BAR predstaviha Bolida za 2003

Formula 1, AMLS и всички други прояви.

Модератор: Sharo

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

BAR predstaviha Bolida za 2003

Мнение от madpetio » 15 Яну 2003, 20:38

Тимът на "Лъки Страйк БАР Хонда" отбеляза петата си годишнина във Формула 1 днес, като представи новия си болид за сезон 2003 в Барселона.

Автомобилът е резултат от усилията на отбора през последната години, целящи драматично подобрение в инженерните стандарти, а целта е постигане на по-големи успехи от направеното досега.

През 2002-а година под ръководството на новия технически директор Джефри Уилис тимът си постави задача да построи болид с невероятно качество.

В сравнение с модел 004, новият БАР Хонда 005 е по-малък, по-лек и има по-висок център на гравитация. Аеродинамичността на новия автомобил е значително по-ефективна от тази на предшественика му.

БАР Хонда 005 е продукт на напълно променена дизайнерска философия, като основната промяна е в шасито. То е изградено чрез използване на различна концепция в сравнение с тази на миналогодишния болид, като е създадена нова вътрешна преграда в самия автомобил, която го прави по-лек, но същевременно и по-надежден, в пълно съответствие с изискванията за безопасност на ФИА.

Скоростната кутия на колата е нова, основният корпус е покрит с алуминиева сплав. Подобреният вариант на окачването също е по-компактен. Системите за подаване на гориво и охлаждане са значително подобрени, а броят на частите, използвани за конструирането на болида е намален с 10%, като от тима са заложили на използване на значително по-леки материали за изграждането на самите компоненти.

"Бриджстоун" продължава да е официален партньор на БАР Хонда за пета поредна година. Новите технически правила, наложени от ФИА през зимата, позволяват всеки отбор да ползва гуми проектирани специално за него, което ще разреши на БАР и "Бриджстоун" по-тясно сътрудничество и тестове преди началото на сезона и ще даде на отбора възможно най-добрите гуми.

"2003-а година ще бъде година изпълнена с предизвикателства за БАР, но ние направихме огромна стъпка напред още през зимата. Заедно с партньорите ни Лъки Страйк, Хонда и Бриджстоун съм сигурен, че ще регистрираме значителен прогрес по пътя към осъществяването на основната ни цел - спечелването на шампионата във Формула 1.

Въпреки това съм сигурен, че никой от другите отбори не е стоял със скръстени ръце, затова ние трябва да бъдем максимално концентрирани през целия сезон, за да можем да постигнем целта си.

С подобренията, които направихме по нашия болид Жак Вилньов ще може да разкрие пълния потенциал на таланта си, а Дженсън Бътън има реални шансове да се бори за челните места в класирането. Заедно с третия ни пилот Такума Сато мисля, че БАР разполага с изключително добър набор от състезатели", заяви шефът на тима Дейв Ричърдс.

Дженсън Бътън направи ще първи тестове с новия болид в Барселона утре. Заедно с Жак Вилньов той съставлява част от една от най-интригуващите пилотски двойки през новия сезон.
Техническият директор на БАР Хонда Джофри Уилис заяви, че тимът ще се бори за място в челната тройка в класирането във всяко състезание през следващия сезон.

"Ние ще се състезаваме за място на подиума през 2003-а година. Една от основните ни цели е да финишираме във всяко състезавие, да печелим точки и да завършваме с място в тройката колкото можем по-често", заяви Уилис.

Новата спецификация БАР 005 е първата кола, създадена след пристигането на Уилис в тима през миналата година.

"Убедени сме, че болидът е много по-добър от миналогодишния и сме успели да постигнем по-добро стиковане на двигател и шаси. Поставихме си нови цел когато проектирахме автомобила, като опитахме да намалим теглото, да увеличим аеродинамичната ефективност и полезната работа на двигателя. Това може да ни даде допълнителен шанс в борбата за челните места в решетката", добави той.

Ръководителят на проекта на Хонда за Формула 1 Такео Киучи заяви при представянето на болида на БАР, че новият двигател RA003E V10 ще даде на отбора необходимата мощ за предстоящият сезон.

От японската компания обещаха печеливша комбинация от по-голям брой обороти, повече мощност и по-леко тегло на двигателя.

"През последните три години изпитвахме големи затруднения от завръщането си във Формула 1. Не бяхме доволни от представянето си и искахме да се справим по-добре. Сега искаме да започнем новия сезон силно и се надяваме да го направим.

RA003E е с 15 кг. по-лек от миналогодишния ни двигател, достига повече от 19 хил. оборота в минута :?: :?: :?: , а направихме подобрения и във въртящия елемент", заяви Киучи.
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 2.01.2003
Местоположение: Варна

Мнение от BMW fan » 15 Яну 2003, 21:44

От японската компания обещаха печеливша комбинация от по-голям брой обороти, повече мощност и по-леко тегло на двигателя.

Tova zvu4i dobre,no ne kazvat ni6to za nadejdnostta.Ako si ostane na si6toto nivo nadali 6te uspeqt da napravqt ne6to.A ako naistina bolida e tolkova dobar,kolkoto kazvat(a ne prosto lafove kato tezi na Coulthard 4e tazi godina e negovata :) )to naistina 6te razberem dali Villeneuve ne e zabravil da kara mnogo dobra kola(ne 6ampionska),6toto Button vse o6te si spomnq(vse pak predi 3 godini kara6e za BMW Williams )I vse pak 6te se radvam ako naistina uspeqt da napravqt 6ampionski bolid za v bide6te-taka titlite na BMW 6te sa o6te po-stoynostni i sladki i t.n.

Назад към BMW и моторните спортове

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook