Фернандо Алонсо преминава в BMW Заубер
Модератор: Sharo
46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Фернандо Алонсо преминава в BMW Заубер
Двукратният световен шампион Фернандо Алонсо подписа тригодишен договор с BMW Заубер. Испанецът ще премине в немския тим след края на сезон 2008, когато изтича и договорът му с Рено. Тимът на BMW се представя много добре през този сезон, като в момента е на трета позиция при конструкторите, а първият пилот на тима – Роберт Кубица е трети във временното класиране, като изостава на 18 точки от лидера Люис Хамилтън и на 16 от втория Фелипе Маса. Най-вероятно Алонсо ще стане партньор на Кубица за сметка на немеца Ник Хайдфелд.
През 2000 година Алонсо става тест-пилот на Минарди, докато се състезава във Формула 3000. Дебютът му във Формула 1 е в Гран При на Австралия през 2001 година, където кара за екипа на Минарди, а съотборник му е ветеранът Тасо Маркес. Следват впечатляващи прояви, през следващия сезон той обаче решава да не се състезава, а да се концентрира върху задачите си на тест-пилот в Рено, какъвто става през 2002 година, а през 2003 г. си заслужва мястото на титулярен пилот. Скоро идва и първата му победа — в Гран при на Унгария, както и едно второ и две трети места. Завършва на 6-то място в генералното класиране.
През сезон 2004 започва добре с третото си място в Австралия, но трябва да изчака до средата на сезона, за да се качи отново на подиума. Това се случва в Гран При на Франция на Маникур, където той завоюва второто място. Подиуми следват и на Хокенхайм, и на Хунгароринг, но на Алонсо така и не се отдава да спечели победа през 2004 година.
Следващият сезон потръгва добре за младия испанец. Седемте му победи, четири втори места, три трети и едно четвърто му донасят титлата и Фернандо Алонсо става най-младият световен шампион във Формула 1, като с това подобрява дълго задържалия се рекорд на Емерсон Фитипалди. Фернандо побеждава прекия си конкурент в борбата за титлата Кими Райконен с цели 21 точки. Представянето на Алонсо носи и първата конструкторска титла за отбора му - Рено, ето защо обявеното през декември 2005 година преминаване на испанеца в Макларън Мерцедес от сезон 2007 шокира света на Формула 1.
През последния си сезон в отбора на Рено Алонсо постига 6 победи в първите си 9 състезания. Той печели Гран При на Бахрейн, Австралия, Испания, Монако, Великобритания и Канада. Испанецът изглежда като сигурен шампион, но финалната атака на Михаел Шумахер и Ферари оставят борбата напрегната до финала на сезона. Следва нова победа за Алонсо в предпоследното състезание за сезона - Гран При на Япония, а на следващото състезание - Гранд При на Бразилия той става двукратен световен шампион, а отборът му Рено става шампион при конструкторите за втори път.
http://news24.bg/novini-11053.html
Eто го шофиорчето за нас !!!
През 2000 година Алонсо става тест-пилот на Минарди, докато се състезава във Формула 3000. Дебютът му във Формула 1 е в Гран При на Австралия през 2001 година, където кара за екипа на Минарди, а съотборник му е ветеранът Тасо Маркес. Следват впечатляващи прояви, през следващия сезон той обаче решава да не се състезава, а да се концентрира върху задачите си на тест-пилот в Рено, какъвто става през 2002 година, а през 2003 г. си заслужва мястото на титулярен пилот. Скоро идва и първата му победа — в Гран при на Унгария, както и едно второ и две трети места. Завършва на 6-то място в генералното класиране.
През сезон 2004 започва добре с третото си място в Австралия, но трябва да изчака до средата на сезона, за да се качи отново на подиума. Това се случва в Гран При на Франция на Маникур, където той завоюва второто място. Подиуми следват и на Хокенхайм, и на Хунгароринг, но на Алонсо така и не се отдава да спечели победа през 2004 година.
Следващият сезон потръгва добре за младия испанец. Седемте му победи, четири втори места, три трети и едно четвърто му донасят титлата и Фернандо Алонсо става най-младият световен шампион във Формула 1, като с това подобрява дълго задържалия се рекорд на Емерсон Фитипалди. Фернандо побеждава прекия си конкурент в борбата за титлата Кими Райконен с цели 21 точки. Представянето на Алонсо носи и първата конструкторска титла за отбора му - Рено, ето защо обявеното през декември 2005 година преминаване на испанеца в Макларън Мерцедес от сезон 2007 шокира света на Формула 1.
През последния си сезон в отбора на Рено Алонсо постига 6 победи в първите си 9 състезания. Той печели Гран При на Бахрейн, Австралия, Испания, Монако, Великобритания и Канада. Испанецът изглежда като сигурен шампион, но финалната атака на Михаел Шумахер и Ферари оставят борбата напрегната до финала на сезона. Следва нова победа за Алонсо в предпоследното състезание за сезона - Гран При на Япония, а на следващото състезание - Гранд При на Бразилия той става двукратен световен шампион, а отборът му Рено става шампион при конструкторите за втори път.
http://news24.bg/novini-11053.html
Eто го шофиорчето за нас !!!
- ///Ivan
- старши ентусиаст
- Мнения: 3390
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i Turbo
- Мечтае да кара: BMW F10 M5
Темата не е ли за тук http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewforum.php?f=12
- Владо
- старши ентусиаст
- Мнения: 2379
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
ако се махне , за бмв отбора ще чуете или добро, или нищо от мене, най-вроятно нищо... успех...
и много интересен е смешния рев на кубица, че отбора обръщал повече внимание на ник в последно време ... това дали не сме го слушали вече от друг солист ...
и много интересен е смешния рев на кубица, че отбора обръщал повече внимание на ник в последно време ... това дали не сме го слушали вече от друг солист ...
Владо написа:ако се махне , за бмв отбора ще чуете или добро, или нищо от мене, най-вроятно нищо... успех...
и много интересен е смешния рев на кубица, че отбора обръщал повече внимание на ник в последно време ... това дали не сме го слушали вече от друг солист ...
Ако Хайдфелд беше по-постоянен, както е Кубица, сега нямаше да сме на трето място при конструкторите.
Владо написа:ако се махне , за бмв отбора ще чуете или добро, или нищо от мене, най-вроятно нищо... успех...
и много интересен е смешния рев на кубица, че отбора обръщал повече внимание на ник в последно време ... това дали не сме го слушали вече от друг солист ...
Mда, Кубица като няк'ва примадона се препява как тимЪТ поддържал Хайдфелд. Честно казано нито искам Хайдфелд да си ходи, нито Алонсо в БМВ ...
Иначе по въпроса с "информацията" нито Алонсо, нито БМВ са потвърдили въпросния трансфер. Алонсо е казал, че ще реши в края на Септември какво ще прави ....
In Ban We Trust!
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
- ИлХиТо
- ентусиаст
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Варна/Разград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 Individual
- Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
- Детайли за колата: една сбъдната мечта
Категорично съм против халансо в БМВ-Заубер . Вярвам че д-р Марио Тайсен и екипа му са едни трезвомислещи хора, и няма да доспуснат алонсо да върти волана на синьо-белия пропелер.
- madpetio
- Новият ПИКАСО
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Куйк НИК Трезвомислещи
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- ИлХиТо
- ентусиаст
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Варна/Разград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 Individual
- Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
- Детайли за колата: една сбъдната мечта
Е май не си ме разбрал . Естествено, "куик" Ник не трябва да го има в сметките им, иначе ще ги боли глава
- ((:BuKcu:))
- старши ентусиаст
- Мнения: 1853
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Мечтае да кара: F32 M4
BMW Malchugan написа:Категорично съм против халансо в БМВ-Заубер . Вярвам че д-р Марио Тайсен и екипа му са едни трезвомислещи хора, и няма да доспуснат алонсо да върти волана на синьо-белия пропелер.
И така да стане, не мисля, че от БМВ ще загубят. Алонсо е доста амбициран пилот и със силен отбор като БМВ могат да постигнат доста.
Сега остава да видиме дали информацията ще се потвърди....
BMW Malchugan написа:Категорично съм против халансо в БМВ-Заубер . Вярвам че д-р Марио Тайсен и екипа му са едни трезвомислещи хора, и няма да доспуснат алонсо да върти волана на синьо-белия пропелер.
Може да звучи малко крайно, но аз съм против и да е в който и да е болид... ама кой ли ме пита мене.
- SKISA
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
харесвам стила на алонсо,харесва ми и как се бори здраво-дори когато колата му е скапана...!!два пъти световен е и има жар и мерак за още поне 3 пъти!! освен това знае вече доста и има опита да помогне на бмв да стъпи още една крачка нагоре...!! за това ще стискам палци да дойде в отбора на бмв и времето ще покаже дали сме били прави или криви....
46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани