GP MALAYSIA- коментари
Модератор: Sharo
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Ник показа, че има опит и знае как да се ориентира при такива сложни ситуации. Кольо вика, че отборът го е извикал за интермедия, когато пистата взе да изсъхва, но старата лисица 200 м преди бокса ги е отебал и после падна големио порой. Дали не им такова ма..ата на всички с един бокс, а Останалите "играчи" дето бяха с по 10 места пред него завършиха с по 3-4 и не видеха и точки даже
Много жалко за Кубицата деа, можеше да ги клатим още по лошо неска, ма оиде енжина. Голям карък го е подгонил тая година маа му стара. Нищо той грозния дългуч ще им го върне, аз знам.
Много жалко за Кубицата деа, можеше да ги клатим още по лошо неска, ма оиде енжина. Голям карък го е подгонил тая година маа му стара. Нищо той грозния дългуч ще им го върне, аз знам.
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Новини
eraziel написа:Кво да му гледам на представянето на Кубица
Кара си човека, прави квото може, ама нещо не го виждам да блести с каквото и да било по време на тренировки, квалификации и т.н.
В общи линии нещата за отбора вървят супер измъчено за тези две състезния...
И не ми се струва, че всичко ще се оправи изведнъж
Не си прав. В Австралия Кубица беше без КЕРС, също така си няма и от прословутите дифузьори, които превърнаха Браун и Тойота от селски тимчета в победители.
И въпреки това беше на светлинни години по-напред от Ферари, Макларън и Рено, които са в същата позиция. Не стига това ами и щеше да финишира на 2-ра позиция. Това го постигна с юнашко каране. Копелето е чудесен пилот.
Резултатите от изминалите две състезания може и да се окажат без каквото и да е значение. Ако бъдат забранени спорните дифузьори, то именно отбора на БМВ ще има най-добрата машина. Ако пък не бъдат забранени, ще си ги измислим и ние и пак ще сме по-напред с материала в сравнение с реалните конкуренти.
Относно самия отбор .... Марио Тейсен направи една единствена грешка за трите години откакто го има отбора .... трябваше да махне Хайдфелд и на негово място да сложи миналогодишния ни тест пилот - Фетел, а не да го продава на Ред Бул.
Убеден съм, че нещата ще се оправят с представянето на отбора през този сезон. Нека не забравяме, че за да се работи по тазгодишната кола, беше жертвана възможноста за титла през миналия сезон. Съмнявам се това да се окаже напразно.
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
eraziel написа:Абе, вие сте много тежък случай... С'а Ник им бил виновен ... Виновни са БМВ, големите инженери, че не могат да направят една кола, която да побеждава... Нито Хайдфелд им е виновен, нито Кубица, който и да сложат в тая кола НЯМА ДА ПЕЧЕЛИ ... Така че вместо да серете по Хайдфелд се замислете къде е причината другия път като не ви хареса представянето на отбора...
Колега,май гледаш някое друго съзтезание?
В момента както много пилоти го казаха (включително Алонсо и Хайдфелд) Ф1 е разделена на две първенства.Едното е Уилямс,Браун,Тойота.Другото първенство е от всички останали отбори - включително БМВ.Тъй като гледаш 2-та старта я ми кажи кой освен 1-та Лига показва по добра скорост от БМВ?Можеби Ферари или Макларън или пък ...... Торо росо,кажи кой!
Такаче незнам кое точно върви измъчено за БМВ и как разбра че тая кола неможе да печели?
Защо гледаш времена от тренировки,тестове и т.н.
Там се правят експерименти за да се постигнат времена на старта,даже в квалификациите продължават да се правят нови настройки,и във фазите преди Q3 времената пак не са реални.
И немоа да разбера кое точно не ти харесва в колата на БМВ.
.
Вчера останах потресен как браун,тойота и редбул си правят гавра с бмв,ферари и мерцедес Това второ място е повече от ПЕРФЕКТНО!
- miroslav4ev
- младши ентусиаст
- Мнения: 734
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: София, България
- Кара: БМВ 325 ТД '93
- Детайли за колата: тъмно син металик
Ех, за малко и първи да станем....а ако беше стартирал Кубица - можеше и дубъл А колкото до супер изнедата Браун - ще ги видим на следващото състезание без спонсор а и не само следващото.....ами и до края.....според мен няма да издържат още дълго - предвиждам още преди полусезона да се откажат.
- Tod
- ентусиаст
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
!!Asen_X написа:
Относно самия отбор .... Марио Тейсен направи една единствена грешка за трите години откакто го има отбора .... трябваше да махне Хайдфелд и на негово място да сложи миналогодишния ни тест пилот - Фетел, а не да го продава на Ред Бул.
Убеден съм, че нещата ще се оправят с представянето на отбора през този сезон. Нека не забравяме, че за да се работи по тазгодишната кола, беше жертвана възможноста за титла през миналия сезон. Съмнявам се това да се окаже напразно.
Абсолютно съм съгласен, Доктора си вирна носа и с право донякъде, защото и заслугата и за второто място беше главно на стратегията, а не бързината "Бързия", та в тази връзка, Фетел и Тимо Глог според мен бяха по-добрия избор от Ник, та дори и от Кубица с оглед килограмите му!
А на колегите които плюят КЕРС-а и си мислят че е 80кила - не повече от 40кг е и дава доста предмства ако не сте забелязали, 80к.с.+ във 7сек. на всякя една обиколка не е никак малко!
Бътън спира 4 пъти и бе с обиколка пред Хайдфелт, за какво говорим!?
ПС И да не забравяме, тоя лилипут кръсти горкото дете Юда!
Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Пък ако си бяхте направили труда да прочетете пост-а на Крика, щеше да ви е ясно, че БМВ освен да закопаят хайдфелд с т'ва спиране в бокса, което той е пропуснал по собствено усмотрение, друго нещо не са щели да направят...
А ако КЕРС-а имаше повече предимства отколкото недостатъци нямаше да присъства само в едната кола на БМВ ... И същите нямаше да настояват за повишаване на минималната маса на булидите, ако КЕРС-а действително беше толкова ефективен, колкото го изкарваш, Тод ...
А ако КЕРС-а имаше повече предимства отколкото недостатъци нямаше да присъства само в едната кола на БМВ ... И същите нямаше да настояват за повишаване на минималната маса на булидите, ако КЕРС-а действително беше толкова ефективен, колкото го изкарваш, Тод ...
In Ban We Trust!
- Tod
- ентусиаст
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
eraziel написа:Пък ако си бяхте направили труда да прочетете пост-а на Крика, щеше да ви е ясно, че БМВ освен да закопаят хайдфелд с т'ва спиране в бокса, което той е пропуснал по собствено усмотрение, друго нещо не са щели да направят...
А ако КЕРС-а имаше повече предимства отколкото недостатъци нямаше да присъства само в едната кола на БМВ ... И същите нямаше да настояват за повишаване на минималната маса на булидите, ако КЕРС-а действително беше толкова ефективен, колкото го изкарваш, Тод ...
Абсолютно съм съгласен успеха на Сепанг беше щуро стечение на обстоятелствата!
А керса не пресъства в колата на Кубица защото КЕРС+Кубица=много голямо тегло!
Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
Никога през живота си не сте карали формула ама ще ми казвате кой е некадърник! В формула 1 не е важно само да има изпреварвания, а да се завърши и в точките. Фетел като го хвалите толкова какво направи накрая а? То според вашата логика ако някой отпадне но преди това е направил 5 изпреварвания е по-добър пилот от този дето е имал добра тактика в бокса и е победил примерно. Да ви имам логиката.
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
bmw maniqk ivo bmw написа:Никога през живота си не сте карали формула ама ще ми казвате кой е некадърник! В формула 1 не е важно само да има изпреварвания, а да се завърши и в точките. Фетел като го хвалите толкова какво направи накрая а? То според вашата логика ако някой отпадне но преди това е направил 5 изпреварвания е по-добър пилот от този дето е имал добра тактика в бокса и е победил примерно. Да ви имам логиката.
А твоята логика каква е?Ти един пилот как си го представяш,стъпал на педала и хванал здраво волана или със химикалка и калколатор в ръка?
Ако аз бях във Формула 1 и зи подбирах пилоти за моя отбор щях да избера пилоти като Фетел които правят позициите си със собствени сили от колкото пилоти които чакат да им дойде от горе.Миналата година Хамчо беше цункан от Господ но сега го няма.ю
Фетел миналата година беше в скапана кола,и правеше чудеса,Кубица кара апсол'тен трактор през 2008-ма ама до последно имаше шансове за 1-во място(теоретични),тъйче късмета винаги си отива рано или късно!
- SKISA
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
ако беше до късмет -вместо инженери щеше да има врачки в бокса!!! дифузьорите не са виновни на никой и като са разрешени -да ги направят и наще и да не говорим ,че раотата не е само до дифузьори! добрата кола е цялостна концепция ,а не едно парче отзад или керс да помага. аз се радвам на браун ,защото раздвижиха пластовете и дори и да не им стигнат силите до края на сезона показаха ,че и с малко пари може да се дърпа напред. бмв-да ги гонят и да се напънат,защото с концерн зад гърба си тоя отбор може повече. за мен ник е бита карта и от три години няма читаво състезание-тва ,че са е уцелил да фане господ за шлифера си е чиста случайност. дано оправят и издръжливостта ,защото преебаха кубата! имаме реалните сили този сезон и с малко правилни решения може да преборим останалите!
понеже се спомина : кой бил карал формула-ми никой от тук присъстващите ,но тва не пречи да чаткаме поне малко кво става и да коментираме! и рос браун не е карал ,ма разбира....!!!!
понеже се спомина : кой бил карал формула-ми никой от тук присъстващите ,но тва не пречи да чаткаме поне малко кво става и да коментираме! и рос браун не е карал ,ма разбира....!!!!
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
Значи Хайдфелд е чакал да му падне от небето, леле каква глупост каза бате просто не е истина. Забравихте миналата година как беше изпреварил 2 коли на веднъж в Малайзия, и на Спа миналата година беше много назад и като смени с мокри гуми ги разби! Бита карта бил леле мале. Няма повече да се занимавам с вас защото нещо не сте добре и няма смисъл едни и същи глупости плямпате.
Ето го некадърния Хайдфелд как изпреварва Алонсо http://vbox7.com/play:7334e86c
Ето го некадърния Хайдфелд как изпреварва Алонсо http://vbox7.com/play:7334e86c
- Wolf4
- младши ентусиаст
- Мнения: 456
- Регистриран на: 23.02.2007
- Местоположение: Еindhoven
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325i
- Мечтае да кара: M-ка, кво друго?
Venkata написа:Време е Ник да вземе пример от Цигането и да си помисли за евентуално прекратяване на спортната си кариера. ......
Koлега, тоя нагъл негър въобще не мисли, нито някога би си помислил за прекратяване на спортната си кариера! Той е такъв супер-кърлеж, че само човек, който е виждал негри , докопали се до що-годе прилична работа може да разбере какво казвам. Не само че няма да напусне, ами ако от Мерцедес решат да се освободят от него ще се опита да причини на тима си възможно най-сериозните неприятности. А нещата между него и ФИА не вървят, ама никак на добре. Това рано или късно ще рефлектира и върхуотношенията му с Макларън. За да спасят черния му задник уволниха човек, жизнено важен за тима вече над 20 години. Това на повечето езици значи последна прошка. Негърът защо мислиш се извинява публично? Та номерът с "оттеглянето" му е само опит за насочване на общественото съзнание в друга посока. Хитър ПР ход, нищо повече. Те го бият през ръцете да не краде, то се прави на обидено...хахаха. Да ама Барни го каза публично - няма да мине. Чакай да видим сега как ше шамаросат Макларън и какъв ще е отговора на Мерцедес. Има голяма вероятност за още по-неприятно развитие...
Are you M enough...?!
- Новини
Tod написа:ПС И да не забравяме, тоя лилипут кръсти горкото дете Юда!
Кръсти го Йода (на героя от "Междузвездни войни"), а не Юда
eraziel написа:Пък ако си бяхте направили труда да прочетете пост-а на Крика, щеше да ви е ясно, че БМВ освен да закопаят хайдфелд с т'ва спиране в бокса, което той е пропуснал по собствено усмотрение, друго нещо не са щели да направят...
А ако КЕРС-а имаше повече предимства отколкото недостатъци нямаше да присъства само в едната кола на БМВ ... И същите нямаше да настояват за повишаване на минималната маса на булидите, ако КЕРС-а действително беше толкова ефективен, колкото го изкарваш, Тод ...
Не става въпрос за закопаване. Прогнозата за дъжда си е жив хазарт. Ферари се закопаха с тактиката при дъжд, ние пък извадихме късмет, щото Хайдфелд получи сигнали от космоса и реши да не влиза.
В колата на Кубица засега няма КЕРС, защото той тежи повече от Хайдфелд и болида би станал прекалено тежък с тази система. Иначе разработката на КЕРС на БМВ е най-добрата. Преди началото на сезона дори се говореше, че БМВ ще снабдяват всички отбори с въпросната система, но в крайна сметка повечето вече бяха направили солени инвестиции за собствена разработка и така и не се стигна до доставки.
Само да уточня - Кубица не е дебел, а е висок и от там проблема с теглото му. Няма накъде да отслабне повече, че ще стане като пръчка накрая. Доколкото знам, ще се търси предимство в скороста чрез нов аеродинамичен пакет за да се компенсира проблема с теглото преди да му инсталират и на него КЕРС.
SKISA написа:дифузьорите не са виновни на никой и като са разрешени -да ги направят и наще и да не говорим ,че раотата не е само до дифузьори! добрата кола е цялостна концепция ,а не едно парче отзад или керс да помага.
Именно иновационното решение на трите споменати отбора им помогна да се откъснат от традиционните лидери в шампионата. Без тези разработки филма щеше да е като миналата година, но този път БМВ и Ферари щяха да са в борба, а Макларън щяха да се занимават с Рено.
Именно поради тази причина от отбора постоянно бълват жалби заради тези дифузьори.
И БМВ и Ферари и Макларън имат готовност да поставят подобни дифузьори ако бъдат одобрени окончателно от ФИА, но това само ще подобри положението, няма да реши проблема. Както каза, колата е цялостна концепция и не можеш просто да добавиш един детайл и да решиш проблема. Дори да сложим такива дифузьори, няма да постигнем това, което са постигнали например Браун, защото болида трябва да бъде основно преработен за да се съчетае с този детайл. Алонсо го беше обяснил много добре в едно интервю наскоро и в крайна сметка и четирите отбора (БМВ, Ферари, Макларън, Рено) се надяват да бъдат забранени тези дифузьори. Иначе битката на тези четири отбора ще е за 2-ро и 3-то място.
Относно представянето на Браун. Според мен грешите като мислите, че това е само временно явление. Забравяте, че в основата на този отбор е Рос Браун. Единственото, което може да им развали очертаващата се хегемония е някое решение на ФИА или некъдърноста на Бътън.
За Ник Хайдфелд няма какво да говорим. Копелето кара и в последните два сезона правеше абсолютно зрелищни изпреварвания, но той се оправя само когато колата е лека (с малко гориво), добре настроена и гумите са в добро състояние. При всякакви други ситуации никакъв го няма, за разлика от пилоти като Кубица, Алонсо, Кими, Фетел и т.н., които умеят да изстискват максималното от болида дори когато постоянно ги съпътстват проблеми или кофти условия.
Всичките тези неща, които си ми написал за Кубица на мен са ми ясни, дори ми стана чудно, че си видял необходимост да ми ги обясняваш, не знам що съм те оставил с впечатлението, че не съм си прочел домашното )
А лично на мен Кубица ми е неприятен откакто по едно време миналия сезон почна да си придава важности и едва ли не да тропа с крак, че не развиват колата в посоката в която той иска ... Едва ли не БМВ да работи за него, а не той за БМВ ...
Колкото и да е талантлив, на тоя свят няма незаменими хора...
А лично на мен Кубица ми е неприятен откакто по едно време миналия сезон почна да си придава важности и едва ли не да тропа с крак, че не развиват колата в посоката в която той иска ... Едва ли не БМВ да работи за него, а не той за БМВ ...
Колкото и да е талантлив, на тоя свят няма незаменими хора...
In Ban We Trust!
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани