BMW X-raid Team - Dakar 2009
Модератор: Sharo
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
BMW X-raid Team - Dakar 2009
За втора поредна година легендарното рали, прекосяващо африканските пустини, няма да премине през Африка. Усложените политически условия в някои от държавите, през които преминаваше керванът, накараха организаторите да погледнат в друга посока.
В средата на тази година ви разказах със снимки за компромисният и най-бързо организиран вариант на Париж - Дакар, а именно Dakar Series: Central Europe Rally, което се състоя в Унгария и Румъния.
Естествено, няма да има година без състезание на такова ниво. Тази надпреварата ще се състои в Южна Америка - Аржентина и Чили.
Състезателната дистанция, която ще трябва да преминат участниците е близо 6000 км, от Буенос Айрес до виа Валпараисо.
Карта на маршрута. Стартът ще бъде даден на 3-ти януари 2009 г., а финалът и награждаването ще са на стартовата точка, но след 5652 състезателни км (9574 км общо с кънекшъните) на 18 януари. Превиден е един ден за почивка и сервизиране на 10-ти във Валпараисо.
BMW отново ще има заводски отбор в надпреварата.
Датчанинът Peter van Merksteijn, собственик на отбора Van Merksteijn Motorsport, който спечели тазгодишното издание на 24 часа на Льо Ман с Porsche RS Spyder, ще вземе участие в отбора на BMW за Dakar 2009. Той ще пилотира тотално ново BMW X3CC. Peter ще се присъедини към Nasser Al-Attiyah и Guerlain Chicherit, като трети пилот в отбора. Неговото X3CC е сглобено и разработено по най-актуални спецификации, изисквания за сигурност, като е и с по-малка обща маса от останалите две. Навигатор на Peter van Merksteijn ще е Eddy Chevaillier, прекосявал Африка на два пъти, докато взимал участие в легендарното рали. Eddy има записана победа, като навигатор в отборa на Ханс Стейси - MANN. Белгийският ко-пилот е "изпитан в боя навигатор" заедно със сина на Peter van Merksteijn, Peter van Merksteijn jr, докато карали Ford Focus на WRC 2007.
Датчанинът Rene Kuipers ще стартира с X-raid BMW X3CC. Датският рали пилот от Хенгело ще бъде с номер 318. Ръководителят на BMW X-Raid Team Sven Quandt потвърди официално, че отборът ще застане официално зад Rene Kuipers в състезанието, като ще осигурява транспортиране на части, моментална асистенция на трасето и сервизиране в сервизните паркове. Това се случва, защото всеки един от отборите има право да излъчи по 3 автомобила във всеки клас. Оставена е вратичка, през която 4-ти екипаж в отбора се записва като частен екипаж, но дефакто разходите за участието в състезанието се поемат от отбора, но отборът не може да се възползва от добрите времеви постижения на четвъртия екипаж.
Повече информация за BMW X-raid има в тази тема.
В средата на тази година ви разказах със снимки за компромисният и най-бързо организиран вариант на Париж - Дакар, а именно Dakar Series: Central Europe Rally, което се състоя в Унгария и Румъния.
Естествено, няма да има година без състезание на такова ниво. Тази надпреварата ще се състои в Южна Америка - Аржентина и Чили.
Състезателната дистанция, която ще трябва да преминат участниците е близо 6000 км, от Буенос Айрес до виа Валпараисо.
Карта на маршрута. Стартът ще бъде даден на 3-ти януари 2009 г., а финалът и награждаването ще са на стартовата точка, но след 5652 състезателни км (9574 км общо с кънекшъните) на 18 януари. Превиден е един ден за почивка и сервизиране на 10-ти във Валпараисо.
BMW отново ще има заводски отбор в надпреварата.
Датчанинът Peter van Merksteijn, собственик на отбора Van Merksteijn Motorsport, който спечели тазгодишното издание на 24 часа на Льо Ман с Porsche RS Spyder, ще вземе участие в отбора на BMW за Dakar 2009. Той ще пилотира тотално ново BMW X3CC. Peter ще се присъедини към Nasser Al-Attiyah и Guerlain Chicherit, като трети пилот в отбора. Неговото X3CC е сглобено и разработено по най-актуални спецификации, изисквания за сигурност, като е и с по-малка обща маса от останалите две. Навигатор на Peter van Merksteijn ще е Eddy Chevaillier, прекосявал Африка на два пъти, докато взимал участие в легендарното рали. Eddy има записана победа, като навигатор в отборa на Ханс Стейси - MANN. Белгийският ко-пилот е "изпитан в боя навигатор" заедно със сина на Peter van Merksteijn, Peter van Merksteijn jr, докато карали Ford Focus на WRC 2007.
Датчанинът Rene Kuipers ще стартира с X-raid BMW X3CC. Датският рали пилот от Хенгело ще бъде с номер 318. Ръководителят на BMW X-Raid Team Sven Quandt потвърди официално, че отборът ще застане официално зад Rene Kuipers в състезанието, като ще осигурява транспортиране на части, моментална асистенция на трасето и сервизиране в сервизните паркове. Това се случва, защото всеки един от отборите има право да излъчи по 3 автомобила във всеки клас. Оставена е вратичка, през която 4-ти екипаж в отбора се записва като частен екипаж, но дефакто разходите за участието в състезанието се поемат от отбора, но отборът не може да се възползва от добрите времеви постижения на четвъртия екипаж.
Повече информация за BMW X-raid има в тази тема.
- Wolf4
- младши ентусиаст
- Мнения: 456
- Регистриран на: 23.02.2007
- Местоположение: Еindhoven
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325i
- Мечтае да кара: M-ка, кво друго?
Не от тази а от миналата година още в заводския отбор на BMW трябваше да кара Колин Макрий - лека му пръст! Иначе Насър АлАтия се подвизаваше в грН в световния и азиатския рали шампионат и е от много богата фамалия чийто и други членово са в моторния спорт а Жирлен Чичери е бивш световен шампион на свободно спускане със ски freestyle демек и първото му участие в този шампионат е благодарение на това че печели едно състезание организирано от NISSAN dakar chalange.
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Затова за старта на Дакар 2008 колите на отбора бяха пребоядисани от основен бял и допълнителен зелен в основен черен и допълнителен зелен. Само сервизният камион запази белия си цвят.
Това е инфото пуснато от indeaneca
Екипажът на Насър Ал-Атиях и Тина Торнер с БМВ поведоха след първия етап на Рали Дакар. Пилотът премина 371-километровата отсечка между Буенос Айрес и Санта Роса за 2:36.15 часа. Състезателят от Катар взе предимство от 2:17 мин. пред втория Карлос Сайнц с Фолксваген. Съотборникът на испанската рали легенда - Жиниел де Вилиер - е трети на 2:40 мин. от лидерите. Американецът Марк Милър с третия Фолксваген се намира на четвърта позиция.
Бившият победител в Рали Дакар Люк Алфон имаше проблеми със своето Мицубиши Лансър и изостана, като в момента се намира на пета позиция на 4:44 мин. от Ал-Атиях. Настощият шампион Стефан Петерхансел с втория Лансър се движи на шеста позиция, въпреки че пресече първата контрола с първо време. Друг от водещите пилоти на БМВ - Гуерлейн Шишери - отпадна 290 километра след началото на надпреварата.
Взето от data.bg - Link
Екипажът на Насър Ал-Атиях и Тина Торнер с БМВ поведоха след първия етап на Рали Дакар. Пилотът премина 371-километровата отсечка между Буенос Айрес и Санта Роса за 2:36.15 часа. Състезателят от Катар взе предимство от 2:17 мин. пред втория Карлос Сайнц с Фолксваген. Съотборникът на испанската рали легенда - Жиниел де Вилиер - е трети на 2:40 мин. от лидерите. Американецът Марк Милър с третия Фолксваген се намира на четвърта позиция.
Бившият победител в Рали Дакар Люк Алфон имаше проблеми със своето Мицубиши Лансър и изостана, като в момента се намира на пета позиция на 4:44 мин. от Ал-Атиях. Настощият шампион Стефан Петерхансел с втория Лансър се движи на шеста позиция, въпреки че пресече първата контрола с първо време. Друг от водещите пилоти на БМВ - Гуерлейн Шишери - отпадна 290 километра след началото на надпреварата.
Взето от data.bg - Link
http://img190.imageshack.us/i/rokopodpis.mp4/...шофирай разумно
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Ако издеяни Х3СС-то на Насер, има някакъв шанс да им начупи каските. Лошото е, че през изминалите години до средата на надпреварате се движи перфектно, но техинката го предава
Между другото забелязвате ли, че дойде времето на дизеловата битка? Заводските отбори при автомоблите на Мицубиши, БМВ и Фолксваген са с дизелови агрегати. Новаци в "дизеловото състезание" са Мицубиши, като това им е първи тест на новият Рейсинг Лансър. От фаворитите единствено отборът на Роби Гордън (САЩ) продължава да залага на голям мускул - V8 бензин.
Между другото забелязвате ли, че дойде времето на дизеловата битка? Заводските отбори при автомоблите на Мицубиши, БМВ и Фолксваген са с дизелови агрегати. Новаци в "дизеловото състезание" са Мицубиши, като това им е първи тест на новият Рейсинг Лансър. От фаворитите единствено отборът на Роби Гордън (САЩ) продължава да залага на голям мускул - V8 бензин.
Насър има много опит в ралита на макадам, и в рали-рейд, участвал е много бюджет не му е проблем и е събрал доста опит. Лошото е че Гирлен или Жирлен Чичери се метна така лошо още първия етап, и сега бмв-тата едно по малко. Очаква се по принцип битка между VW и Mitsu-тата като чисто новите Lancer-и очаквах или да са много бързи или да имат проблеми. Засега второто. Но състезанието е дълго и има време за обрати както най вероятно и Сирил Деспре ще ги избие тия час и нещо и ще влезе в тройката.
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Bobbybd написа:Насър има много опит в ралита на макадам, и в рали-рейд, участвал е много бюджет не му е проблем и е събрал доста опит. Лошото е че Гирлен или Жирлен Чичери се метна така лошо още първия етап, и сега бмв-тата едно по малко.
Шишри кара, но е с 6 часа зад първия. В момента изпълнява ролята "бърза асистенция" на Насер. Това означава, че ако катарецът счупи част от колата си, Шишри го настига, спира, разглабя своята Х3, монтират на първата и тя продължава, а втората чака сервизния камион, за да набави части и да завърши етапа.
Това е добре, казаха че и той е добре въпреки че щяло да му се прави операция на рамото как тогава е добре не знам, той и Деспре преди време го намериха паднал, припаднал и с извадено рамо ама продължи. Иначе няма лошо да натиснат и да възползват от борбата и съответно грешките на ФВ и Мицубиши ама трябва и те да не допускат повече такива.
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Британски екип бе вкаран в изкуствена кома в ден 4 на рали „Дакар".
Британският пилот Пол Грийн и неговият навигатор Матю Харисън пострадаха тежко в катастрофа още в първия етап на състезанието и бяха приети в тежко състояние в болница в Санта Роса. Лекарският екип на здравното заведение смята да извади англичаните от изкуствената кома в четвъртък.
Гледах репортажа по Евроспорт, Wild Cat-ът им беше поломен яко.
Британският пилот Пол Грийн и неговият навигатор Матю Харисън пострадаха тежко в катастрофа още в първия етап на състезанието и бяха приети в тежко състояние в болница в Санта Роса. Лекарският екип на здравното заведение смята да извади англичаните от изкуствената кома в четвъртък.
Гледах репортажа по Евроспорт, Wild Cat-ът им беше поломен яко.
- Tod
- ентусиаст
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Лидерът при автомобилистите в Рали Дакар Насер ал-Атиях от Катар с БМВ Х3 беше дисквалифициран след шестия етап от надпреварата.
Катарецът беше изхвърлен от състезанието, след като пропусна няколко контролни точки по време на 178-километровата дистанция от Сан Рафаел до Мендоса.
Журито на ралито прецени, че Ал-Атиях не трябва да продължи борбата за титлата, тъй като не е преминал покрай повече от три скрити чекпойнта по трасето........
от тук: http://www.gong.bg/view_article.php?article_id=65637
Катарецът беше изхвърлен от състезанието, след като пропусна няколко контролни точки по време на 178-километровата дистанция от Сан Рафаел до Мендоса.
Журито на ралито прецени, че Ал-Атиях не трябва да продължи борбата за титлата, тъй като не е преминал покрай повече от три скрити чекпойнта по трасето........
от тук: http://www.gong.bg/view_article.php?article_id=65637
Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
- Владо
- старши ентусиаст
- Мнения: 2379
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Нещо и дизеловите Мицубишита са аут от играта. Остана само едно, което заема 4-то място, първи са 3-те VW-та, а на 5-то място се подрежда Роби Гордън с Hummer.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани