ГП на Германия - писта Хокенхайм 18.07.2008 - 20.07.2008
Модератор: Sharo
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Новини
ja написа:За мене пилотите нещо не са като хората.
Не казвам, че не могат да карат, случайни пилоти в Ф1 няма. Просто не развиват колата. Тука за пример мога да дам Шумахер разбира се и Алонсо. Кубица и Хайфелд са си драйвери дееба. Повечко трябва за да мачкаме.
Пилотите са си добри. Ако колата е стабилна, Кубица няма равен. Той просто не греши и е методичен и неподвластен на емоциите. Когато колата не е наред - Хайдфелд сякаш намира себе си и прави очарователни двойни изпреварвания, които ни дават повод да злорадстваме наволя на гърба на Рено феновете (обикновено Рендетата са ни жертвите). Демек имаме си по един пилот и за стабилна и за нестабилна кола
Има слухове, че Алонсо може да замени Хайдфелд от следващия сезон, но това едва ли ще стане, впредвид факта, че Марио Тейсен държи да има поне един немски пилот в отбора и привличането на Алонсо би означавало да се лиши от Кубица. Друг спряган вариант е Нико Розберг, но той кара за удоволствие и ще му липсва опит при борба за място.
Миналата година за пилот в БМВ беше спрягано и името на всеобщия любимец на всеки фен на безрасъдното, безотговорно и зрелищно шофиране по пистите - Хуан Пабло Монтоя. Но това се оказа по-скоро блян, отколкото вероятност.
Така или иначе едва ли ще има промяна при пилотите на отбора. Ако все пак такава има, със сигурност нищо добро няма да излезе ако вземам някой от "талантливите новаци с потенциал". Не ни трябват талантливи новаци, а опитни копелета, които знаят как да късат нервите на съперника и могат да настройват колата. Странно.... дали това определение не приляга най-много на някой испанец
- Tod
- ентусиаст
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
ja написа:Алонсо ако седне в БМВ, до 2 години сме шампиони...
Ако работата е само до Алонсо с мед да го намежем, бедата е, че не пилотити са ни основния проблем!
Бюджета и персонала на БМВ са доста по-скромни, от тези Ферари и МакЛарън( Хонда и Тойта да доказват, че бджета не е от значение ) вижда се в средата на сезона, че развитието на колата осезателно изостава от конкуренцията и според мен това са главните причини!
Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
- Tod
- ентусиаст
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
ja написа:Бюджета на БМВ (295млн.) е по-висок от на Ферари тази година а на Рено е 230 млн. при 800 служители, на 650 за БМВ.
С това темпо на развитие обаче Рено ще изпревари БМВ много скоро.
Ферари имат 920 служители -не мислиш ли, че обявения бюджет е не реално нисък, при този раздут щат
Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Ами не мисля че лъжат, щото контрола е много строг а и ограничения в бюджета няма все пак... Както и да е аз не мисля че бюджета е малък или пък че 650 служители са малко. Мисля, че добрия пилот с течения на времето намира начин да развива колата, както направи Шуми с Ферари и Алонсо с Рено.
Кубица може да е много добър но не може един път добре да се представя един път не. Хайфелд е същата работа. Са верно, че всяка писта е различна, но пък пилотите са карали толкова пъти по тия писти че няма начин да не познават всяко камъче там.
За твоя пример с бюджета и екипа ще ти дам за пример Алонсо на тази писта точно как се раздаде, караше на ръба с голям риск изобщо да не завърши. Пролича си просто че колата толкова си може, но пък в началото на сезона и толкова не можеше...
Кубица може да е много добър но не може един път добре да се представя един път не. Хайфелд е същата работа. Са верно, че всяка писта е различна, но пък пилотите са карали толкова пъти по тия писти че няма начин да не познават всяко камъче там.
За твоя пример с бюджета и екипа ще ти дам за пример Алонсо на тази писта точно как се раздаде, караше на ръба с голям риск изобщо да не завърши. Пролича си просто че колата толкова си може, но пък в началото на сезона и толкова не можеше...
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Кубица ще направи зрелище в унгария трябва да вярваме в него.
Според мен Хаидфелд е слабото звено.Не ми допада неговото представяне прекалено посредствен е.Може да липсва и само4увствие,но не и опит със сигурност.Колата наистина има проблеми със сцеплението но и ферари не са наи добри в тази област но пе4елят.Вси4ко идва от само4увствието.МКларан това ми е най-омразия тим и е време КУБИЦА да ги срита в задника със едно страхотно представяне в Унгария,и това 6те стане вярвам в това.
ДА ЖИМЕЕ МОТОРНИЯ СПРТ,ДА ЖИВЕЕ БМВ!!!!!!!!!!!
Според мен Хаидфелд е слабото звено.Не ми допада неговото представяне прекалено посредствен е.Може да липсва и само4увствие,но не и опит със сигурност.Колата наистина има проблеми със сцеплението но и ферари не са наи добри в тази област но пе4елят.Вси4ко идва от само4увствието.МКларан това ми е най-омразия тим и е време КУБИЦА да ги срита в задника със едно страхотно представяне в Унгария,и това 6те стане вярвам в това.
ДА ЖИМЕЕ МОТОРНИЯ СПРТ,ДА ЖИВЕЕ БМВ!!!!!!!!!!!
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани