа и непредвидени чарколяци и дефекти по колата по време на състезанията... Значи отиваме над 10к... Помисли си дали ти се влиза в този филм... Тегаво е много... Според мен си залужава, но трудностите и парите са адски много...
Ако имаш нужда от нещо от гореизброените неща или добри специалисти можеш да се свържеш с нас, можем да доставим и направим доста неща на добри цени Тук можеш да видиш малко повече информация за нас : http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=148450
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
ivan_opi написа:За Справка общо до сега Колата + Вси4ките и Карантии ми е излязла то4но 1000 ЛВ.
Kолега, ти с 1000лв ако прайш рали кола дай да ти съберем 5 бона за да видим първия българин във F1
По-скоро се настрой за 10 бона и се приготви колата ти да е една от посредствените..
- ivan_opi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 227
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас, Лек !
- Пол: Мъж
- Кара: Турбо коли и една 730-ка дизел
- Мечтае да кара: Lamborghini Countach LP5000 SV
bum_bum написа:ivan_opi написа:За Справка общо до сега Колата + Вси4ките и Карантии ми е излязла то4но 1000 ЛВ.
Kолега, ти с 1000лв ако прайш рали кола дай да ти съберем 5 бона за да видим първия българин във F1
По-скоро се настрой за 10 бона и се приготви колата ти да е една от посредствените..
Не не гре6но сте ме разбрали........... аз казвам 4е откакто я зех колата са оти6ли поне 1000 лв. а за завар6ването на проекта естествено 4е ми тряват пове4ко пари .
Както и да е запо4вам да я сглобявам теглих дебел и мазен кредит за6тото това ми е крастата !!!!!!! А за информация 6те допалня 4е от 6 години се занимавам Професионално със картинги и съм свикнал по състезанията да отиват Сума пари за консумативи само !!
КОЛА БЕЗ ЦИЦИ, Е КАТО ЖЕНА БЕЗ ТУРБО !!!!!
Иван Димитров
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i
Иван Димитров
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i
67 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани