Проект БМВ Е36 за Състезания

Formula 1, AMLS и всички други прояви.

Модератор: Sharo

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас, Лек !
Пол: Мъж
Кара: Турбо коли и една 730-ка дизел
Мечтае да кара: Lamborghini Countach LP5000 SV

Проект БМВ Е36 за Състезания

Мнение от ivan_opi » 13 Юни 2009, 22:30

Здравейте искам да задам въпрос кой двигател е по ода4но да се сложи на бмв Е36 1.8iS или 2.0i (6-так) ????
задавам вапроса за6тото прявя састезателно БМВ Е36 с което 6те у4аствам в клас Х3 састезания и имам лимит от 1600 до 2000 кубика (атмосферка)!!!
Кой двигател издържа на пове4е тормозене и кои има по евтини тунинг 4асти (колянови валове,разпределителни валове,ковани бутала;Биели и тн.)
Последна промяна ivan_opi на 16 Юни 2009, 18:19, променена общо 2 пъти
КОЛА БЕЗ ЦИЦИ, Е КАТО ЖЕНА БЕЗ ТУРБО !!!!!
Иван Димитров
Изображение
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 12.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '01 E46 318Ci

Мнение от joreto_88 » 13 Юни 2009, 22:52

На въпроса кое е по-евтино сам можеш да си отговориш. Is-a е 4 цилиндров с 16 клапана, 20-ката е 6 цилиндрова с 24 клапана. Всеки знае че 4 цилиндровия мотор е по-динамичен, по-бързо се "развинтва" и е по-добрия вариант за това за което ще го изполваш. Като за начало портваш главата и ако все още ти се струва слабичко слагаш и едно охлювче там да подухва и си ти. Един шпер и само напред с вратите.
E36 318i sedan '95
Е36 320iA coupe '93

Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2040
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 13 Юни 2009, 23:38

+ още един глас за ИС-а
only rear wheel drive

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: *******
Пол: Мъж
Кара: с превишена скорост

Мнение от BH5482BH » 13 Юни 2009, 23:43

ИС

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: *******
Пол: Мъж
Кара: с превишена скорост

Мнение от BH5482BH » 13 Юни 2009, 23:44

ИС
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 637
Регистриран на: 29.03.2008
Местоположение: Velingrad
Пол: Мъж

Мнение от bojanov-is » 13 Юни 2009, 23:46

BH5482BH написа:ИС


+1

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас, Лек !
Пол: Мъж
Кара: Турбо коли и една 730-ка дизел
Мечтае да кара: Lamborghini Countach LP5000 SV

Мнение от ivan_opi » 13 Юни 2009, 23:57

joreto_88 написа:На въпроса кое е по-евтино сам можеш да си отговориш. Is-a е 4 цилиндров с 16 клапана, 20-ката е 6 цилиндрова с 24 клапана. Всеки знае че 4 цилиндровия мотор е по-динамичен, по-бързо се "развинтва" и е по-добрия вариант за това за което ще го изполваш. Като за начало портваш главата и ако все още ти се струва слабичко слагаш и едно охлювче там да подухва и си ти. Един шпер и само напред с вратите.

Целта ми е да изкарам максимум мо6тност без турбо за6тото ако сложа турбокомпресор отивам в по горния клас кадето нямат лимит на Бюджета и онея натокани Лансер4ета 6те ми спрат тока :confused:
КОЛА БЕЗ ЦИЦИ, Е КАТО ЖЕНА БЕЗ ТУРБО !!!!!
Иван Димитров
Изображение
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 431
Регистриран на: 11.11.2008
Кара: е36 320

Мнение от kiro_320 » 14 Юни 2009, 0:26

Това може да ти е полезно:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=106190

Иначе личното ми мнение, че вървят на едно.. на дълго 20-ката би трябвало да опъне ис-а, но предполагам състезанието няма да е толкова скоростно, така че вземай ис-а. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3145
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 14 Юни 2009, 1:21

+1 за шестака

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3874
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: 318i 97'

Мнение от metodi80 » 14 Юни 2009, 1:43

По евтин е ИС , както колегите вече поясниха ... ( по-къс и по-евтин разпределителен вал , по-малко на брой клапани , повдигачи .... ) . На къси дистанции по бързо се развърта и е по динамичен ... Та за тая цел дето ти искаш , смятам че ИС е по-подходящ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: гр.Севлиево

Мнение от sabi1984 » 14 Юни 2009, 7:54

за теб по добрия вариянт е ис-ката
взимаш такъв матор,правиш му една ревизийка,ако се бръкнеш повечко за валове ще е още по добре.иначе слагай по лек маховик,чип,и разни такива и ще видиш как ще е вървенето ;)
п.п.радиатора и гредата около него вече са налични и перфектни,ако искаш се обади да се разберем :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 19.08.2008

Мнение от S 70/3 » 14 Юни 2009, 7:58

сложи по-лек маховик, спагети (вместо фабри4ния 4угунен колектор) без катализатор нова изпускателна генерация, титаниеви клапани(с по-стегнати пружинки) и агресивни валове (300-330') портваш главата махаш вси4ко което товари мотора излишно, клима а може и хидравликата(ако имаш здрави ръце) само за състезанието
NO BRAIN NO PAIN

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 14 Юни 2009, 8:39

Ис найстина ще ти е по-тънко за правене
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 14 Юни 2009, 9:07

Темата не е за тук :idea:
Местя я в Моторните Спортове.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас, Лек !
Пол: Мъж
Кара: Турбо коли и една 730-ка дизел
Мечтае да кара: Lamborghini Countach LP5000 SV

Мнение от ivan_opi » 14 Юни 2009, 9:49

Колата в момента е със М40 1.8i 113коня тамън му направих основен ремонт и му смених вси4ките карантиии и се осетих 4е 6те трябва да го сменям :confused: .......
Акоо някой иска бартер обикновен 1.8i за ИС-ков двигател с допла6тане от моя страна да пи6е(макар да не ми се вярва някой да иска да си сменя ис-ковия двигател за о6те по слаб ! :D
Последна промяна ivan_opi на 14 Юни 2009, 10:24, променена общо 1 път
КОЛА БЕЗ ЦИЦИ, Е КАТО ЖЕНА БЕЗ ТУРБО !!!!!
Иван Димитров
Изображение
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i

Следваща

Назад към BMW и моторните спортове

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook