F1 -2009 коментари,новини и ....

Formula 1, AMLS и всички други прояви.

Модератор: Sharo


Аватар
Мнения: 4861
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби...нация и Вайълет!

F1 -2009 коментари,новини и ....

Мнение от SKISA » 06 Дек 2008, 16:21

според мен най-потресаващата новина за новият сезон е ,че хонда се отказват. наливаха страшно много пари ,но нищо не направиха,а последните два сезона са направо за оплакване. в крайна сметка са взели решение да шитнат отбора и да си бият камшика. в япония май някой тия дни ше трябва да си пори корема с големото нож....!!
другата тъпотия ,която прочетох е унифицирането на двигателите за 2010та...!! още никой отбор не се е съгласила,но умниците от фиа искат да сложат еднакви двигатели и спечелилият двигател е форд-косуарт!!! никога няма да си пусна телевизора за такова нещо и никога повече няма да стъпя на писта ,за да гледам....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4192
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 06 Дек 2008, 16:30

да Хонда се оттегля през март 2009-та до тогава трябва да се намери купувач за отбора,колкото за моторите има идея да се направи един мотор (за Косуарт точно се говори ) и той да се продава ефтино на отборите ,но все пак който иска може да си направи свой но не по-мощен от косуарт-ския...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 06 Дек 2008, 18:29

Явно и Формулата ще залезе като всичко читаво....
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 784
Регистриран на: 10.09.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е90 325i

Мнение от McClane » 06 Дек 2008, 18:45

Стига с тоя песимизъм де :confused:
На бай Бърни ще му присветне червената лампичка,че нещата така както са му в главата отиват на зле и ще се вразуми малко да не прави тази грешка с двигателите.
Иначе наистина е жалко отказването на Хонда :(
Да видим какво ще стане с Баричело и Бътън...
А за догодина аз лично очаквам един много интересен сезон с много изравнени сили на водещите отбори :!:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1319
Регистриран на: 24.02.2008
Местоположение: Варна/Разград
Пол: Мъж
Кара: Е34 Individual
Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
Детайли за колата: една сбъдната мечта

Мнение от ИлХиТо » 07 Дек 2008, 1:29

McClane написа:Стига с тоя песимизъм де :confused:
На бай Бърни ще му присветне червената лампичка,че нещата така както са му в главата отиват на зле и ще се вразуми малко да не прави тази грешка с двигателите.
Иначе наистина е жалко отказването на Хонда :(
Да видим какво ще стане с Баричело и Бътън...
А за догодина аз лично очаквам един много интересен сезон с много изравнени сили на водещите отбори :!:


По скоро дедо Мозли се натиска да има само един доставчик на двигатели. В този случай мисля че няма да има Ф1, и аз като голям фен също както каза SKISA нямам намерение да ги гледам. Иначе наистина кофти за Хонда, спомням си когато бяха доставчици на двигатели за Макларън и там караше най-добрия- СЕНА :!: бяха невероятна комбинация. Дано се намери купувач на тима. Говори се, че Дейвид Ричардс има апетити към тима но ще видим......
КОГАТО ФАКТИТЕ ГОВОРЯТ И БОГОВЕТЕ МЪЛЧАТ!

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Мнение от plradev » 07 Дек 2008, 11:25

Това с унифицираните двигатели ще е най-голямата простотия ако се осъществи.. :evil: .От доста години има техническа възможност да се излъчват пряко кръговете от WRC шамоионата.И причината това да не се осъществи е съмненията за отлив на зрителски интерес от Ф1...Е лично според мен тия от ФИА, МАЛОУМНИ ЛИ СА?! С подобни нововъведения големите отбори ще се оттеглят от Ф1 и неминуемо ще спадне и гледаемостта на шампионата,като включим и новите писти ,който са меко казани нехаресвани,тия зорлем искат да батисат всичко фубаво в тоя спорт.. :help: :help: :help: .

Еми и аз с удоволствиее ще гледам Льоб,Грьомхолм и компания...Въпреки ,че и врц-тата няма да ги има скоро,ама това е друга тема :banghead:
Изображение


Аватар
Мнения: 4861
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби...нация и Вайълет!

Мнение от SKISA » 07 Дек 2008, 11:29

барни и оня дърт педал /без извинение/ мозли вече явно нямат представа какво се случва и какво търсят феновете. гледат какво търсят корпорациите ,ама то за да ги интересува тоя спорт трябва феновете да го гледат. а като стане тъпо и не го гледат -корпорациите ще се оттеглят. така че ако си карат по техният акъл - няма да стане и ще се срине скоро...!! имаше толкова много опити,но за толко години аз винаги съм харесвал формулата и ми е била интересна. ако я направят формула-форд....мерси! ако ще и с бмв днигател да карат всички-пак няма да ми е интересна.
има някои позивни ,че е много по-добре да стане така ,че да има много шум и блясък и около питовете ,а не тая роботицазия на отборите и пилотите ,защото и това носи пари и интерес към формулата ,но да видим.....!! за съжаление последният плейбой -истински беше еди и тва преди вече 5г май....!!! шаренкото си е шаренко

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4192
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 07 Дек 2008, 11:32

Четох някъде че и ВРЦ-то нещо станало скъпо пък и публиката се отдръпнала от него :)....така че май навсякъде има спад на зрителски интерес
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Мнение от plradev » 07 Дек 2008, 11:39

///M Power написа:Четох някъде че и ВРЦ-то нещо станало скъпо пък и публиката се отдръпнала от него :)....така че май навсякъде има спад на зрителски интерес


Ми незнам...ВРЦ-то ще изчезне като група-Б едно време,но не зарди тогавашните причини(сигурността поради ноконтролируемата мощност).Ама все пак едва ли моторноте спортове в световен мащаб ще замрат...Поне аз се надявам да не става така... :confused:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 07 Дек 2008, 12:15

да излизат да карат бърни и мозли,то баси комбинацията са-дребен комплексар и дебел,мазен развратеняк
от доста време не я гледам формулата,заради водещите-някъв скинар имаше надъхан и още случайни бастуни.не е ли иван тенчев да научиш нещо интересно,не си е работа

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 456
Регистриран на: 23.02.2007
Местоположение: Еindhoven
Пол: Мъж
Кара: e36 325i
Мечтае да кара: M-ка, кво друго?

Мнение от Wolf4 » 09 Дек 2008, 21:33

Ами преди да се предприемат крачки към осъществяване на идеята, първо ще си гледаме с кеф(пък Мозли и чорапите му от Форд статистически), сезон 2009. Той нали знаете, че след скандала с порното намрази до смърт наще и мерцедес и ся като остана на поста, почва с мръсотиите. Ма не става, квото и да се пъне. Тва е спорт на много яките с големите интереси и те не са отишли там да си губят времето. И не се изчерпва с една запазана марка на формулата само.И това си е бая дълъг сезон, с бая промени, откъдето и да го погледнете. Та мисълта ми е че време има и няма идея отсега да се окайваме за унификация. Пък даже и така погледнато...абе кой топ тим ше си купи форг мотор бе хора? Ферари ли, Мерцедес ли, наще ли или Рено. Ми то излиза, че в случая на комбинираните тимове като Макларън - Мерцедес, ддоставчикът на двигателя хваща еднопосочения полет. Тва вярвате ли го да стане? Значи ония английски хиени да си ритнат милиардния бизнес и влиянието....тва да ви кажа няма да се случи в годината 2010. Щото всеки си пази хляба и не е луд да си го подритва. А някой сетил ли се е колко бързо се спретва алтернатива? Тва само го подмятам така...между другото.
Are you M enough...?!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2050
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от ja » 10 Дек 2008, 1:06

madpetio написа:Явно и Формулата ще залезе като всичко читаво....


То ако е читаво нема да залезе... Ще залезе ако го изклецкат...


Силно се надявам да не стане тоя шит с двигателите. Представете си БМВ да се съгласят да са БМВ - Форд - Заубер... заеби...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1319
Регистриран на: 24.02.2008
Местоположение: Варна/Разград
Пол: Мъж
Кара: Е34 Individual
Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
Детайли за колата: една сбъдната мечта

Мнение от ИлХиТо » 12 Дек 2008, 18:06

Спират тестовете, нови ограничения за моторите

Тотална забрана на тестове по време на сезона, основно преразглеждане на правилата за двигателите, както и големи ограничения в разработването на аеродинамиката, формират основата на новите радикални мерки за намаляване на разходите на отборите във Формула 1. През 2010 година се планира и пълна забрана на презареждането с гориво по време на състезания, стандартна телеметрия и много други (виж по-долу)!

След срещата на Съвета на ФИА днес в Монако, федерацията разкри мерките, които съгласува заедно с Асоциацията на отборите (ФОТА) в сряда. Те ще влязат в сила през следващите няколко години и се очаква да намалят разходите с 1/3 в сравнения с изминалия сезон 2008.

Промени за 2009 година:

- Всички тестове извън състезателния уикенд, през сезона се забраняват.

- След началото на януари на отборите се забранява работата в аеродинамичните тунели, освен при използването на модели в мащаб 60% и 50 метра в секунда въздушен поток. Фабриките също ще трябва да бъдат затворени в 6 седмици от годината.

- Животът на двигателите трябва да се удвои, като пилотите не могат да използват повече от 8 двигателя на сезон плюс 4 за тестовете. Въпреки всичко за 2009 година, правилото за един двигател за три състезания си остава в сила. То беше прието на 5 ноември.

- Допълнителният живот на двигателя ще се постигне като оборотите се ограничат на 18 000 в минута и без право на засилване на двигателя. Само подобрения на инжекционната система и тази за изгорелите газове може да бъде променяна.

- Намаляването на бройката двигатели за отбор за сезон на 20, означава, че малките отбори ще намалят разходите си двойно спрямо сезон 2008.

- Отборите ще съкратят и персонала, който им е нужен за един състезателен уикенд посредством няколко мерки, в които се включва и споделянето на информация за гумите горивото и др, които ще елиминират нуждата от съгледвачи.

От ФИА се надяват, описаните мерки да осигурят достатъчно намаляване на разходите още през следващата година. В изявление от днес се твърди: "Промените за 2009-та година ще смъкнат разходите на отборите на производителите с около 30% в сравнение с тази година, а на малките отбори дори повече".

- За 2010 година промените стават още по-сериозни:

- ФИА все още ще има възможност за въвеждането на стандартен двигател, като е заявено, че отборите ще могат да купуват моторите на цена от 5 млн. евро на сезон. Те ще се доставят или от независим производител като Косуърт, който спечели и конкурса на ФИА, или от другите концерни, като те се наемат да дават и гаранция за продукцията си. Тези промени ще са в сила и през 2011 г. както и през 2012 г.

- ФИА се надява, че ще може да се използват и стандартни трансмисии. Ще се отдели много време на стандартизиране и на много от частите по шасито.

- По време на състезателния уикенд ще се използва стандартна радио-система и телеметрия.

- Забраняват се системите за подгряване на гумите (т.нар. чохли), механичното им почистване.

- Забранява се и презареждането с гориво. Тези сериозни забрани ще дойдат заедно с подготвящите се забрани за разработка на аеродинамиката и др.

- ФИА също така ще направи проучване върху това дали да се въведе система с медали, вместо точки или намаляване на състезателната дистанция. Има възможност и за стандартна "KERS" от 2010 г, но това зависи изцяло от ФОТА. Много отбори може да се откажат от устройството през 2009 г., заради високите цени по разработката му.

- В далечен план от ФИА заявяват следното: "ФИА и ФОТА ще изследват възможността за изцяло ново задвижване на колите от 2013 г, което ще е основано на по-голяма икономия на енергията. Ще се наложат правила, които да гарантират, че разработката на новия двигател ще помогне за навлизането му в енерго-икономичните превозни средства по пътищата".


Източник: http://formula1.sportal.bg/news.php?id=5064#

П.С. Тези не знам какво са замислили и какво им се върти в главите, но ми се струва че Ф1 се връща с години назад. Дано да е за добро - особено за нас феновете 8). Моля се само да не приемат "един двигател за всички". Тогава за мен Ф1 умира!
КОГАТО ФАКТИТЕ ГОВОРЯТ И БОГОВЕТЕ МЪЛЧАТ!

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Мнение от plradev » 12 Дек 2008, 18:24

Нямам думи!!! Тия се връщат в каменната ера...да земат да направят задвижването с педали...и да ограничат въртенето на пилота(болидоездача),за да не хаби много енергия и да яде по-малко,че и хранителните ресурси на планетата са ограничени....:banghead: :banghead: :banghead: :banghead: .

Абе кво се ядосвам и аз,имам касети VHS от славните години на формулата и ше си ги гледам тях!!! Ф1-амин (иконка- поп с кандило...)

п.п. И в тоя ред намисли,наще имат шанс да спечелят кръг от шампионата,пистата за каруци е еламнтарна за изпълнение-макадам...екологична раота...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 456
Регистриран на: 23.02.2007
Местоположение: Еindhoven
Пол: Мъж
Кара: e36 325i
Мечтае да кара: M-ка, кво друго?

Мнение от Wolf4 » 18 Дек 2008, 1:09

Ами сезон 2009 май ще е решаващ. То ще си покаже кое - как. На мен обаче все пак не ми се вярва въвеждането на една марка мотор за всички, щото май големите ще се оттеглят от такава антиреклама. Иначе за намалянето на разходите...ми то който си няма пари и с новата концепция пак отпада. Айде ся като е скъп спорт и да земем да го напраим картинг, че да е евтино. А, най-глупавото от всичко е, че посягат на аеродинамиката. Тя освен, че подобрява резултатите е толкова пъти по-обществено полезна за сток колите, че няма на къде. А тя си е вързана пряко с новите материали, дето май са си бъдещето на автомобилостроенето. Абе да гледаме кво ще стане догодина. То ще си покаже.
Are you M enough...?!

Следваща

Назад към BMW и моторните спортове

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook