Проект БМВ Е36 за Състезания
Модератор: Sharo
67 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- ivan_opi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 227
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас, Лек !
- Пол: Мъж
- Кара: Турбо коли и една 730-ка дизел
- Мечтае да кара: Lamborghini Countach LP5000 SV
Проект БМВ Е36 за Състезания
Здравейте искам да задам въпрос кой двигател е по ода4но да се сложи на бмв Е36 1.8iS или 2.0i (6-так) ????
задавам вапроса за6тото прявя састезателно БМВ Е36 с което 6те у4аствам в клас Х3 састезания и имам лимит от 1600 до 2000 кубика (атмосферка)!!!
Кой двигател издържа на пове4е тормозене и кои има по евтини тунинг 4асти (колянови валове,разпределителни валове,ковани бутала;Биели и тн.)
задавам вапроса за6тото прявя састезателно БМВ Е36 с което 6те у4аствам в клас Х3 састезания и имам лимит от 1600 до 2000 кубика (атмосферка)!!!
Кой двигател издържа на пове4е тормозене и кои има по евтини тунинг 4асти (колянови валове,разпределителни валове,ковани бутала;Биели и тн.)
Последна промяна ivan_opi на 16 Юни 2009, 18:19, променена общо 2 пъти
КОЛА БЕЗ ЦИЦИ, Е КАТО ЖЕНА БЕЗ ТУРБО !!!!!
Иван Димитров
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i
Иван Димитров
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i
- joreto_88
- младши ентусиаст
- Мнения: 416
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '01 E46 318Ci
На въпроса кое е по-евтино сам можеш да си отговориш. Is-a е 4 цилиндров с 16 клапана, 20-ката е 6 цилиндрова с 24 клапана. Всеки знае че 4 цилиндровия мотор е по-динамичен, по-бързо се "развинтва" и е по-добрия вариант за това за което ще го изполваш. Като за начало портваш главата и ако все още ти се струва слабичко слагаш и едно охлювче там да подухва и си ти. Един шпер и само напред с вратите.
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
- BH5482BH
- младши ентусиаст
- Мнения: 348
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: *******
- Пол: Мъж
- Кара: с превишена скорост
- BH5482BH
- младши ентусиаст
- Мнения: 348
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: *******
- Пол: Мъж
- Кара: с превишена скорост
- ivan_opi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 227
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас, Лек !
- Пол: Мъж
- Кара: Турбо коли и една 730-ка дизел
- Мечтае да кара: Lamborghini Countach LP5000 SV
joreto_88 написа:На въпроса кое е по-евтино сам можеш да си отговориш. Is-a е 4 цилиндров с 16 клапана, 20-ката е 6 цилиндрова с 24 клапана. Всеки знае че 4 цилиндровия мотор е по-динамичен, по-бързо се "развинтва" и е по-добрия вариант за това за което ще го изполваш. Като за начало портваш главата и ако все още ти се струва слабичко слагаш и едно охлювче там да подухва и си ти. Един шпер и само напред с вратите.
Целта ми е да изкарам максимум мо6тност без турбо за6тото ако сложа турбокомпресор отивам в по горния клас кадето нямат лимит на Бюджета и онея натокани Лансер4ета 6те ми спрат тока
КОЛА БЕЗ ЦИЦИ, Е КАТО ЖЕНА БЕЗ ТУРБО !!!!!
Иван Димитров
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i
Иван Димитров
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i
Това може да ти е полезно:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=106190
Иначе личното ми мнение, че вървят на едно.. на дълго 20-ката би трябвало да опъне ис-а, но предполагам състезанието няма да е толкова скоростно, така че вземай ис-а.
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=106190
Иначе личното ми мнение, че вървят на едно.. на дълго 20-ката би трябвало да опъне ис-а, но предполагам състезанието няма да е толкова скоростно, така че вземай ис-а.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
- Мнения: 3145
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
+1 за шестака
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- metodi80
- старши ентусиаст
- Мнения: 3874
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: 318i 97'
По евтин е ИС , както колегите вече поясниха ... ( по-къс и по-евтин разпределителен вал , по-малко на брой клапани , повдигачи .... ) . На къси дистанции по бързо се развърта и е по динамичен ... Та за тая цел дето ти искаш , смятам че ИС е по-подходящ....
за теб по добрия вариянт е ис-ката
взимаш такъв матор,правиш му една ревизийка,ако се бръкнеш повечко за валове ще е още по добре.иначе слагай по лек маховик,чип,и разни такива и ще видиш как ще е вървенето
п.п.радиатора и гредата около него вече са налични и перфектни,ако искаш се обади да се разберем
взимаш такъв матор,правиш му една ревизийка,ако се бръкнеш повечко за валове ще е още по добре.иначе слагай по лек маховик,чип,и разни такива и ще видиш как ще е вървенето
п.п.радиатора и гредата около него вече са налични и перфектни,ако искаш се обади да се разберем
сложи по-лек маховик, спагети (вместо фабри4ния 4угунен колектор) без катализатор нова изпускателна генерация, титаниеви клапани(с по-стегнати пружинки) и агресивни валове (300-330') портваш главата махаш вси4ко което товари мотора излишно, клима а може и хидравликата(ако имаш здрави ръце) само за състезанието
NO BRAIN NO PAIN
- Smoocki
- старши ентусиаст
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- ivan_opi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 227
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас, Лек !
- Пол: Мъж
- Кара: Турбо коли и една 730-ка дизел
- Мечтае да кара: Lamborghini Countach LP5000 SV
Колата в момента е със М40 1.8i 113коня тамън му направих основен ремонт и му смених вси4ките карантиии и се осетих 4е 6те трябва да го сменям .......
Акоо някой иска бартер обикновен 1.8i за ИС-ков двигател с допла6тане от моя страна да пи6е(макар да не ми се вярва някой да иска да си сменя ис-ковия двигател за о6те по слаб !
Акоо някой иска бартер обикновен 1.8i за ИС-ков двигател с допла6тане от моя страна да пи6е(макар да не ми се вярва някой да иска да си сменя ис-ковия двигател за о6те по слаб !
Последна промяна ivan_opi на 14 Юни 2009, 10:24, променена общо 1 път
КОЛА БЕЗ ЦИЦИ, Е КАТО ЖЕНА БЕЗ ТУРБО !!!!!
Иван Димитров
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i
Иван Димитров
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i
67 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани