двойно естерни масла - малко въпроси

Formula 1, AMLS и всички други прояви.

Модератор: Sharo

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2040
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

двойно естерни масла - малко въпроси

Мнение от michev » 07 Юни 2009, 0:07

Понеже напоследък съм нещо на тема масла, четенето на различна информация породи в мен ред въпроси, в отговорите на които ще помоля за помощ. Могат ли двойноестерните масла / примерно Ле Манс на Мотул/ да се карат на нормална кола и при какъв нормален пробег, според мен след като издържат на значително по-големи механични и топлинни натоварвания би трябвало да са мехлем за обикновения двигател, но пък няма ли да има проблем при ниски температури сутрин от по-високия вискозитет и доколко биха защитили мотора при студения старт. Следващият ми въпрос е относно маслата на Политрон, ако човек гледа в сайта им и приеме всичко за чиста монета, то да се зачудиш как изобщо и някой друг продава масло, а не сме всички на опашка пред магазините им. В седващия момент обаче някой ги беше похвалил в форума и смяташе да пробва маслата им, но мен все пак ме притесняват цитираните от самите тях серитификати, покриващи само камиони и аграрна техника. Очаквам вашите мнения колеги :D
only rear wheel drive

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2040
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 10 Юни 2009, 23:27

аре бе никой ли нищо няма да каже, то бахти скуката, в тунинг форума ли да преместим темата ли се чудя, то никой не пише, а доколкото знам има хора в форума каращи с такива масла
only rear wheel drive

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: Bmw e46 330xi Touring
Мечтае да кара: S50B30 мурбо...

Мнение от FlippeR » 13 Юни 2009, 22:24

На дрифт състезанието в хасково карах с масло (не политрон) 15/50, oще след първата обиколка, като спрях, мотора си почукваше стабилно ....налях от добавката на polytron и след още 1-2 обиколки чукането спря.... Сега мисля да източвам старото масло което беше на 3000 км. и да наливам polytron 10х40. Колегата YOKOHAMA кара M-ката с polytron и мисля, че също е доволен ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2040
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 13 Юни 2009, 23:41

повдигачи ли ти причукваха колега и казваш само с добавката спря :shock:
only rear wheel drive

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Re: двойно естерни масла - малко въпроси

Мнение от madpetio » 14 Яну 2010, 14:20

Темата не е за този раздел,но нека си стой за момента.

С МОТУЛ 300V Le Mans си карах Е30ската с мотор М20В25 и бях супер доволен!
С МОТУЛ 300V Competition също съм карал и М30 също бях доволен.
от тези два модела съм сипвал и на други марки автомобили с нормални мотори...Най-голямото предимство че ми пада разхода на масло и мотора утихва. Най-голям ефект се получи на Форд 1.8Д на 400 000км който след сипване на Мотул 300В с който си карах Е30ската на вече 10 000км го сипах на Форда и той заспа :yes:

Сега ще сипя 300В компетишън на VW TDI да видя какви ще са промените!!!

Пример с Кастрол Магнетек сипан в Е30ската на 1000км 1л. - След мотула - разхода беше на 8000км 1л.
При Форда на всеки 500км му се доливаше масло каквото има на пазара - След сипване на Мотул който вече беше каран 10 000км в Е30ската 2000км без доливане мина. После като го сменихме с 15х50 Кастрол след 500км беше под минимума
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: двойно естерни масла - малко въпроси

Мнение от bum_bum » 16 Яну 2010, 23:36

Май темата е за сервизно поддържане.
С 8100 двойноестерно 0W30 мисля беше съм карал 318тдс с чип на много км и нямаше ядове, матора, доколкото знам още не дава проблеми. Сменях го на 6- 6500км и въпреки многото километри биеше ревизиран мотор с ново турбо и помпа и чип на същото купе. Масло не доливах, освен лятото при стабилно натискане по магистралите и то не повече от половин литър между смените.
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re:

Мнение от sonny » 17 Яну 2010, 16:12

FlippeR написа:На дрифт състезанието в хасково карах с масло (не политрон) 15/50, oще след първата обиколка, като спрях, мотора си почукваше стабилно ....налях от добавката на polytron и след още 1-2 обиколки чукането спря.... Сега мисля да източвам старото масло което беше на 3000 км. и да наливам polytron 10х40. Колегата YOKOHAMA кара M-ката с polytron и мисля, че също е доволен ;)

Тук би трябвало да имаш други грижи с мотора,след като започнах да карам с 15/50,мотора ми не си чува повдигачите каквото и да му се причини и на7000км нямаше нужда от доливане.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2040
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: двойно естерни масла - малко въпроси

Мнение от michev » 18 Яну 2010, 12:46

15/50 политрон ли :?:
only rear wheel drive


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: двойно естерни масла - малко въпроси

Мнение от sonny » 18 Яну 2010, 12:46

michev написа:15/50 политрон ли :?:

YACCO ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1139
Регистриран на: 8.12.2005
Местоположение: ВРАЦА
Пол: Мъж
Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ

Re: двойно естерни масла - малко въпроси

Мнение от БОРКО-ЧИПА » 08 Фев 2010, 14:44

sonny написа:
michev написа:15/50 политрон ли :?:

YACCO ;)

Сонка доволен ли си от това масло :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Re: двойно естерни масла - малко въпроси

Мнение от kriso85 » 09 Фев 2010, 15:56

И на мен ми е интересно дали сте доволни от това масло Якко.
Навсякъде много го хвалят, само в нашия форум няма инфо как се отразява на БМВ моторите.
И също така, ако може да споделите има ли смисъл от "спешъл" масло , на обикновен мотор (примерно М43, М52 и т.н.) на 10-12 години.
Дали няма да е отрицателен ефекта :roll:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 26.05.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Мотопед :)
Мечтае да кара: колело
Детайли за колата: супер е

Re: двойно естерни масла - малко въпроси

Мнение от harko77 » 07 Апр 2010, 2:52

Здравеите чудя се дали да не сложа политрон на 525д някои ако е слагал да помага мерси предварително :bowdown:

Назад към BMW и моторните спортове

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook